| کد مطلب: ۱۰۲۲۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

گردنم مقابل نظام از «مو» باریک‌تر است

مالک باشگاه تراکتور گفت: در فوتبال ما بخش خصوصی در مقابل بخش دولتی که پول‌های بی‌حساب و کتاب پرداخت می‌کند محکوم به شکست است.
پرداخت‌ها
محمدرضا زنوزی درباره وضعیت باشگاه تراکتور اظهارداشت: با توجه به اینکه پنجره نقل‌وانتقالات ما بسته بود، نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم. دلیل این موضوع هم «استوکس» بود که جوابگوی ما نبود تا پولش را بگیرد. طی روزهای آتی پول او را یا به حسابش می‌زنیم یا از طریق فیفا پولش را خواهیم داد تا پنجره باز شود. وی ادامه داد: باید عامل مشکلات تراکتور را پیدا کنیم. فرض کنیم من اینجا مقصر هستم، اما چرا بخش‌های خصوصی دیگر موفق نشدند؟ آیا آنها می‌توانستند موفق باشند؟ هیچ موقع هیچ بخش خصوصی نمی‌تواند با بخش‌های دولتی رقابت کند. بخش خصوصی محکوم به شکست است، چون در تیم‌های دولتی پول‌های بی‌حساب و کتاب پرداخت می‌شود، بدون اینکه آنالیز و بررسی کنند. برخی‌ها معتقدند که کرونا مشکلاتی برای ما به‌وجود آورده اما این طور نیست. سازمان بازرسی کل کشور به موضوع قراردادهای بازیکنان ورود کرد‌، اما آیا اتفاقی افتاد؟
نماینده محروم‌ترین شهر
وی افزود: یک نماینده‌ای که شهر خودش محروم‌ترین شهرکشور است، از نام و برند تراکتور استفاده و با آن موج‌سواری می‌کند. نمی‌دانم او می‌خواهد چه بگوید. آذربایجان نمایندگان بزرگی دارد، اما وقتی این مسائل را می‌بینم، ناراحت می‌شوم. مالک باشگاه تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت ملی مس می‌گوید «تراکتور را نمی‌خواهم» اما این نماینده می‌گوید که «مجبورند مالکیت تراکتور را قبول کنند» این در حالی است که شما اگر خواستگاری هم بروید، باید ابتدا درخواستی بدهید و بعدا اقدامات را انجام دهید. وقتی شرکت ملی‌مس درخواستــی نــداده و صراحتا هم گفته که تراکتور را نمــی‌خواهد، این نماینده با یکسری از افــراد ارتباط برقرار کرده و بنده را تهدید هـم می‌کنند. زنوزی تصریح کرد: این آقــا گفته که «از زنوزی سلب مالکیت می‌کنیم.» متاسفانه در کشور ما مدرک‌گرایی رواج پیدا کرده، اما کاش به‌جای اینکه مدرک‌گرایی در کشور رایج شود و بگوییم دکتر یا مهندس هستم، دیپلم داشتیم اما باسواد بودیم. وی افزود: با استاندار و مسئولان استان صحبت کردم که آنها گفتند از این موضوع خبر ندارند. مخالف واگذاری نیستم، اما این تیم را از حاکمیت خریده‌ام. جلوی نظام گردن من از مو باریک‌تر است، چون ایرانی هستم و نظام و کشورم را دوست دارم، اما اینکه تهدیدهای آنچنانی بکند را برنمی‌تابم.
فروش تراکتور؟
وی اظهارکرد: به هواداران می‌گویم که پنجره نقل‌وانتقالات تراکتور در 10 روز آینده باز و بازیکنان خوبی جذب خواهد شد. این را هم بگویم که هیچکس بر سر سرمایه خودش نمی‌زند. حتی اگر بخواهم تراکتور را هم بفروشم یا واگذار کنم، باید این باشگاه را به اوج رسانده و بعد این کار را انجام بدهم. هرکس می‌گویـد که می‌خواهم این باشگاه را خراب کرده و سپس واگذار کنم، دروغ است. وقتی بخواهــید خانه خود را هم بفروشید، دستی به ســر و روی خانه می‌کشید تا آن را گران‌تر بفروشید، نه اینکه کلنگ بزنید و بعد بفروشید. تراکتوری هستم و به تراکتور علاقه و عشق دارم، نمی‌گذارم این باشگاه تنزل کند. مالکیت این باشگاه با من است و اگر هم آن را بفروشم، در اوج این کار را انجام خواهم داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار