| کد مطلب: ۱۰۲۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

اختلاف در «گاندو»ها بالا گرفت!

آرمان‌ملی: ذوب‌آهن در فصول اخیر نتایج خوبی نگرفته و در مردادماه سکان هدایت این تیم به «مهدی تارتار» سپرده شــد. در کــمتر از یکماه از حضور «تارتار»، سرمربی گاندوها با «قاسم حدادی‌فر» اختلاف پیدا کرده تا جایی‌که کاپیتان ذوب‌آهن چند روزی است در تمرینان حضور ندارد!
انتخاب تارتار
روزهای پایانی مردادماه بود که مهدی تارتار به‌عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن معرفی شد. مهدی تارتار در مراسم معارفه خود به بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهارداشت: خوشحالم که در باشگاه بزرگ و پرافتخار ذوب‌آهن قدم گذاشتم. باعث افتخارم است که اینجا حضور دارم. صادقانه می‌گویم، آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند اهل تملق نیستم. در باشگاهی قدم گذاشتم که همه شرایط برای موفقیت فراهم است. از اعضای هیات‌مدیره باشگاه و فریدونی مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم. در این مدتی که باهم بودیم به عینه دیدم چقدر برای جذب بازیکنان مدنظر زحمت کشیدند. به بازیکنان هم خوشامد می‌گویم. بازیکنانی که از فیلترهای زیادی رد شدند و به این تیم آمدند. من و همکارانم همیشه در موردبحث جذب بازیکن خیلی وسواس داریم. شمایی که اینجا حضور دارید از نظر فنی و اخلاقی مورد تایید کل کشور هستید از همه پرس‌وجو کردیم که شما را جذب کردیم. وی افزود: امیدوارم با کسب نتایج در خور شأن باشگاه ذوب‌آهن جواب اعتماد باشگاه را به نیکی بدهیم. ما مربیان نمی‌توانیم در زمین مسابقه کاری کنیم، این بازیکنان هستند که نتایج را رقم می‌زنند. از همینجا از آنها می‌خواهیم که با تمام وجودشان در اختیار تیم باشند. باید حرفه‌ای باشند در زندگی شخصی‌شان هم به همین شکل رفتار کنند. از هواداران اصیل و با فرهنگ تیم ذوب‌آهن می‌خواهم که همراه باشند و یار ما باشند. از اهالی رسانه نیز همین درخواست را دارم. دوست دارم همه باهم فصل خوبی داشته باشیم. از اعضای کمیته نقل‌وانتقالات تشکر می‌کنم که برای جذب بازیکنان خیلی تلاش کردند. اعضای محترم کمیته فنی هم با ما همراه بودند و امیدوارم در کنار هم بتوانیم ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. جایگاهی که همه می‌دانند لرزه به تن همه تیم‌‌ها می‌انداخته ولی در دو فصل اخیر این شرایط را نداشته، مطمئنم با کار و تلاش و سختی‌کشیدن به آن جایگاه می‌رسیم.
تمدید کاپیتان
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن قراردادش را تمدید کرد. روز 31 مردادماه قاسم حدادی‌فر؛ قرارداد خود را به‌مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.
شروع اختلافات
چنــدی پیش قاسم حدادی‌فر کاپیتــان تیم فوتبال ذوب‌آهن که به‌دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور بود، پس از گفت‌وگویی کوتاه با مهدی تارتار سرمربی تیم، تمرین را با ناراحتی ترک کرد. تارتار در این گفت‌وگو با اشاره به وضعیت بدنی حدادی‌فر از او خواسته بود که با تلاش بیشتر خودش را به شرایط دیگر بازیکنان به‌خصوص جوانان تیم نزدیک کند و در غیر این صورت اگر تمایل دارد همراه کادرفنی در مسابقات باشد. تارتار در مورد جوانگرایی ذوب‌آهن و استفاده از آنها در بازی‌های لیگ‌برتر، عنوان کرد: قطعا از جوان‌ها استفاده می‌کنیم اما جوان هم باید توانایی‌های خودش را نشان بدهد تا با خیال راحت از او استفاده کنیم. از ۵ سال گذشته و زمان حضورم در پارس‌جنوبی، به‌همراه همکارانم جوان‌های زیادی را به فوتبال کشور معرفی کردیم. در ذوب‌آهن هم به امیدخدا همین رویه را پیش می‌گیریم تا جوان‌های مستعد را شناسایی و در لیگ از آنها استفاده کنیم. وی در‌ مورد غیبت قاسم حدادی‌فر در اردوی تهران و اینکه به‌نظر می‌رسد دلخوری‌هایی دارد، اظهارداشت: من با قاسم صحبت کردم و از او خواستم اگر فکر می‌کند شرایط مربیگری و علاقه‌ به این کار را دارد، در کنار ما شروع به‌کار کند. اگر نه بماند و با جوان‌هایمان بجنگد. اگر این توانایی را در خودش ببیند ما هم استقبال می‌کنیم. چون قاسم حدادی‌فر کیفیت بالایی دارد. فقط بحث آسیب‌‌دیدگی‌های اخیر، شرایط بدنی و سن و سالش، مطرح است. اگر او بتواند پابه‌پای جوانان ما تمرین و بازی کند ما استقبال می‌کنیم. سرمربی ذوب‌آهن افزود: حدادی‌فر خصوصیات اخلاقی خاصی دارد. فوق‌العاده محجوب و دوست‌داشتنی است. در حال حاضر با خودش کلنجار می‌رود که ببیند چه تصمیمی را باید بگیرد و باید ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد.
واکنش حدادی‌فر
قاسم حدادی‌‌فر در ارتباط با صحبت‌های تارتار که گفته این بازیکن باید با جوان‌ها بجنگد و برای تصمیم‌گیری هنوز با خوش کلنجار می‌رود، گفت: من معتقدم آقای تارتار فرافکنی می‌کند و می‌خواهد توپ را به زمین من بیندازد. در دورانی که فوتبال بازی کرده‌ام همیشه یاد گرفته‌ام که در زمین مسابقه بجنگم و هیچ ترسی از این بابت ندارم. حدادی‌فر ادامه داد: در این سال‌ها با مصدومیت‌های سنگینی هم مواجه شدم اما خیلی خوب جنگیدم و بهتر از گذشته برگشتم. چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی همیشه جنگیدن را خوب بلد بودم ولی مثل اینکه آقای تارتار می‌خواهد برخی از مسائل را پنهان کند یا اینکه حقایق را نگوید. حدادی‌فر عنوان کرد: من که همه مسائل را می‌دانم ولی فقط در مورد صحبت‌های ایشان خواستم حرف بزنم تا مساله مبهمی باقی نماند. در ضمن نمی‌دانم چرا زمانی‌که می‌خواستم قرارداد امضا کنم آقای تارتار این صحبت‌ها را انجام نداد. هافبک ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر شرایط بدنی من بسیار خوب است و در سلامت کامل به‌سر می‌برم و می‌توانم به‌زودی آماده بازی شوم. فکر می‌کنم صحبت‌هایی که سرمربی ذوب‌آهن انجام داده یک نوع فرافکنی است و بازهم تاکید می‌کنم هیچ مشکلی بابت جنگیدن و رقابت ندارم و این را در گذشته هم ثابت کرده‌ام.
نظر باشگاه
دادفر؛ سرپرست باشگاه ذوب‌آهن در مورد مشکل ایجاد شده برای قاسم حدادی‌فر خاطرنشان کرد: «من به‌تازگی وارد مجموعه شدم و خیلی به‌طور ریزودقیق در جریان این مشکل نبودم ولی قاسم حدادی‌فر فرزند و سرمایه باشگاه ذوب‌آهن است و سال‌ها با پیراهن این تیم عرق ریخته و افتخارآفرینی کرده است و قطعا او برای ما عزیز و محترم است. مشکل پیش آمده هرچه باشد یک سوءتفاهم است و با مدیریت این موضوع را صددرصد برطرف خواهیم کرد و قطعا از نظر ما این موضوع حل شده است.» گفته می‌شود کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنان در تمرینات این تیم حضور ندارد. هواداران ذوب‌آهن در صفحات‌مجازی از مسئولان باشگاه خواسته‌اند که شرایط را برای بازگشت حدادی‌فر به تمرینات فراهم کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار