| کد مطلب: ۱۰۱۴۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

قیمت نان
با اینکه هر روز اعلام می‌کنند هنوز قیمت نان گران نشده ولی روبه‌روی فروشگاه بزرگ لوتوس نازی‌آباد نانوایی لواشی است که قیمت نان لواش را گران کرده است و هر چه هم می‌گوییم نان گران نشده ترتیب اثر نمی‌دهد و نان را با قیمت گران به مردم می‌دهد. از مسئولان درخواست داریم که به این موضوع رسیدگی کند.
مهدوی از تهران
واکسن
تزریق واکسن واقعا به کندی انجام می‌شود و اصلا هیچ نوبت دهی منظمی ندارد کسی را می‌شناسم که 42 سال سن دارد و واکسن روسی را با همسرش تزریق کرده است و جالب است که این دو نفر نه بیماری زمینه‌ای دارند و نه از کادر درمان هستند؟! پس باز هم پارتی بازی در واکسن زدن هست کتمان نمی‌شود کرد.
یک شهروند از تهران
مستاجران
چرا کسی به فکر مستأجران نیست. لطفا کمی به فکر مستاجرها باشید؟! بنگاهی‌ها فقط به خاطر کمیسیون خودشان قیمت‌ها را بالا می‌برند. یعنی هیچ کس نیست جدا نظارت کند. یک خانه پنجاه متری را باید دویست میلیون رهن کنیم آیا این انصاف است.
یک شهروند از تهران
بیمه تامین اجتماعی
بیمه‌ها اصلا پوشش مناسبی ندارند. این چه وضعیتی است که یک درصد کمی را می‌دهند و درصد کلانی را از مردم می‌گیرند. دکترها که اصلا بیمه قبول نمی‌کنند یک دارو هم که باید با بیمه حساب شود آنقدر گران است یا اصلا جزو بیمه حساب نمی‌شود که یک دکتر رفتن نزدیک به پانصد هزار تومان برای هر شخصی هزینه می‌شود کمی به فکر مردم باشید.
محمدی از تهران
بازنشستگان کشوری
بازنشستگان کشوری اصلا حمایت نمی‌شوند و حقوقشان به خاطر ترفیع گروه تشویقی هیچ افزایشی نداشته است. جا دارد مسئولان فکری هم به حال بازنشستگان کشوری کنند.
سیدی از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار