| کد مطلب: ۱۰۱۸۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد

«پرسپولیس» قدرت بلامنازع ایران است

پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر در حالی به مصاف تیم ماشین‌سازی می‌رود که هفته گذشته سقوط این تیم به لیگ دسته‌اول قطعی شد. سهراب انتظاری مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص صحبت کرد.
درباره بازی سرخپوشان برابر ماشین‌سازی چه نظری دارید؟
تیم پرسپولیس بازی سختی پیش‌رو دارد چرا که تیم ماشین‌سازی چیزی برای از‌دست‌دادن ندارد و سقوطش قطعی شده و برای اعاده حیثیت بازی می‌کند. علاوه بر این، این بازی به‌صورت مستقیم پخش می‌شود و به همین علت بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان بدهند.
تعیین پاداش برای بازی با پرسپولیس از سوی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی عجیب است؟!
بعضی‌ها نمی‌توانند ببینند که سرخپوشان برای پنجمین مرتبه قهرمان می‌شوند. تیم پرسپولیس قدرت بلامنازع فوتبال ایران است و خیلی خوب بازی می‌کند. من هم از مسئولان پرسپولیس می‌خواهم که بیکار ننشینند و با شارژ مالی بازیکنان در ۳ بازی پیش‌رو باعث شوند که آنها با روحیه مضاعف به مصاف حریفان خود بروند. ماشین‌سازی تیم خوبی است و پرسپولیسی‌ها نباید این تیم را دستکم بگیرند.
آیا نبود گل‌محمدی در بازی با ماشین‌سازی تاثیر دارد؟
تیم پرسپولیس جام‌حذفی را از دست داد به همین علت این تیم با برتری برابر ماشین‌سازی باید دست‌پر از تبریز برگردد. به‌نظرم غیبت گل‌محمدی در این بازی بدون‌تاثیر نیست.
در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ چه نظری دارید؟
مسابقات لیگ‌برتر فوتبال فرسایشی شده و بازیکنان خسته شدند. آنها یکسال در کورس بازی‌ها هستند و بدنشان تحلیل رفته است. به‌هرحال در همه جای دنیا فوتبال تمام شده، اما در ایران همچنان بازی‌ها ادامه دارد و این موضوع برنامه‌ریزی نادرست فدراسیون فوتبال را نشان می‌دهد و عیب بزرگی محسوب می‌شود. همچنین بازیکنان تیم پرسپولیس باید ریکاوری خوبی داشته باشند تا در ۳ بازی باقی مانده برنده شوند و دل هواداران را با کسب پنجمین قهرمانی متوالی شاد کنند.
نظر شما درباره بحث تبانی در فوتبال کشورمان چیست؟
موضوع تبانی معنی ندارد و این مساله را قبول ندارم و فوتبال روحیه پاک را می‌طلبد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار