| کد مطلب: ۱۰۲۴۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

جدال مهاجمان سابق استقلال

آرمان‌ملی: رقابــت‌های هفتــه اول فصــل بیست‌ویکم لیگ‌برتر از روزگذشته آغاز شد. امــروز در مهمترین دیدارها استقلال به مصاف تیم تازه لیگ‌برتری شده هوادار می‌رود.
پیش بازی
دیدار استقــلال و هــوادار، نبــرد میان اسطوره‌های سال‌های نه چندان دور استقلالی‌ها است. فرهاد مجیدی و رضا عنایتی آبی‌ترین مسابقه فوتبال لیگ‌برتر را در هفته اول برگزار خواهند کرد. در یکطرف این بازی تیم هوادار بنفش‌پوش قرار دارد. تیمی که با هدایت رضا عنایتی خیلی زود به لیگ‌برتر صعود کرد و حالا این مربی فرصت دارد تا از دانش خود در لیگ‌برتر استفاده کند و خود را به‌عنوان مربی بزرگی نشان دهد. هوادار در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشت و همین موضوع نیز باعث می‌شود آبی‌ها روز سختی را بگذرانند. در سمت دیگر این بازی استقلال حضور دارد که این فصل خود را تنها محکوم به قهرمانی می‌داند. قهرمانی که چند سالی است که آبی‌ها در حسرت آن هستند و همیشه قافیه را به رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیسی‌ها باخته‌اند. استقلالی‌ها در این فصل خلاف سال‌های گذشته با همان کادرفنی که لیگ را به اتمام رساندند، لیگ جدید را آغاز کرده‌اند. اتفاقی که تمام بهانه‌های ممکن را از فرهاد مجیدی گرفته و حالا نگاه تمام هواداران استقلال به مجیدی است.
صحبت مجیدی
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با تیم هوادار اظهارکرد: در خصوص فصل گذشته لیگ‌برتر، نمی‌خواهم صحبت کنم و حتی به آن نیز فکر نمی‌کنم؛ اما در فصل جدید مدیریت تیم تغییر کرد. چندین تغییر نیز در ترکیب تیم داشتیم و در مجموع تیم بسیار خوب و جوانی داریم. ان‌شاءا... در فصل جدید بازی‌های خوبی ارائه بدهیم و هواداران نیز از بازی‌ها و نتایج تیم استقلال خوشحال شوند. او در خصوص جذب بازیکنان خارجی گفت: هر بازیکنی که توسط تیم استقلال جذب شود، حتما توسط سایت باشگاه اعلام خواهد شد. مجیدی در خصوص مصدومیت مهدی‌پور و جلالی و وضعیت بازیکنان جدید این تیم بیان کرد: ما ۲ بازیکن مصدوم داریم؛ اما بقیه بازیکنان شرایط بازی را دارند. اگر سایر بازیکنان شرایطشان مساعد باشد، حتما از آنها استفاده خواهیم کرد. او درباره اینکه این فصل از ابتدا هدایت آبی‌پوشان را بر عهده دارد و چه نتیجه‌ای را در پایان فصل پیش‌بینی می‌کند، گفت: تنها چیزی که به هواداران استقلال قول می‌دهم این است که من و بازیکنان تمام تلاشمان را خواهیم کرد که استقلال موفق شود. سرمربی آبی‌پوشان درباره تیم تازه لیگ‌برتری شده هوادار بیان کرد: تیم هوادار این فصل به لیگ‌برتر صعود کرده است. ما شناخت چندانی از آنها نداریم و مطمئنا انگیزه زیادی برای بازی مقابل استقلال دارند. این مساله کار ما را سخت می‌کند و طبیعتا روزچهارشنبه بازی راحتی را مقابل آنها نداریم. در این خصوص نیز با بازیکنان صحبت کرده‌ام و امیدوارم روزچهارشنبه بازی خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. مجیدی درباره مدیرعاملی آجورلو در استقلال اظهارکرد: تغییر و تحولات اخیر تیم استقلال توسط یک مدیر فوتبالی قابل پیش‌بینی بود و من از آجورلو، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تشکر می‌کنم که در مدت زمان کم، مشکلات استقلال را به حداقل رساند. ما بعداز مدت‌ها می‌دانیم که در چه ورزشگاهی تمرین خواهیم کرد و بازیکنان دیگر تا ساعت ۱۲ شب منتظر نمی‌مانند که محل تمرین مشخص شود. مبلغی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد. آجورلو در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن، مشکلات ما را به حداقل رساند و مطمئنم با این کادر مدیریتی قوی مشکلات استقلال به حداقل خواهند رسید. او خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت‌هایی که آجورلو از تیم، بازیکنان و سرمربی استقلال داشته است بتوانیم تیمی در شأن نام استقلال در این فصل داشته باشیم. او درباره حضور فرزاد مجیدی در تیم استقلال افزود: فرزاد مجیدی و کرمی‌زاده مقداری کسالت داشتند. تست کرونای آ‌نها منفی شد و چون دچار سرماخوردگی هستند، از آنها خواستیم در تمرینات شرکت نکنند.
صحبت عنایتی
رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادارتهران در نشست خبری قبل از مسابقه با استقلال در هفته اول لیگ‌برتر اظهارداشت: چه زمانی‌که مقابل استقلال بازی کردم و چه در حال حاضر که برای اولین‌بار به‌عنوان سرمربی مقابل این تیم قرار می‌گیرم، شرایط برایم خیلی دشوار بوده است. با تیمی بازی داریم که فوق‌العاده سخت‌کوش و جنگنده است. تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم تا هواداران از آن لذت ببرند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. او در مورد اینکه تیم‌های دیگر معتقدند هوادار تیم ناشناخته‌ای است، گفت: بازی‌های اول لیگ خیلی سخت هستند؛ زیرا باید بدون شناخت از حریف بازی کنید. ما نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته‌ایم، اما امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. بازیکنان ما می‌خواهند با تمام توان بازی کنند و نتیجه بگیرند. امیدوارم روزچهارشنبه بازی خوبی از آب در بیاید و همه از آن لذت ببرند. عنایتی درباره تغییر مالکیت در باشگاه هوادار، افزود: سریال‌های زیادی بابت انتقال تیم داشتیم و خودم در بیش از ۹ جلسه شرکت کرده‌ام. اواخر با دوستی برخورد کردم که خیلی به ما کمک کرد. از علیرضا معصومی تشکر می‌کنم که دستم را بازگذاشت. او با تمام وجود به ما کمک کرد. امیدوارم بتوانم در جای دیگر برای او جبران کنم. معصومی با اینکه مالک شده بود، مصاحبه‌ای نکرد؛ اما دوستان دیگری بودند که به‌واسطه مالکیت از خرید تیم صحبت می‌کردند. اتفاقات عجیب و غریبی برای من افتاد، اما سکوت کردم. نمی‌توانستم از لحاظ مالی شرایط را مهیا کنم، اما در حال حاضر اتفاق خوبی افتاده است. علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه است و در مورد اخبار باشگاه پاسخگو خواهد بود. عنایتی در مورد تغییر نام هوادار به «دیهیم» گفت: این اتفاق هنوز نیفتاده است، اما وقتی مالکیت عوض می‌شود، ممکن است تغییراتی به‌وجود بیاید. دوستانی که در راس کار قرار دارند، می‌توانند نام باشگاه را تغییر دهند که هنوز صددرصد نیست، اما فکر می‌کنم این اتفاق رخ دهد.
نتایج روزگذشته
پیکان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر
پدیده مشهد صفر - آلومینیوم اراک صفر
نساجی مازندران یک - فجرسپاسی صفر
برنامه دیدارهای چهارشنبه:
گل‌گهرسیرجان - تراکتور، ساعت ۱۶:۰۰
استقلال - هوادار ، ساعت ۱۸:۰۰
صنعت‌نفت آبادان - ذوب آهن، ساعت ۱۸:۰۰
برنامه دیدار
جمعه ۳۰ مهر
فولاد - پرسپولیس، ساعت ۱۸

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار