| کد مطلب: ۱۰۲۲۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

تکذیب انفجار در «هورالعظیم»
فرمانــدار هویـــزه مطالب منتشرشده در خصوص وقوع انفجار در تالاب هورالعظیم را تکذیب کرد. حبیب عفری‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار مطالبی مبنی بر وقوع انفجار در تالاب هورالعظیم اظهارکرد: وقوع انفجار در تالاب هورالعظیم تکذیب می‌شود. وی با اشاره به مرگ دو صیاد در این تالاب که روز شنبه رخ داد، افزود: هنوز علت دقیق مرگ این دو صیاد مشخص نیست اما احتمالا به‌علت مسمومیت فوت کرده‌اند. فرماندار هویزه گفت: اجساد این دو صیاد به پزشک قانونی منتقل شده است و بررسی علت دقیق مرگ این دو فرد توسط این ارگان انجام می‌شود.

توقیف 100 کیلو شیشه
فرمانده انتظامي منوجان از کشف 100 کيلو و500گرم ماده روانگردان شيشه در عملیات ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان خبر داد. سرهنگ منوچهر نوري اظهارداشت: ماموران پليـــس مبــارزه با موادمخدر این شهرستان هنگام گشتزنـي نامحسوس در محور منوجان- هشتبندي به یکدستگاه خودروی پژو 405 مشكوك و به آن دستور ایست دادند. وي افزود: راننده اين خودرو بدون توجه به اخطار و ايست پليس با افزايش سرعت و حركات مارپيچ اقدام به فرار به‌سمت مناطق روستایی اطراف این محور كرد که طی تعقيب و مراقبت ضربتی ماموران متوقف شد. فرمانده انتظامي منوجان بيان داشت: ماموران در بازرسي از اين خودرو 100 كيلو و 500 گرم موادمخدر از نوع شيشه کشف و در این رابطه یک متهم که قصد داشت این حجم سنگین ماده روانگردان و فوق‌العاده خطرناک شیشه را که از همسایه‌های شرقی کشور به مرکز استان و سپس به دیگر نقاط کشور منتقل کند، دستگیر کردند.

کشف 67 تن روغن
فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: 67 تن روغن خوراکی قاچاق، در بازرسی از 3 دستگاه تریلی در شهرستان دشتیاری خبر داد. سردار احمد طاهری اظهارکرد: ماموران انتظامی شهرستان دشتیاری، هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محــور مواصلاتی چابهار- جکیگور به 3 دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند. وی افزود: ماموران پس از متوقف‌کردن خودروها در بازرسی از قسمت بار آنها، 67 تن روغن مایع خوراکی قاچاق و فاقد مجور قانونی را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنابر اعلام کارشناسان اداره گمرک 16 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است. سردار طاهری خاطرنشان کرد: در این رابطه 3 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار