| کد مطلب: ۱۰۱۸۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

دپو 30 هزار ليتر سوخت قاچاق
فرمانده پايگاه درياباني قشم گفت: با هوشياري و تيزبيني مرزبانان اين شهرستان محل دپوي 30هزار ليتر سوخت قاچاق شناسايي و کشف شد. سرهنگ مهدي مرادپور بیان داشت: مرزبانان اين شهــرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و همكاري مرزنشينان منطقــه، مطلع شدند قاچاقچيان اقدام به جاسازي و دپوي مقاديري سـوخت قاچاق در حوزه استحفاظي کردند. وي افزود: براساس اين خبر بلافاصله اكيپي از مرزبانان اين شهرستان براي بررسي موضوع به موقعــيت شناسايي شده اعزام و در بازرسی از محــل
30 هزار لیتر سوخت قاچاق که دپو شده بود را کشف کردند. فرمانده پايگاه درياباني قشم با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، اظهارداشت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله کشف شده 90 میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری سرکرده سارقان منزل
رئیس پلیس آگاهــی استان خوزستــان از دستگیری سرکرده باند سارقان منزل با ۲۱ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد. سرهنگ سهراب حسین‌نژاد بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گــرفت. وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با رصد دقیق اطلاعاتی سرکرده باند سارقان را که سابقه‌دار، فرااستانی و از سوی مراجع قضائی در تعقیب بود در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیــاتی غافلگیرانــه در مخفیگاهش دستگیر کردند. رئیس پلیس آگاهــی خوزســتان با بیـان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری طلا به‌همراه تعداد زیادی انواع کالا و لوازم خانگی سرقتی کشــف شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقــت منزل در شهرستان اهواز اعتراف کرد. وی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای ســیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

شناسايی مزرعه ميلياردی رمزارزها
فرمانده انتظامي استــان گیلان از کشــف 144 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش 65 میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد. سـردار عزيزا... ملكي، با بيان اينكه مبارزه بي‌امان و خستگي‌ناپذير پليس با اخلالگران اقتصادی به‌صورت مستمر ادامه دارد به تشديد اقدامات همه‌جانبه نيروي انتظامي به منظور مقابله با اين امر اشاره كرد و اظهارداشت: استخراج ارز ديجيتال غیرمجاز می‌تواند تاثیر مخربی بر جریان اقتصادي بگذارد و مسیر آن را منحرف كند. وي افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستاي مبارزه با جرایم اقتصادی با اقدامات همه‌جانبه از وجود مزرعه غيرمجاز استخراج ارز ديجيتال در يك شرکت خصوصي در شهرستان رشت مطلع شده و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند. فرمانده انتظامي استان گیلان از شناسايي مكان‌ مورد نظر با تلاش‌هاي صورت گرفته و اعزام ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادي و كالاي قاچاق پس از هماهنگي قضائي به اين شركت خبر داد و گفت: 144 دستگاه استخراج ارز ديجيتال از اين محل كشف شد. اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: در اين رابطه متهمان 39 و 43 ساله براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند و کارشناسان ارزش اين کشفيات را 65 میلیارد ریال برآورد كردند. سردار ملكي در پايان هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالي کشور قلمداد كرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی در برخورد با فعاليت‌هاي اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دستگیری سارق سیم برق
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق با 21 فقره سرقت در شهر ایلام خبر داد. سردار دلاور القاصی‌مهر اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهر ایلام موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی افزود: ماموران مبارزه با سرقت کلانتری 12 با تلاش شبانه‌روزی و با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌هاي سرقت موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در این ارتباط شدند. فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به 21 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کرد، گفت: وی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد. سردار القاصی‌مهر با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالابردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد تردد افراد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار