| کد مطلب: ۱۰۱۹۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

تعطیلی عجیب تهران
تهــران را تعطــیل کـردند ولی همچنان مغازه‌ها و پاساژها تعطیل نیستند و همچنان باز هستند. اگر قرار بر این موضوع بود چرا ۶ روز تهران و البرز را تعطیل کردند.
عزتی از تهران

داروی دیابت
دیابتی هستم بیمه ارتش، قبلا می‌رفتم دکتر دارو می‌نوشت تمام داروخانه‌ها می‌توانستم بگیرم. از وقتی جز گروه خاص شده دارو دیابت باید آنلاین تایید شود هیچ داروخانه‌ای نمی‌دهد و اعلام می‌کنند که این دارو آزاد باید حساب شود.
یک شهروند از تهران

وضعیت دانشجویان
یکی به‌فکر ما دانشجــویان باشد، وضعیت مناسبی نیست و اینکه دانشجویان آنلایــن درس می‌خوانند اصلا اوضاع خوبی برای کشور ندارد. در حــال حاضر هم که قرار بود برای دانشجویان واکسن تهیه کنند ولی خبری از تهیه واکسن نیست. به داد ما دانشجویان برسید.
حسنی از تهران

دستگاه‌ کارتخوان
من امــروز ســوار خط بی آر تی پایــانه جنوب به پارک وی(افشار) در تهران شدم راننده اتوبوس در هر ایستگاه توقف می‌کرد و اکثرا ایستگاهای این خط فاقد دستگاه کارت خوان هستند و راننده فقط درخواست پول نقد از مسافر می‌کرد که سوار کند در صورتــی که پول نقد همراه مسافر نبود راننده مسافر را سوار نمی‌کرد، درصورتی که طبق دستورالعملی در صورت فقدان یا خرابی دستگاه کارت خوان جابه جایی مسافر رایگان هست و راننده حق دریافت پول نقد از مسافر ندارد لطفا مسئولان اتوبوسرانی به این موضوع رسیدگی کنند.
یک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار