| کد مطلب: ۱۰۲۲۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

بازداشت سارق خودرو
فرمانده یگان امداد از دستگیری سارق و کشف خودرو ۲۰۷ مسروقه در شهرک‌غرب خبرداد. سلمان آدینه‌وند اظهارداشت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه غرب در حین ماموریت در محدوده شهرک‌غرب به یکدستگاه خودرو ۲۰۷ که پلاک آن دستکاری شده بود مشکوک شده و پس از استعلام شماره پلاک خودرو، متوجه سرقتی بودن آن شدند. وی گفت: ماموران جهت بررسی بیشتر خودرو را تحت نظر قرارداده و سارق آن را که خانمی بود را شناسایی و سریعا وارد عمل شده و وی را دستگیر نمودند. آدینه‌وند ادامه داد: متهم در بازجویی‌های تکمیلی ماموران اعتراف کرد که خودرو ۲۰۷ را به روش اتوزنی سرقت نموده و در ادامه تحویل پلیس پیشگیری شد. فرمانده یگان امداد با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی، به شهروندان توصیه کرد: خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
تصادف شدید ال90 با پراید
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری ال90 و پراید و غیرقابل حرکت‌بودن هر 2 خودرو در محل حادثه خبر داد. مجید رنجبر بیان داشت: در محدوده آزادراه رحمانی تصادفی شدید بین یکدستگاه سواری ال90 با پراید به‌وقوع پیوست که باعث ترافیک لحظه‌ای در این محدوده شد. رنجبر اظهارکرد: عوامل پلیس راهور بلافاصله در صحنه حضور یافتند و به بررسی این تصادف و روان‌سازی بار ترافیکی مشغول شدند. وی افزود: شدت حادثه به‌حدی بود که هر 2 وسیله پس از برخورد با یکدیگر قابل حرکت بودند که همین توقف باعث کندی حرکت و تغییر مسیر ناگهانی خودرو‌ها در این محدوده و در نهایت ایجاد ترافیک لحظه‌ای شد. رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب بیان داشت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با تلاش کارکنان راهور ترافیک ایجاد شده به وضعیت قبلی خود بازگشت. رنجبر از رانندگان خواست حین حرکت نسبت به رعایت حق تقدم عبور دقت لازم را داشته باشند که در تقاطع‌هایی که چراغ چشمک‌زن زرد در آنهاست حق تقدم عبور با وسایل نقلیه‌ای است که در این خیابان حرکت می‌کنند و دیگر خودرو‌ها که در مسیر مقابل و چشمک‌زن قرمز حضور دارند می‌بایست متوقف شوند و اجازه حرکت به رانندگانی که در مسیر و راه چراغ چشمک‌زن زرد هستند را بدهند.
دپوی پوشاک قاچاق در پایتخت
رئیس پلیس امنیـــت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محموله‌های پوشاک خـارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال که در یک منــزل ویلایی متروکه دپو شده بود، خبر داد. علی ولی‌پورگودرزی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مطلع شدند، فردی با استفاده از چندین خودروی قاچاق‌بر، قصد انتقال محموله‌های پوشاک قاچاق به مخفیگاهش را دارد تا در فرصت مناسب به عرضه این محموله‌ها بپردازد. وی به شناسایی مخفیگاه متهم در رصد‌های اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: در چندین عملیات پلیسی در نهایت مشخص شد که متهم محموله‌های قاچاق را در منزل ویلایی متروکه‌ای در محدوده خیابان شهیدبخارایی دپو می‌کند. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی از این مکان ادامه تا اینکه ماموران مطمئن شدند که کلیه محموله‌های قاچاق به این مکان انتقال یافته است. این مقام انتظامی به کشف ۱۲ هزار و ۳۹۲ ثوب پوشاک زمستانی بچه‌گانه و ۸۲ جفت کفش فاقد مجوز‌های گمرکی اشاره کرد و ابراز داشت: در این رابطه مالک این اموال نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات کارآگاهان به این پلیس انتقال یافت. وی ابرازداشت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.
توقیف خودروی قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از توقیف یکدستگاه خودروی قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال در شهرستان بوکان، خبر داد. سرهنــگ ایرج حسنخانی اظهارداشت: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود خودروی قاچاق به شهرستان بوکان، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی در نهایت یکدستگاه تویوتا در سطح شهرستان شناسایی و توقیف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با بررسی مدارک مشخص شد که خودروی متوقف شده قاچاق بوده که با هماهنگی مقام قضائی توقیف شد. سرهنگ حسنخانی در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی خودروی توقیف شده 22 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهارداشت: در این زمینه یک متهم دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.
کشف کلاهبرداری میلیاردی
رئیس پلیس آگاهی استان کرمــان از کشـف کلاهبرداری و فروش ملک غیر به ارزش 30 میلیارد ریال خــبر داد. سرهنگ یدا... حسن‌پور، اظهارداشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در پی شکایت یکی از همشهریان مبنی بر کلاهبرداري و فروش ملک‌غير به وی در شهرستان کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی با بیان اینکه ماموران با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی این فرد دستگیر شد. رئیس پلیس آگاهی استان عنوان داشت: وی در تحقیقات پلیسی به کلاهبرداری و فروش يک قطعه زمين به متراژ 500 متر مربع واقع در شهر کرمان به مبلغ 30 میلیارد ریال با جعل بنچاق زمین که متعلق به فرد دیگری بوده، اعتراف کرد. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم از افراد سابقه‌دار در امر جعل، کلاهبرداري و فروش مال‌غير بوده و طي سنوات گذشته چندين مرحله به اتهام مشابه توسط پليس آگاهي دستگير و روانه زندان شده است از شهروندان خواست: هنگام معامله املاک تا اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هرگونه قرارداد و پرداخت وجه اکیدا خودداری کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار