| کد مطلب: ۱۰۲۲۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

دستگیری عامل شایعه بمب‌گذاری
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با کار اطلاعاتی ماموران پلیس، عامل شایعه وجود بسته مشکوک در یکی از بانک‌های اهواز، دستگیر شد. سرهنگ مختار حیدری اظهارکرد: در مورخ ۲۰ شهریور سالجاری در پی شایعه وجود بسته مشکوک در یکی از بانک‌های اهواز، شناسایی و دستگیری عامل شایعه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی مستمر و انجام یک سلسله عملیات فنی- پلیسی، عامل شایعه‌پراکنی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی عملیاتی دستگیر کردند. معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: در تحقیقات پلیس و برابر اعلام خانواده متهم، فرد مزبور بیمار اعصاب و روان است. حیدری تصریح کرد: پلیس خوزستان تامین امنیت اجتماعی و روانی جامعه را از وظایف ذاتی خود می‌داند و براساس قانون با افرادی که با شایعه‌پراکنی و نشر مطالب کذب، قصد تشویش اذهان عمومی، ایجاد ناامنی روانی برای شهروندان را داشته باشند، قاطعانه برخورد می‌کند.

انتقال مواد در پوشش بار «ماهی»
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاچاقچــی حرفه‌ای که قصد انتقال ۳ تن و ۶۴۰کیلو موادمخدر در پوشـش بار ماهی را داشت، در فارس زمینگیر شد. سردار رهام‌بخش حبیبی، بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد حین گشتزنی در گردنه به یکدستگاه کامیون ایسوزو حامل بارماهی مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند. وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این کامیون ۳ تن و ۴۰۰ کیلو تریاک و ۲۴۰ کیلو حشیش که به‌طرز ماهرانه‌ای زیر بار ماهی جاسازی شده بود کشف کنند. فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این ماموریت در مجموع (۳ تن و ۶۴۰کیلو مواد مخدر) کشف شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد. سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

انهدام باند تهیه و توزیع سکه‌ تقلبی
رئیس پلیس آگاهی استان مازنـــدران از انهدام باند تهیه و توزیع سکه‌های تقلبی در شهرستان ساری خبر داد. علی قیصری اظهارکرد: در پی دریافت گزارشی از اتحادیه طلا و سکه استان مازندران مبنی بر فعالیت باند تهیه و توزیع سکه‌های تقلبی در سطح طلافروشی شهرستان ساری، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت. وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، افرادی در قالب باند اقدام به تهیه و توزیع سکه‌های غیربانکی و دارای پلمب تقلبی با برندهای معروف و عیار پایین در سطح بازار طلافروشی ‌ساری می‌کنند. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف مقادیری سکه تقلبی از شناسایی و دستگیری اعضای این باند خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری عامل تیراندازی
فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در کمتر از یکساعت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهارکرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در شهرستان اندیمشک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری 11 با کار اطلاعاتی یک نفر عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند. فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک گفت: متهم در بازجویی فنی ماموران پلیس به بزه‌ارتکابی معترف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

سارق مسلح دستگیر شد
فرمانده انتظامی اسلام‌آبادغرب از دستگیری مجرمی خبر داد که در استان‌های تهران، گیلان و زنجان اقدام به سرقت‌های مسلحانه متعددی کرده بود. سرهنگ «محمدرضا یاری» گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس اسلام‌آبادغرب مبنی بر تردد یک سارق مسلح فراری و تحت تعقیب در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد این فرد پس از چند مورد سرقت مسلحانه در برخی استان‌های کشور مانند تهران، گیلان و زنجان با یکدستگاه خودرو پژوپارس به شهرستان اسلام‌آبادغرب متواری شده است. سرهنگ یاری تصریح کرد: ماموران انتظامی اسلام‌آبادغرب با‌همراهی تیمی اعزامی از کاراگاهان پلیس آگاهی استان گیلان ضمن شناسایی مخفیگاه متهم متواری در یکی از روستاهای بخش حمیل، ان را به محاصره درآوردند. رئیس پلیس اسلام‌آبادغرب افزود: ماموران پس از کسب مجوز قضائی نسبت به ورود به منزل اقدام و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری عامل سرقت‌های مسلحانه پیش از آنکه موفق به فرار شود، اقدام کردند. وی همچنین از توقیف خودروی پژوپارس متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: در بازرسی‌های انجام شده یک قبضه اسلحه کلت، ۲ تیغه خشاب و ۲۷ عدد فشنگ کشف شد. سرهنگ یاری با اشاره به اهتمام پلیس برای برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی، از معرفی سارق مسلح به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار