| کد مطلب: ۱۰۱۸۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

الگوی دختران قمه‌کش
مهدی کوچک‌زاده، نماینده سابق و جنجالی مجلس به ماجرای درگیری دختران در اصفهان واکنشی کنایه‌آمیز نشان داد. او با انتشار تصاویری از چند بانوی ورزشکار نوشت: دختری که این الگوها برایش ساخته شوند، چرا قمه‌کشی نکند؟

پانته‌آ بهرام هم کرونا گرفت
پانته‌آ بهرام، بازیگر سینما،‌ تئاتر و تلویزیون نیز به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده است.. او تصویری را از خودش با ماسک اکسیژن در اینستاگرام قرار داده و نوشته است: «بالاخره کرونا در خانه ما هم نشست.»

نگرانی از جمعیت استادان مجرد زن
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در شرایط فعلی جامعه، حجاب شاید اولویت نباشد، اما فوریت است و از طرف مسئولان باید به طور جدی به آن توجه شود. محمد‌صالح هاشمی‌گلپایگانی افزود: ۶۰ درصد اساتید زن که در دانشگاه تدریس می‌کنند، مجرد هستند و تمایلی به ازدواج ندارند و طرز تفکر این افراد بر دانشجویان پسر و دختر تاثیرگذار خواهد بود.

اجازه تعطیلی روضه‌ای را نمی‌دهیم
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سال گذشته به خاطر دلایل بهداشتی بعضی هیات‌های مذهبی تعطیل شد اما امسال اجازه تعطیلی هیچ هیاتی را نخواهیم داد. حجت‌الاسلام‌ محمد ‌قمی افزود: ما بچه‌های هیات تکلیف‌گریز نیستیم و با مسئولیت‌پذیری‌ای که داریم اجازه نخواهیم داد دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص شعائر دینی بر زمین بماند.

گره مساله واکسن برکت
مینو محرز درباره حواشی ایجادشده پیرامون خط تولید واکسن برکت توضیح داد: به هیچ‌وجه یک میلیون و 200 هزار دوز واکسن برکت در خط تولید از بین نرفته است و علت تاخیر در تولید واکسن برکت نیز این است که چون ما چند هفته نتوانستیم برخی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید واکسن‌ها را از کشورهای اروپایی به علت تحریم‌های آمریکا وارد کنیم، وگرنه هیچ واکسنی در خط تولید واکسن برکت از بین نرفته و دور ریخته نشده است.

سالار عقیلی مهاجرت کرد؟
خواننده موسیقی سنتی با انتشار ویدئویی به شایعات درباره مهاجرتش واکنش نشان داد و ضمن تکذیب آن اعلام کرد قصد دارد از ناشر این خبر، شکایت کند. چند روز پیش، خبری مبنی‌بر مهاجرت سالار عقیلی به کشور اسپانیا، در فضای مجازی چرخید که واکنش این خواننده را به دنبال داشت. تابناک نوشت؛ عقیلی با انتشار ویدئویی نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و گفت: «چند وقت پیش اخباری را مبنی‌بر مهاجرت من، در فضای مجازی منتشر کردند. اعلام می‌کنم چنین موضوعی صحت ندارد.»

بستن جاده بندرماهشهر به بندرامام
در پی مشکلات بی‌آبی در خوزستان، مردم با برگزاری تجمعاتی در برخی شهرها خواستار رسیدگی به این مشکل و تامین حق‌آبه رودخانه‌ها شدند. فارس نوشت؛ همچنین چندین جوان در برخی از جاده‌ها در ماهشهر، کوت‌عبدا...، خرمشهر و ملاثانی اقدام به آتش‌زدن لاستیک و بستن جاده کردند که عبور و مرور خودروها برای دقایقی مختل شد اما با حضور نیروهای انتظامی بدون هر‌گونه درگیری ترافیک در همه جاده‌ها روان شده است.

کشف حجاب مجری زن تلویزیون
شیرین صمدی مجری زن تلویزیون کشف حجاب و تصویر‌ خود را منتشر کرد. تابناک نوشت؛ شیرین صمدی، مجری صدا‌و‌سیما که گفته می‌شد ممنوع‌التصویر شده برای اینکه ثابت کند دیگر در صدا‌و‌سیما کار نمی‌کند تصویری بی‌حجاب از خود منتشر کرد. شیرین صمدی در اینستاگرام نوشت:«اینم یه عکس در جواب اونهایی که مدام ازم می‌پرسن، دیگه تلویزیون برنامه اجرا نمی‌کنید؟ خودتون نمی‌رید یا ممنوع‌التصویر هستین‌؟ و... و... و... و... تمام.»

حمله هکرهای‌ ایرانی
«فیس‌بوک» غول رسانه‌های اجتماعی جهان پنجشنبه حدود ۲۰۰ حساب کاربری را که ادعا می‌کرد متعلق به گروهی از هکرهای مستقر در ایران است، به بهانه اجرای عملیات جاسوسی سایبری مسدود کرد. فیس‌بوک در توجیه این اقدام خود مدعی شد یک عملیات جاسوسی سایبری را که توسط گروهی از هکرهای مستقر در ایران علیه پرسنل نظامی و همچنین افراد شاغل در بخش دفاعی و هوافضای ایالات متحده در حال انجام بود، مختل کرده است.

بیانیه علیه کاپیتان تیم ملی
در چند روز گذشته انتقادات زیادی ازسوی برخی رسانه‌های یونان درخصوص انتقال کاپیتان تیم ملی ایران به باشگاه آ. اک یونان وارد شده تا جایی که خواستار جلوگیری از خرید این بازیکن تیم ملی ایران شده‌اند. این موضوع فقط شامل حاج‌صفی نیست و به خدمت گرفتن «واسیلیوس تسیارتاس» مدیر فنی سابق آ. اک به دلیل مشکلاتی که قبلاً وجود داشته، انتقاد یونانی‌ها را برانگیخته است.

فوت ۷۷ کودک فقط در یک بیمارستان
رئیس بخش عفونی بیمارستان کودکان مفید گفت: کودکان بیشتر ممکن است به ویروس کرونای دلتا مبتلا شوند و به‌تبع آن در زنجیره انتقال هم قرار می‌گیرند و به‌راحتی می‌توانند بیماری را به دیگران نیز منتقل کنند. کریمی با بیان اینکه کرونا می‌تواند در کودکان هم منجر به بیماری شدید و حتی مرگ‌و‌میر شود، افزود: در یک‌سال و نیم گذشته؛ یعنی از زمان آغاز پاندمی کرونا تاکنون ۷۷ مورد مرگ در کودکان ناشی از کرونا در بیمارستان مفید داشته‌ایم که البته ۹۲ درصد آنها یک بیماری زمینه‌ای داشته‌اند، اما ۸ درصدشان بیماری زمینه‌ای نداشته‌اند.

قطع برق، سیمان را کمیاب کرد
دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان فرشید پورحاجت درباره افزایش قیمت مصالح ساختمانی خصوصاً سیمان و میلگرد در روزهای اخیر، با بیان اینکه قیمت سیمان برای انبوه‌ساز کمرشکن شده است، گفت: یک‌سال است که انبوه‌سازان نسبت به وجود دلالان در بازار سیمان و فولاد هشدار می‌دهند ولی هیچ‌کس توجه نمی‌کند.‌ او با اشاره به‌قطع برق صنایع سیمان و تعطیل‌شدن برخی کارخانجات سیمان یادآور شد: یک هفته است که سیمان در بازار نایاب شده و اگر کسی بتواند سیمان از عامل فروش تهیه کند، ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان برای هر پاکت می‌پردازد.

کارت هوشمند غذا توزیع کنید
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از رئیس‌جمهور منتخب خواست کارت هوشمند غذا، دارو و درمان و آموزش بین مردم توزیع کند. احمد توکلی در نشست اقتصادی با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب اظهار کرد: 30 سال است هر چه اجرا شده فقط وضعیت را بدتر کرده است. او از رئیس‌جمهور منتخب درخواست کرد در اولین اقدام کارت هوشمند غذا، دارو و درمان و آموزش بین مردم توزیع کند تا اندکی فشارها از روی مردم کاسته شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار