| کد مطلب: ۱۰۲۲۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

ایجاد آشوب توسط اوباش خیابانی
رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل اصلی ایجاد نزاع و آشوب در خیابان کارگر خبر داد. سرهنگ غلامحسین زراعتکار اظهارکرد: خبـــری مبنی بر درگیری و عربده‌کشی و تخریب ۲ دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله‌های حوالی خیابان باستان دریافت کردیم. وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس اعلامی اعزام که در بررسی اولیه و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد سه نفر سرنشین خودرو ۲۰۶ که از اراذل‌و‌اوباش سابقه‌دار پایتخت هستند در حالی‌که شرایط عادی نداشته اقدام به عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت کرده و به ۲ نفر از شهروندان حمله کرده و آنها را از ناحیه دست و صورت زخمی و ۲ دستگاه موتورسیکلت پارک شده در محل را تخریب و از محل فرار کردند. سرهنگ زراعتکار بیان کرد: با انجام تلاش‌های شبانه‌روزی مخفیگاه عامل اصلی این درگیری در حوالی خیابان کارگر شناسایی و در یک اقدام پلیسی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد. رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، تاکید کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف انبار داروهای احتکارشده
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشــف بیش از 414 هزار قلم انواع داروهای احتکار شده به ارزش 20 میلیارد ریال ، خبر داد. سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادير قابل‌توجهي دارو مورد نیاز بیماران کرونایی توسط فردی در انبار یک داروخانه در محدوده خیابان 17شهریور، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این پلیس قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه متهم با همکاری 3 همدستش داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی را از شبکه توزیع خارج و به قیمت‌های گزافی توسط دلالان دارو به بیماران نیازمند می‌فروخت، ادامه داد: با انجام تحقيقات اوليه محل‌های دپوي داروها شناسایی و با هماهنگي مرجع قضائي طی یک عملیات منسجم، در بازرسي از این مکان ها 414 هزار و 421 قلم داروی موثر در بهبود کرونا کشف شد. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش داروهای کشف شده 20 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا متهم اصلی پرونده دستگیر و دستگیری سایر همدستان وی در دستور کار قرار دارد.

کلاهبرداری به اسم خرید رمزارز
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: بدون دانش وارد زمینه سرمایه‌گذاری و خرید و فروش رمز ارز‌ها نشوید. سرهنگ محمدعلی رجبی افزود: متاسفانه مردم ما بدون دانش وارد زمینه سرمایه‌گذاری و خرید و فروش رمزارزها می‌شوند. یکی از خطراتی که کاربران را تهدید می‌کند این است که از صرافی‌هایی استفاده می‌کنند که هیچ شناختی روی اعتبار آنها ندارند. وی گفت: مشاهد شده افراد از صرافی‌هایی رمزارز خریداری کرده‌اند که آن صرافی‌ها کلاهبردار بوده‌اند و در مدت کوتاهی صرافی جمع شده و افراد دسترسی به سرمایه‌های خود نداشته‌اند. سرهنگ رجبی بیان کرد: خطر دیگری که افرادی که در رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند را تهدید می‌کند، خرید از صرافی‌هایی است که ممکن است به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کاربران ایرانی، امکان دسترسی به دارایی‌های خود را از دست دهند.

دستگیری سارقان ECU خودروها
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2سارق و 2 مالخر و کشف 117 دستگاه ECU مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد. سرهنگ حسین تُرکیان اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ECU خودرو در منطقه شرق اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان بلافاصله در محل‌های وقوع سرقت حضوریافته و اقدامات علمی و تخصصی خود را برای دستگیری سارق یا سارقان انجام دادند اما تلاش‌ها نتیجه‌ای در بر نداشت تا اینکه با جست‌وجوهای هوشمندانه موفق شدند 2 نفر که مبادرت به خرید ECU های مسروقه کرده بودند را شناسایی کنند. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مالخران درتحقیقات صورت‌گرفته به همکاری با 2 نفر سارق که د زمینه سرقت ECU فعالیت می‌کردند اعتراف کردند که با راهنمایی آنها هر دو نفر دستگیر شدند. سرهنگ تُرکیان از کشف 117 دستگاه ECU مسروقه از مخفیگاه مالخران و سارقان خبر داد و با بیان اینکه ارزش این قطعات بالغ بر یک میلیارد و 170 میلیون ریال است« گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر 4 متهم دستگیر شده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

۲ قاچاقچی مواد به‌دام افتادند
فرمانده مرزبانی ناجا از دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان‌وبلوچستان خبر داد. سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان‌وبلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به‌وسیله خودرو به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ‌مرزی میرجاوه در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح مهار و کمین‌های هدفمند، منطقه موردنظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان سیستان‌وبلوچستان موفق شدند محموله موادمخدر را کشف و هم‌چنین 2نفر قاچاقچی هم دستگیر شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار