| کد مطلب: ۱۰۲۶۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

13 کشور VAR را برای ما تحریم کرده‌اند!

در فصل گذشته اعتراضات زیادی به نحوه قضاوت داوران لیگ‌برتر فوتبال شد. علی خسروی پیشکسوت فوتبال در خصوص عملکرد این فصل داوران صحبت کرد.
وضعیت داوری در فصل جاری چگونه است؟
به‌نظر من آن تعداد داوران باتجربه‌ای که در آزمون قبول نشدند، انگیزه‌ای برای داوران جوان به‌وجود آوردند تا در لیگ دیده شوند. امیدوارم روند داوری همچنان خوب دنبال شود. من از نیمکت تیم‌ها خواهش می‌کنم کمتر به داور اعتراض کنند. به‌نظر تیم‌هایی که با سروصدا می‌خواهند نتیجه بگیرند، دیگر دستشان برای داوران رو شده است.
در خصوص قضاوت «فغانی» در تعطیلات چه نظری دارید؟
علیرضا فغانی برکت فوتبال ایران است. در این مدتی که وی در مرخصی است، به ایران می‌آید و این برای فوتبال ما خیلی خوب است که او قضاوت می‌کند. به‌نظر من امثال فغانی و بنیادی‌فر لیاقت قضاوت در خارج از ایران را دارند و امیدوارم به آنها اجازه داده شود که در مسابقات بین‌المللی حاضر شوند.
کمک‌داور ویدئویی در فوتبال کشورمان نداریم!
فرآیند آوردن سیستم داور ویدئویی در فوتبال خیلی طولانی شده است. الان باید ۱۰ میلیارد بدهیم تا بتوانیم این سیستم را به کشور وارد کنیم. جالب است اینفانتینو به ما گفت باید سیستم کمک‌داور ویدئویی را از ۱۵ کشور مشخص شده خریداری کنیم، اما ۱۳ مورد آنها ما را تحریم کرده‌اند. پس ما از کدام کشور باید این سیستم را خریداری کنیم! ما چاره‌ای نداریم جز اینکه از تولیدات داخلی یا کشور‌هایی که ما را تحریم نکرده‌اند استفاده کنیم و این هم متقاعدکردن فیفا را می‌طلبد. به‌نظر تا ۱۰ سال دیگر کمک‌داور ویدئویی را نمی‌توانیم وارد فوتبال کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار