| کد مطلب: ۱۰۱۵۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

واکنش همتی به توئیت رئیسی
عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به توئیت سید ابراهیم رئیسی دیگر نامزد این دوره از انتخابات که نوشته بود «من با افتخار یک کارمندم»، نوشت: من هم با افتخار یک کارمند هستم. وی در این توئیت نوشت: من هم با افتخار یک کارمند هستم، شما هم اگر واقعاً کارمند بودید از این عنوان به منظور تحقیر رقیب استفاده نمی‌کردید. گفتنی است سید ابراهیم رئیسی در توئیتی نوشته بود: «من با افتخار یک کارمندم».
دعوت کارگزاران از جلیلی برای مناظره
حزب کارگزاران به سعید جلیلی پیشنهاد مناظره خارج از صداوسیما ارائه کرد. متن توییت حزب کارگزاران خطاب به سعید جلیلی به شرح زیر است: ما معتقدیم با شما حتی نمی‌شود وضع موجود را حفظ کرد! اگر ادعایی جز این دارید، خارج از صداوسیما و با یک برنامه ریزی متفاوت از شبه مناظره‌های این روزها، با نماینده کارگزاران سازندگی ایران منتظره کنید!
حمایت مولوی عبدالحمید از کدام کاندیدا؟
حافظ اسماعیل ملازهی، معاون اداری امام جمعه اهل سنت زاهدان و استاد دارالعلوم در پاسخ به این سوال که با توجه به دیدار نمایندگان ستاد سیدابراهیم رئیسی با امام جمعه اهل سنت زاهدان، آیا مولوی عبدالحمید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از کاندیدای خاصی حمایت خواهند کرد یا خیر، گفت: جناب مولوی تاکنون تصمیمی در این حوزه اتخاذ نکرده‌اند و در حال رصد نظرات هستند.اعتمادآنلاین نوشت؛ وی همچنین در خصوص درخواست نامزدها برای حمایت یا دیدار با نمایندگان آن‌ها نیز گفت: تا الان که بنده با شما صحبت می‌کنم هیچ کاندیدایی با ایشان رایزنی نداشته‌اند.
واکنش محسن رضایی به انتقاد آسیه باکری
پس از آوردن اسم شهید باکری توسط محسن رضایی در یکی از مناظرات انتخاباتی ۱۴۰۰ که گفته بود ، دختر این شهید واکنش نشان داد و از محسن رضایی خواست که باید به دلیل عملیات فریبی که سازماندهی کرده بود، عذرخواهی کند. در برابر این واکنش محسن رضایی در صفحه توئیتری خود توئیتی برای دختر این شهید نوشت و در آن توییت طلب دعا از وی کرد. پیش از این آسیه باکری در توئیتی انتقادی نوشته بود: ‏آقای محسن‌رضایی؛ شما قبل از نام بردن از مهدی باکری، باید از خانواده شهدایی عذرخواهی کنید که فقدان فرزندانشان، نتیجه اشتباهات و عملیات فریب شما در مدیریت جنگ بود.
تجمع درمانگران اعتیاد کشور
تعدادی از درمانگران اعتیاد کشور در اعتراض به اقدام سازمان غذا دارو در صدور ابلاغیه‌ای مبنی بر توزیع و عرضه داروهای مخدر و تحت کنترل در داروخانه‌ها در مقابل سازمان غذا و دارو تجمع کردند. در این راستا علی‌غلامی-دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور با اشاره به مصوبه ۱۳۶ ستاد مبارزه با مواد مخدر به ایسنا می‌گوید: در بند هشت مصوبه ۱۳۶ ستاد مبارزه با مواد مخدر که در مردادماه سال ۱۳۹۸ به تصویب رسید، آمده بود که به دلیل نشت داروهای مخدر، توزیع و عرضه این داروها توسط داروخانه‌ها انجام شود.
کنایه سنگین به مهرعلیزاده
مشاور وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود در توئیتر به ادعای مهرعلیزاده مبنی بر واکسیناسیون همه مردم در عرض سه ماه، واکنش نشان داد. عبدالرضا وهابزاده نوشت:«تا 10 بشمر عمو ببینه. نمیخواد سه ماه 160 میلیون دوز واکسن بخری»
صدور حکم قصاب بالکان
دادگاه بین‌المللی جنایات جنگی در لاهه «راتکو ملادیچ» فرمانده پیشین جمهوری صرب‌های بوسنی و هرزگوین معروف به قصاب بالکان را در اول آذر ۱۳۹۶، ملادیچ را به اتهام نسل کشی در سربرنیتسا، آزار و اذیت کروات‌ها و مسلمانان در سراسر بوسنی و هرزگوین، ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنین سارایوو با گلوله‌باران و تیراندازی طولانی مدت و گروگان گرفتن اعضای نیروی حفاظت سازمان ملل به حبس ابد محکوم کرد.
بازداشت عامل تبرکشی
فرمانده انتظامی بندرترکمن از دستگیری عامل نزاع و درگیری در این شهرستان خبرداد. سرهنگ محمدعلی کریمی اظهارکرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری با تبر در یکی از محله های شهر بندرترکمن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. فرمانده انتظامی بندرترکمن ادامه داد: ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد فردی با هویت معلوم به وسیله تبر، یکی از شهروندان را مجروح کرده که مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شده است.
واکنش به توئیت عباس عبدی
یک کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ پاسخ توئیت عباس عبدی، فعال اصلاح‌طلب را که خطاب به وی نوشته شده بود را داد. محسن رضایی در این توئیت نوشت: اگر لحظه‌ای گمان می‌کردم که فرد دیگری درمیان گزینه‌ها می‌تواند دولت ائتلافی، با پرهیز از جناح‌زدگی و توان ایجاداتحاد نسبی در میان هسته‌های قدرت تشکیل واقتصاد ملی را نجات دهد کاندیدا نمی‌شدم.
واکنش جالب فرزند آقای بازیگر
شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون دارای دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات بوده که نبات دختر کوچک او بسیار دوست‌داشتنی است و او از دختر کوچک خود و کارهایش عکس و ویدئو‌های بسیاری را منتشر می‌کند. این‌بار استخری عکسی منتشر کرد و از عکس العمل دختر کوچکش که تازه درحال صحبت کردن است مطلبی نوشت:«اولین ری‌اکشن نبات وقتی من رو بدون ریش دید این بود که گفت: بابا کو»
این جمله همتی درباره ناصر حجازی شنیده نشد
عبدالناصر همتی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: متوجه شدم به خاطر قطع میکروفون من، جمله «به گفته مرحوم ناصر حجازی، سیاسیون باید از ورزش کنار بروند» حذف شده است. همتی همچنین در مطلب دیگری در توئیتر، آموزش‌ وپرورش را سرمایه‌ بزرگ و پیشران توسعه کشور عنوان کرد و افزود: سرمایه گذاری دولت در افزایش کیفیت آموزش دولتی مؤثرترین راه بسط عدالت و کاهش نابرابری است. اصلاح، ارتقاء و تغییر نگرش به آموزش و پرورش، این سرمایه را در خدمت پیشرفت همه‌جانبه کشور قرار می‌دهد.
اقدام عجیب پسر پادشاه بحرین!
ناصر بن حمد آل خلیفه پسر پادشاه پیش از مسابقه ایران و بحرین به بازیکنان نشان ارتشی سربازان برگشته از جنگ یمن را هدیه کرد. در ویدیوی منتشر شده از این رویداد ناصر بن حمد خطاب به بازیکنان بحرین می‌گوید: من این پرچم را از شانه سربازانمان برداشته‌ام که تازه از میدان‌های نبرد (یمن) بازگشته‌اند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار