| کد مطلب: ۱۰۲۲۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

خودکشی بازیکن بوشهری
یک بازیکن بوشهری دست به خودکشی زد. شاهرخ غلامرضا پور بازیکن سابق ایران جوان بوشهر، نفت مسجد سلیمان، فجر، مس کرمان و... دار فانی را ودع گفت. او با انتشار یک استوری پیش از مرگش، همه را به این باور رساند که خودکشی کرده است.

دوره ناهماهنگی سپری شد
سید محمدرضا میرتاج‌الدینی رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دوره ناهماهنگی بین نهادهای دولت، مجلس و غیره سپری شده است اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت آیت‌ا... رئیسی، اکنون دوران هماهنگی و همگرایی برای برطرف کردن مشکلات مردم است.

نسخه برای موبایل تولید داخل
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه تولید گوشی‌های همراه متنوع به برنامه‌ریزی منجسم، عزم عمومی و باور ملی نیاز دارد، ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا بخش قابل توجهی از نیاز کشور به گوشی همراه از طریق تولید بومی تامین شود اما مردم نیز باید همراهی کنند زیرا حتی اگر محصولات باکیفیت نیز تولید شود اما مردم همراهی نکنند، اتفاق مثبتی در این زمینه نمی‌افتد.

دستگیری ۵۴ ایرانی در عراق
رئیس سازمان حج و زیارت از دستگیری ۵۴ ایرانی که غیرمجاز وارد خاک عراق شده بودند، خبر داد. علیرضا رشیدیان یادآور شد: تا زمان سفر الکاظمی، نخست‌وزیر عراق به ایران، سفارت عراق دستورالعملی در زمینه ویزا ابلاغ نکرده بود و وضعیت اربعین روشن نبود. بعد از سفر نخست‌وزیر این کشور، در بیانیه دولت عراق با اعزام زائران خارجی از مرز هوایی موافقت شد.

۲۰ هزار کارت بانکی فعال در حوزه قمار
مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در صفحه توئیتر خود نوشت: «در حال حاضر دست‌اندرکاران سایت‌های قمار و شرط‌بندی به جای پوز، عمدتا تراکنش‌های مالی را به صورت کارت به کارت انجام می‌دهند. با پیگیری کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس ، بانک‌ مرکزی حدود ۲۰ هزار کارت‌بانکی فعال که تراکنش‌های شبکه قمار به وسیله آنها صورت می‌گیرد را شناسایی کرده است.»

بی‌خانمان‌های بی‌واکسن؟
مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره واکسینه نشدن افراد بی‌خانمان و کسانی که در گرمخانه‌های شهرداری هستند گفت: بخشی از حساسیت برای در اولویت قرار گرفتن این افراد به دلیل نداشتن مدارک هویتی است. سید مالک حسینی اظهارداشت: آن‌ها کسی را جز ما ندارند، به همین دلیل تاکید و اصرار ما بر واکسیناسیون این افراد به دلیل نداشتن پشتوانه است و با همین نگاه مساله واکسیناسیون آن‌ها را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد

تخریب ۳۴ ویلای غیرمجاز در پردیس
دادستان شهرستان پردیس اظهار کرد: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر انجام ساخت وسازهای غیرمجاز در یکی از مناطق شهرستان پردیس دستورات قضائی لازم در این زمینه صادر شد. علیرضا آقاجاری خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از کاربری اراضی زراعی و اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۳۴ مورد ویلای غیرمجاز تخریب شد. وی با تاکید بر جدیت دادستانی در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز گفت: دادستانی در این زمینه با هیچ شخصی مسامحه نخواهد کرد.

درخواست جالب هوادار پورتو از طارمی
در رقابت‌های فوتبال لیگ پرتغال، پورتو با درخشش مهدی طارمی موفق شد با ۵ گل از سد موریرنزه عبور کند. در این بازی مهدی طارمی عملکرد درخشانی داشت و دو گل زد و به طور کامل بازی کرد. در جریان این بازی یکی از هواداران پورتو با بنری در دست از مهدی طارمی به زبان فارسی درخواست جالب نوشته بود. بر روی این بنر نوشته شده بود: مهدی ژاکتت را به من بده!
چالش درانتخاب شهردار اراک
جلسه انتخاب شهردار اراک با اعلام انصراف یکی از دو نامزد نهایی این پست و ترک جلسه توسط سه عضو که در اعتراض به روند انتخاب شهردار در این جلسه، صورت گرفت، به چالش کشیده شد و بی نتیجه ماند و در نهایت شهردار انتخاب نشد. عباس خسروانی عضو شورا اظهار کرد: قرار بر این بود که شهردار انتخاب کنیم نه انتصاب، با انصراف آقای عسگری عملا ادامه جلسه بی‌مفهوم است و بهتر است که این موضوع از دستور کار خارج شود.

انهدام چهار مقر گروهک‌های ضدانقلاب
جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور مستقر در آذربایجان غربی گفت: چهار مقر گروهک های ضد انقلاب در پاسخ به تحرکات این گروهها در جدار مرزی کشورمان با شمال عراق با گلوله‌های هوشمند مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شد.سردار مجید ارجمندفر اظهار داشت: این گروهک های ضد انقلاب با فاصله کمی در جدار مرز ایران مستقر شده بودند که در این زمینه هشدارهای لازم به دولت عراق و مسئولان و مدیران در شمال این کشور همسایه به آنان داده شده بود.

چای نبات جهانی شد!
بعضی از کاربرهای ژاپنی که تجربه زندگی در ایران را دارند، با هشتگ «بگو چه چیزی در تو ایرانی شده» عادت‌‌هایی را که از زندگی در ایران کسب کرده‌اند، بازگو می‌کنند که در میان آن ها عادت های جالبی هم دیده می‌شود.برخی با انتشار تصویر غذا نوشته‌اند: «آخر هفته در تهران و تجربه خوردن ته چین و جوجه کباب.» کاربری نوشته که: «فکر کنم چای نبات رو تونستیم جهانیش کنیم.»

عذرخواهی گروه سل لا دزفول
سرپرست گروه موسیقی سل لا دزفول در دیدار با امام جمعه دزفول به علت انتخاب نکردن زمان نامناسب برای انتشار کلیپ این گروه عذرخواهی کرد. پیمان یوسفی همچنین از برخورد منطقی و معقول مسئولان شهرستان با وی قدردانی کرد. امام جمعه دزفول گفت: جوانان هنرمند باید مقتضیات فرهنگی جامعه را رعایت کنند و با اخذ مجوزهای لازم و رعایت مقررات و ضوابط مربوطه به فعالیت‌های هنری بپردازند.

تأیید محکومیت فکری
سرمربی سابق تیم نساجی به دلیل شکایت این باشگاه به پرداخت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان محکوم شد. محمود فکری در همان تاریخ (18 آذر 1399) نسبت به رأی صادره در کمیته وضعیت اعتراض کرد و این پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شد که حالا خبر می‌رسد کمیته استیناف نیز رأی کمیته وضعیت در این پرونده را عیناً تأیید کرده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار