| کد مطلب: ۱۰۲۲۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتــاه حوادثــی

انهدام یک شركت هرمی
فرمانده انتظامي استان گیلان از شناسایی يك شرکت هرمی و دستگیري 17 عضو آن در شهرستان بندرانزلی خبر داد. سردار عزيزا... ملكي، از دریافت خبر فعاليت اعضای يك شرکت هرمی در بندرانزلی و پيگيري موضوع توسط پليس خبر داد و افزود: كارآگاهان اين شهرستان پس از تحقيقات نامحسوس و اطمينان از صحت موضوع با اشراف اطلاعاتي محل فعاليت اعضای اين باند را در يك منزل ويلايي شناسايي كردند. فرمانده انتظامي استان گيلان با اعلام اينكه ماموران پليس آگاهی با هماهنگي قضائي به محل موردنظر اعزام شده و 17 نفر از اعضاي اين شركت را دستگير كردند، عنوان داشت: در بازرسي از محل فعاليت متهمان، 48 جلد كتاب و جزوه آموزشي مربوط به شركت‌هاي هرمي نیز كشف شد. این مقام ارشد انتظامی به معرفی متهمان پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائی اشاره كرد و بيان داشت: متهمان غيربومي برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جذب اعضای جدید در حال فعاليت بودند.
کشف انبار بلبرینگ تقلبی
رئـــیس پلیس امنیـــت عمـومی تهران بزرگ از کشف یک انبار بلبرینگ تقلبی به ارزش 150 میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهم بلبرینگ‌های تقلبی را با بسته‌بندی شرکت‌های برند روانه بازار می‌کرد. سرهنگ پیام کاویانی بیان کرد: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس یک انبار بلبرینگ مربوط به شرکت‌های برند خارجی در محدوده خیابان امیرکبیر کشف کردند. وی عنوان کرد: متهم طبقات پایین یکی از پاساژها را تبدیل به انبار قطعات خودرو کرده بود که در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این کالاها تقلبی است. رئیس پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: متهم با تهیه بلبرینگ متفرقه و بسته‌بندی آن در جعبه‌های جدید، بلبربنگ‌های تقلبی را با نام یکی از شرکت‌های خارجی به بازار عرضه می‌کرد. این مقام انتظامی با بیان اینکه انبار به‌همراه اقلام کشف شده برابر دستور قضائی پلمب شد، بیان کرد: در همین رابطه مالک انبار دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.
انهدام باند سارقان
جانشیــن فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان منزل در قزوین خبر داد. سرهنگ داود عبدالمالکی اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ایجاد نارضایتی عمومی در استان، بلافاصله کارگروه ویژه‌ای از کارآگاهان مبارزه با سرقــت پلــیس آگاهی تشکیل و بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی محل‌هایی که مورد سرقت قرار گرفته بود را مورد بررسی قرار داده و هویت سارقان را شناسایی کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: پس از شناسایی سارقان، اقدامات برای دستگیری آنها به صورت شبانه‌روزی آغاز شد که طی رصدهای انجام شده مشخص شد سارقان حین ارتکاب جرم در استان تهران مورد تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند. سرهنگ عبدالمالکی اضافه کرد: با هماهنگی قضائی متهمان به پلیس آگاهی قزوین منتقل که در تحقیقات پلیسی و مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 30 فقره سرقت در استان قزوین اقرار کردند. این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار