| کد مطلب: ۱۰۲۲۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

ایران بدون واگذاری یک «ست» به نیمه‌نهایی رسید

آرمان‌ملی: تیم‌ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت‌های آسیا که به میزبانی شهر «چیبا» در کشور ژاپن برگزار می‌شود موفق شد چین‌تایپه را شکست داده تا حریف چین در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات شود.
گزارش بازی
تیم‌ملی والیبال ایران در نخستین بازی این مرحله موفق به شکست 3 بر صفر کره‌جنوبی شده بود و در سومین مسابقه سالن به مصاف چین‌تاپیه رفت. پیش از این، صعود دو تیم ایران و چین‌تایپه به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر قطعی شده بود و این مسابقه جدال مدعیان برای صدرنشینی در گروه F بود که ملی‌پوشان ایران با شکست حریف در صدر گروه قرار گرفتند. تیم‌ملی والیبال ایران در این مسابقه با اقتدار و در 3 ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۱ چین‌تاپیه را شکست داد تا حریف تیم دوم گروه E در مرحله نیمه‌نهایی شود. ملی‌پوشان والیبال ایران در دیدارهای قبلی خود در این رقابت‌ها موفق به شکست 3 بر صفر تیم‌های هنگ‌کنگ، تایلند، پاکستان و چین‌تایپه شده بودند تا با 5 برد متوالی و بدون واگذاری نتیجه حتی یک «ست»، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند و تنها تیم بدون‌شکست رقابت‌ها باشند.
حریف ایران
تیم چین با کسب رتبه دوم جدول گروه E به‌عنوان حریف تیم‌ملی والیبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا معرفی شد. این دیدار روز شنبه برگزار می‌شود.
صحبت‌های کاپیتان
میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم‌ملی گفت: در ست دوم، بازی نسبتا سختی برای ایران بود. خوشبختانه توانستیم امتیاز ۲۳ بر ۲۳ را به نفع خودمان تمام کنیم. با اعتمادبه‌‌نفس و تجربه بالا توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. وی به بازی روز شنبه هم اشاره کرد و افزود: مطمئنا به تیم خوبی برمی‌خوریم. برد و باخت در این بازی حضور یا عدم حضور در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را مشخص خواهد کرد. انگیزه بسیاربالایی داریم و برای قهرمانی پا به این مسابقات گذاشتیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار