| کد مطلب: ۱۰۲۲۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل استقلال دائم در حال شکایت است!

حاشیه‌های باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و ظاهرا تمام‌شدنی نیست. محسن گروسی درباره دردســرهای تمام‌نشدنی استقلال صحبت کرد.
به‌نظر می‌رسد مهمتــرین مشکل استقلال مدیریت است؟!
در این سال‌ها اوضاع مدیریتی باشگاه اصلا مناسب نیست و تعامل خوبی میان مدیران و مربیان شکل نگرفت. متاسفانه مسعود سلطانی‌فر نتوانست توازن لازم را در باشگاه ایجاد کند و از زمانی‌که سیدحمید سجادی رأی اعتماد از نمایندگان مجلس گرفت به مشکلات مدیریتی استقلال ورود نکرده است.
در یکسال گذشته شاهد کشمکش ‌های مجیدی و مددی بوده‌ایم!
اگر مدیرعامل و سرمربی باشگاه باهم متحد نشوند وضعیت تیــم نسبت به فصل گذشته تغییر نمی‌کند و استقلال در گرداب مشکلات گیر می‌کند. مددی در قامت مدیرعامل باشگاه دائم در حال شکایت از پیشکسوتان باشگاه است و به‌جای آنکه از توصیه‌ها و انتقادات آنها بهره‌مند شود ترجیح می‌دهد تصمیماتی که به او داده شده را اجرایی کند و پای پیشکسوتان را به دادگاه باز کند. مهره‌های کلیدی استقلال از این تیم جدا شدند و بازیکنان جایگزین هم فرصت پیدا نکردند تا با تیم هماهنگ شود.
و صحبت پایانی شما؟!
فرهاد مجیدی برای سومیــن مرتبه روی نیمکت استقلال در کسوت سرمربی حضور دارد و هیچ‌گاه بحث مالی با باشگاه نداشته است. او اگر برکنار شود تا 4 میلیارد تومان طلبکار می‌شود و قطعا شکایت نخواهد کرد اما حالا که به تجربه خوبی دست یافته و می‌تواند با تیمی کار کند که بیشتر نفرات آن مورد تایید وی هستند بدون‌شک برای کسب موفقیت از بخت بیشتری نسبت به جواد نکونام که محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی وی است، بهره می‌برد. محمود فکری هم صحبت‌های زیادی علیه مجیدی داشته و سرمربی تیم را وادار به مصاحبه در مورد او کرده است. چنین صحبت‌هایی فایده‌ای ندارد. افرادی که در استقلال بازی کرده‌اند باید حرمت یکدیگر را حفظ کنند. بهتر است همه پیشکسوتان تمرکزشان را معطوف به کار خود کنند تا به اهداف مدنظرشان دست یابند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار