| کد مطلب: ۱۰۱۵۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

اخـــبار کوتاه

چرا به مطالبه رهبری
پاسخ داده نشد
نماینده مجلس یازدهم گفت: مقام معظم رهبری در خصوص بررسی صلاحیت‌ها تذکر دادند که برخی دستگاه‌های مسئول توجه نکردند و با اینکه ایشان فرمودند که در احراز صلاحیت برخی نامزدها جفا و ظلم شده است، مطالبه ایشان از سوی دستگاه‌های مذکور پاسخ داده نشد. محمد باقری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جبران این اتفاق، عنوان کرد: دستگاه‌های جبران کننده کدام‌ها هستند؟ به چه کسانی ظلم و جفا شده است و چرا به مطالبه حضرت آقا پاسخ داده نشده است؟
فرمانداری‌ها اقدام کنند
رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا مجوزی برای تجمعات تبلیغاتی کاندیداها صادر می‌شود یا خیر گفت: ستادهای تبلیغات کاندیداها با هماهنگی فرمانداری‌ها می‌توانند نسبت به درخواست مجوز تجمعات تبلیغاتی اقدام کنند. شکرا... حسن بیگی در خصوص استفاده از سالن‌های ورزشی و ورزشگاه‌ها برای حضور هواداران با هدف تبلیغات انتخاباتی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان تهران همه نوع همکاری با ستادهای انتخاباتی برای در اختیار گذاشتن فضای لازم برای تبلیغات کاندیداها دارد و ستادها می‌توانند برای استفاده از ۳۰ درصد فضای ورزشگاه‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، درخواست خود را اعلام کنند.
واکنش پلیس
به حرف‌های نامزدها
در مناظره‌های انتخاباتی عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده از «گشت ارشاد» و ارسال «پیامک‌های بدحجابی» انتقاد کردند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره گشت ارشاد گفت: «نمی‌توان با شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه، بازی کرد. این مسایل نباید برای جمع کردن رای مورد استفاده قرار گیرد.» سردار حسین رحیمی در حاشیه چهل و پنجمین طرح رعد پایتخت، افزود: «نامزدهای محترم با شئونات جامعه به عنوان یک ابزار برخورد نکنند. این رفتار زشتی است و درست نیست.»
احتمال تاخیر
در برگزاری نشست وین
خبرنگار وال استریت ژورنال از احتمال تاخیر در نشست بعدی وین خبر داد. لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال در توئیتی نوشت: فهمیدم که احتمالا نشست بعدی مذاکرات ایران قبل از شنبه برگزار نمی‌شود. این زمان شش روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار