| کد مطلب: ۱۰۱۵۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تهیه‌کننده «گاندو» رئیس ستاد رئیسی
مجتبی امینی، تهیه‌کننده سریال «گاندو» و تلویزیون و دبیر جشنواره چلچراغ به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی هنرمندان ابراهیم رئیسی معرفی شد. امینی در این سال‌ها منتقد جدی دولت بوده و با ساخت سریال «گاندو» عملکرد دولت را در بحث امنیتی زیر سوال برده بود. «گاندو» و موضوعاتی که در آن اشاره شده بود، بارها مورد مناقشه معاونان و وزیران روحانی با امینی بوده و در فضای مجازی یکدیگر را خطاب قرار می‌دادند.

اینستاگرام تعداد لایک‌ها را بازگرداند
اینستاگرام گزینه لایک را به سرویس خود باز می‌گرداند و برای اطلاعات کاربران از این تغییرات، اکنون، اولین و مهمترین گزینه برای پنهان کردن تعداد همه پست‌ها در News Feed است. پنهان کردن تعداد لایک‌ها به شما امکان می‌دهد تا بیشتر از محبوبیت یک پست خاص، روی عکس‌ها و فیلم‌ها تمرکز کنید. این تغییرات را می‌توان در بخش جدید ارسال عکس‌ها در تنظیمات - حریم خصوصی یافت و بلافاصله اعمال می‌شود.

تعقیب عاملان توهین به اقوام
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عاملان توهین به اقوام در شهرستان رامهرمز تحت تعقیب دستگاه قضائی و پلیس قرار گرفتند. سرهنگ یدا... امیری افزود: به دنبال انتشار چند کلیپ، توسط دو نفر با محتوای توهین به دیگر اقوام و انتشار در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان رامهرمز قرار گرفت. وی افزود: هرگونه توهین به اشخاص و قومیت‌ها در فضای مجازی طبق قانون جرم محسوب می‌شود و در این ارتباط پرونده قضائی تشکیل و هماهنگی قضایی انجام شده است.

حجاب همسر بازیگر مشهور
جیدا پینکت، همسر دوم ویل اسمیت، هنرپیشه آمریکایی در نخستین روز از ماه مبارک رمضان در اینستاگرام تصویری با حجاب از خود را منتشر کرد. وی در زیر این تصویر نوشته بود که احساس می‌کنم رنگ کرم خیلی مناسب من است. این تصویر باعث تعجب بیش از ۸۷۰ هزار کاربر شد و بسیاری این تصویر را لایک کردند. جیدا پینکک درباره هدف خود از این اقدام گفت: هدف من انتقال یک پیام مهم یعنی پذیرش دیگران، آگاهی و اختلاف مذاهب است. ویل اسمیت در سال ۱۹۹۷ با همسرش جیدا پینکت ازدواج کرد.

دلیل رفت‌و‌آمد «الهام چرخنده» به مجلس
برخی خبرهای رسیده حاکی از این است که «الهام چرخنده» مجری- بازیگر پرحاشیه تلویزیون طی هفته‌های اخیر با برخی از نمایندگان مجلس یازدهم در رابطه با «طرح جمعیت و تعالی خانواده» در ساختمان هرمی‌شکل بهارستان جلسات مداوم برگزار کرده است. گفتنی است مجلس یازدهم در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ طرحی با نام «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» را با 74 ماده تصویب کرده که بر ترویج ازدواج و فرزندآوری تاکید دارد.

زمین‌خواری ۲۵ میلیاردی در خمیر
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 6 هکتار و 845 متر مربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی 25 میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه در شهرستان خمیر خبر داد. سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران انتظامی شهرستان خمیر پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: در بررسی‌های میدانی به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی خمیر مشخص شده، فردی با اقدامات غیر‌قانونی و بدون مجوز 6 هکتارو845 متر مربع از اراضی دولتی را به تصرف خود در‌آورده است.

توئیت فرزند شهید همت
محمدمهدی همت در توئیتی نوشت: دوز دوم واکسن برکت را در فاز دوم مطالعات بالینی زدم. ازم پرسیدند: نگران نبودید اتفاقی برایتان بیفتد؟ جواب دادم: فدای سر کشورم، ملتم و رهبرم. این خواست قلبی یک فرزند شهید است؛ ایرانی قوی و ملتی خوشبخت. با بهترین آرزوها برایتان؛ حتی آن‌ها که دوستم ندارند.
وعده عجیب ۵۰۰ میلیون تومانی
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در توئیتی نوشت: وقتی رئیس‌جمهور شدم با اولویت دستور تشکیل فوری صندوق رفاه جوانان را تا قبل از اسفند ۱۴۰۰ صادر خواهم کرد. سید‌امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نوشت: وقتی رئیس‌جمهور شدم با اولویت دستور تشکیل فوری صندوق رفاه جوانان را تا قبل از اسفند ۱۴۰۰ صادر خواهم کرد. هر زوج جوان ۵۰۰ میلیون تومان برای اشتغال، ازدواج و مسکن خود از این صندوق دریافت خواهند کرد.

زهرا شیخی رئیس ستاد قاضی‌زاده
نماینده اصفهان در مجلس به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی انتخاب شد. سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی کاندیدای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی وی انتخاب شده است.

چهار سال بیشتر نمی‌خواهم بمانم
عبدالناصر همتی پس از ضبط نخستین برنامه تبلیغاتی خود در ساختمان سیمای رسانه ملی با اشاره به حضور او در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: تأکید می‌کنم که این دولت اگر تشکیل شود اولین دولتی است که رئیس آن اقتصاددان است. وی با بیان اینکه در برنامه تبلیغاتی توضیح دادم که مشکلات اقتصادی مردم چیست و شاخصه‌های مشکلات و راهکارهای حل آن را توضیح دادم، افزود: من حتما در چهار سال برنامه‌هایی را که گفتم اجرایی می‌کنم و معتقدم چهار سال بیشتر رئیس‌جمهور نیستم.

میانگین سنی دولتم از ۴۵ سال است
محسن مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: میانگین سنی دولتم از ۴۵ سال عبور نمی‌کند. اعتماد به جوانان را پوست، گوشت و استخوان لمس کرده‌ام و به آن اعتقاد راسخ دارم؛ میانگین سنی دولت من از ۴۵ سال عبور نخواهد کرد. برای تامین کسری بودجه پول چاپ نخواهم کرد، اوراق مشارکت منتشر نمی‌کنم، خلع نقدینگی نخواهم کرد بلکه با حذف یارانه پنهان تورم را کنترل خواهم.

دولت‌های ما هیچ عُرضه‌ای ندارند
قاضی زاده هاشمی گفت: دولت‌های ما دولت نفتی هستند وهیچ عُرضه ای ندارند و یاد گرفتند نفت را بفروشند و هزینه بکنند. این دولت ها وابسته هستند به شیر نفت و یک دولت توزیع گر هستند نه تولید کننده. باید دولت را از شیرهای نفت جدا کنیم.امروز که پدیده رمز ارز را داریم از پانزده سال پیش باید دولت این اتفاق را پیش بینی می‌کرد و برای آن برنامه ریزی می کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار