| کد مطلب: ۱۰۲۲۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تعیین معاون رئیس‌جمهور
زهره الهیان نماینده تهران در مجلس در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: «سازمان محیط‌زیست در طی سالیان اخیر با بی‌مسئولیتی فراوان نیازمند به کارگیری فردی متخصص، جوان و انقلابی است تا بتواند عقب‌ماندگی‌ها را جبران نماید. ‏امیدوارم رئیس‌جمهور محترم با انتخاب

دستگیری پنج نفر برای واکسن‌ تقلبی
دادستان البرز از دستگیری پنج نفر در ارتباط با واکسن‌های تقلبی در این استان خبر داد. حسن مددی گفت: تحقیقات در کمتر از ۱۰ روز تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است. وی با اشاره به شناسایی و بازداشت اعضای باند سرقت از طلافروشی خیابان بهشتی کرج خاطر نشان کرد: در این رابطه نیز۱۰ نفر بازداشت شدند که سه نفر عامل اصلی و هفت نفر مرتبط بودند.

فوت متهم ردیف اول یک پرونده
«میثم رضایی»، متهم ردیف اول پرونده شرکت مفتاح خودرو در پی سکته قلبی فوت کرده و اموال متهم متوفی کفاف رد مال وی را در صورت قطعیت محکومیت خواهد داد. پرونده شرکت مفتاح خودرو از جمله پرونده‌های کثیرالشاکی محسوب می‌شود. در خصوص قسمتی از پرونده که رای بدوی صادر شده، متهم متوفی با حدود هزار و ۶۰۰ شاکی و با اتهام کلاهبرداری شبکه‌ای به ۱۲ سال حبس و جزای نقدی محکوم شده است و در حال حاضر پرونده در دیوان عالی کشور در مقام فرجامخواهی است.

اتفاق ویژه در مورد علی دایی
در رقابت‌های گروه G و دوئل میان تیم‌های دورتموند و بشیکتاش، یک مهمان ویژه ایرانی در ورزشگاه وودافون آره‌نا ترکیه حضور داشت و از نزدیک نظاره‌گر بود؛ این مهمان ویژه کسی جز علی دایی، اسطوره فوتبال ایران نبود. همچنین در حاشیه این سفر، پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی ترکیه به صورت هدیه و به رسم نمادین از سوی سروت یارمدیچی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به علی دایی اهدا شد.

تجمع بازنشستگان صندوق فولاد
دیروز (۲۸ شهریور ماه) جمعی از بازنشستگان صندوق فولاد همزمان در تهران، خوزستان و اصفهان با حضور مقابل ساختمان صندوق بازنشستگان فولاد، خواستار توجه به مطالبات و خواسته‌های بحق خود شدند. این بازنشستگان، مهم‌ترین خواسته‌های خود را برخورداری از مستمری بالاتر از خط فقر، درمان رایگان و اصلاح احکام همسان‌سازی حقوق و انتقال از ردیف ۹ بودجه به ردیف ۷، برخورداری از امکانات رفاهی، خدمات درمانی یکپارچه و کارآمد طبق آیین نامه فولاد عنوان کردند.

بازگرداندن 120 خودرو از مرز مهران
استاندار ایلام با اشاره به اینکه مرز مهران برای تردد زائرین اربعین کاملا بسته است، گفت: ۱۲۰ خودرو از مرز مهران برگشت داده شد. محمد نوذری اظهار کرد: زائران به هیچ وجه به مهران سفر نکنند چرا که مرز کاملاً مسدود بوده و قطعا آنها بازگشت داده می‌شوند. وی با اشاره به عودت ۴۵۰ زائر از مرز مهران، افزود: به‌رغم اعلام چند باره برای عدم سفر به مرز مهران متاسفانه امروز ۱۲۰ خودرو که به این مرز مراجعه کرده بودند به طور کامل عودت داده شدند.

آخرین وضعیت پله
دختر اسطوره فوتبال جهان حال پدرش را خوب و رو به بهبود توصیف کرد. به گزارش تایمز، اسطوره ۸۰ ساله که موفق به کسب سه جام جهانی شده است، در بیمارستان آلبرتو انیشتین سائوپائولو است و پزشکان اوایل ماه جاری توموری را از روده بزرگ او خارج کردند.کلی دختر پله گفت: این روزها اضطراب زیادی در سراسر جهان وجود دارد و ما نمی‌خواهیم دلیل بیشتر این اضطراب باشیم. پدرم در حال بهبودی است.

گرفتاری زائران در سامانه سماح
با اینکه تنها چند روز و چه‌بسا چند ساعت برای دریافت ویزا و خرید بلیت برای آن دسته از زائران اربعین حسینی که دارای سهمیه هستند، باقی نمانده است، سامانه سماح اجازه تکمیل ظرفیت را به ایشان نمی‌دهد. جمع زیادی از زائران حسینی که به صورت گروهی و یا شخصی خواهان عزیمت به کربلای معلی هستند و پیش‌تر برای ایشان در لیست 60 هزار نفری امسال، ظرفیت دیده شده بود، به دلیل آنچه که عدم امکان تکمیل ثبت نام در سامانه سماح اعلام می شود، قادر به تهیه ویزا و بلیت سفر نیستند.
گمانه زني‌ها درباره رئیس صدا وسيما
در پي انتشار برخي گمانه‌زني‌ها در فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي درباره تغيير رئيس رسانه ملي، «نورنيوز» مطلع شد که «پيمان جبلي» معاون برون‌مرزي سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران گزينه اول رياست اين سازمان است. وی متولد سال 1345 در محله شميران، فارغ التحصيل کارشناسي ارشد رشته معارف اسلامي و تبليغ از دانشگاه امام صادق عليه‌السلام در سال 1372 بوده و در سال 1383 مدرک دکتراي فرهنگ و ارتباطات خود را از همين دانشگاه دريافت کرده است.

سومين نفتکش ايراني به سمت لبنان
سايت تخصصي تانکر تراکرز که متخصص رديابي و اطلاع رساني درخصوص تردد نفتکش ها در جهان است اعلام کرد که سومين نفتکش حامل سوخت ايراني به سمت لبنان درحال حرکت است.براساس اين گزارش، اولين محموله سوخت ايران روز پنجشنبه گذاشته وارد لبنان شد.دومين کاروان کاميون‌هاي حامل سوخت ايران نيز اخيرا از مرزهاي سوريه عبور ‌کرده و به سمت لبنان در حال حرکت است.

واکنش به گمانه‌زني‌ها درباره انتخاب استانداران
پايگاه اطلاع‌رساني وزارت کشور نوشت؛ اخبار انتصاب استانداران پس از تصويب در هيات دولت، به طور رسمي در پايگاه اطلاع رساني دولت، پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور و رسانه ملي و خبرگزاري‌هاي رسمي منتشر مي‌شود. با توجه به انتشار اخبار غيرمستند و شايعات بدون صحت نسبت به انتخاب و معرفي استانداران در برخي از رسانه‌ها، با رد گمانه‌زني‌هاي منتشره، تاکيد مي‌شود اين اخبار رسما منتشر خواهد شد.

انهدام یک تیم تروریستی
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) تعالی فرجه الشریف در آذربایجان غربی یک تیم تروریستی ضدانقلاب شناسایی و در مسیر پیرانشهر به نقده مورد متلاشی شد. در این عملیات دو تن از عناصر گروهک ضدانقلاب به هلاکت رسیده و تعدادی از این عناصر نیز دستگیر شدند. از این تیم تروریستی مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شد.

دستگیری ۷ ایرانی با ۵۰ کیلو هروئین
رسانه‌های هندی از دستگیری ۷ شهروند ایرانی در یک قایق ماهیگیری در ساحل گجرات هند خبر دادند. این قایق در یک عملیات مشترک شنبه شب از سوی نیروی ویژه ضد تروریسم و گارد ساحلی هند توقیف شده است. در بازرسی از این قایق محموله‌ای بین ۳۰ تا ۵۰ کیلوگرم هروئین کشف شده است. منابع هندی می‌گویند پیش از توقیف این محموله از طریق منابع اطلاعاتی خود رد قایق را در سواحل هند زده بودند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار