| کد مطلب: ۱۰۱۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن:

باید مقابل تمامی‌تیم‌ها برنده شویم

اسکوچیچ شاگردانش را برای حضور در مسابقات دوربرگشت انتخابی جام‌جهانی آماده می‌کند. حسن روشن در خصوص وضعیت تیم ملی صحبت کرد.
نظر شما در مورد عــملکرد اسکوچیچ چیست؟
فدراسیون فوتبال یکسال بدون رئیس اداره شد و مدیران جدید هم چاره‌ای جز همکاری با دراگان اسکوچیچ نداشتند. البته قصد تخریب سرمربی کروات تیم‌ملی را ندارم چون فردی بدون‌حاشیه و آرام است و حداکثر تلاش او موفقیت در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در عرصه ملی است. حداقل از «ویلموتس» بهتر عمل می‌کند. اسکوچیچ در ملوان جوانگرایی کرد و نوید مربی بسیار موفقی را داد. در ادامه عملکرد فوق‌العاده‌ای را در تیم‌های ایرانی نداشت تا زمانی که هدایت صنعت‌نفت آبادان را بر عهده گرفت و در این تیم هم نتایج خوبی کسب کرد. این سرمربی بدون سروصدا و فارغ از جنجالی است و باید در تیم‌ملی عملکردی به مراتب بهتر از تمامی‌تیم‌هایی که در آنها مربیگری کرد، داشته باشد تا بتواند این تیم را به دورنهایی انتخابی و سپس جام‌جهانی برساند.
در مورد دستیاران ایرانی اسکوچیچ چه نظری دارید؟
وحید هاشمیان و کریم باقری از لحاظ اخلاقی و فنی عالی هستند و از این دو نفر بهتر نداریم. هاشمیان دوره‌های مربیگری را در آلمان گذرانده و عقبه مثبتی دارد. ۵۰ درصد از موفقیت‌های سال‌های اخیر پرسپولیس هم مربوط به حضور باقری در کادرفنی این تیم بوده است. امیدوارم اسکوچیچ به صحبت‌ها و توصیه‌های آنها گوش دهد و از تصمیمات انفرادی پرهیز کند.
با کناره‌گیری کره‌شمالی از گروهH نتایج تمامی‌تیم‌ها مــقــابل تـیم پنجم گروه‌شان محاسبه نمی‌شود و با این حساب اگر ایران تیم دوم گروه خود شود برتری ۱۴ بر صفر مــقـابل کامبوج انتهای جدولی برای صعود به مرحله بعدی محسوب نخواهد شد!
اگر قرار بر صعود به مرحله بعدی است باید مقابل تمامی‌تیم‌ها برنده شویم و کار به اما و اگر کشیده نشود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار