| کد مطلب: ۱۰۱۴۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

شکایت از مجری صدا و سیما
معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس شکایت رسمی بابت ادعاهای مهدی واعظی مجری برنامه سلام تهران از شبکه تهران را به دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم کرد. در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: بر اساس ادعاهای مطروحه در برنامه مورد اشاره، مدیریت باشگاه پرسپولیس دستور داد تا از این مجری به خاطر نشر اکاذیب، افترا، شایعه‌پراکنی، تشویش اذهان عمومی، ادعای ارائه سند در مورد ممانعت از قهرمانی سایر تیم‌ها و همچنین نفرت‌پراکنی و تلاش برای ایجاد اختلاف بین طرفداران فوتبال، شکایتی طرح شده و به دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم شود.
ارتباط با خاندان سلطنتی انگلیس؟
سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد دولت محمود احمدی‌نژاد در توئیتی با انتشار دو عکس از مریم رجوی با پوشش سبز و بنفش رنگ نوشت: جریان اصلاحات و حامی دولت، زودتر رنگ تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری خود را مشخص کنند، سرکرده آلبانی‌نشینان می‌خواهد سفارش دوخت لباس بدهد! نسرین وزیری در پاسخ دو عکس از ملکه انگلیس و عروسش مگان مارکل با لباس زرد رنگ منتشر کرد و نوشت: ان‎شاءا... که یادتونه رنگ انتخاباتی اصولگراها و پایداری‌چی‌ها در انتخابات مجلس دهم، زرد بود؟ با استدلال حضرتعالی لیست انتخاباتی رفقای شما را هم خاندان سلطنتی انگلیس بستن؟!
محکومیت تراکتور در ۲ پرونده
آنتونی استوکی و لی هری اروین مهاجمان ایرلندی و اسکاتلندی باشگاه تراکتور در فصل هجدهم لیگ برتر، پس از جدایی پُرحاشیه از این تیم، با شکایت به فیفا در اسفند ماه سال ۹۸ باشگاه تراکتور را به ترتیب به پرداخت ۴۷۵ و ۱۷۵ هزار دلار محکوم کردند. پس از این اتفاق، باشگاه تراکتور پرونده‌های شکایت استوکس و اروین را به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارجاع داد و حالا پس از گذشت بیش از یک سال، دادگاه عالی ورزش باشگاه تراکتور را به پرداخت مطالبات این دو بازیکن محکوم کرده است.
بازداشت ۳ مامور رفع سد معبر
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از بازداشت سه نفر از ماموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، خبر داد. غلامرضا نوفرستی اظهار کرد: متهمان به صورت هفتگی از افراد دستفروش مبلغی پول دریافت می‌کردند تا اجازه دهند دستفروشان فعالیت کنند. وی تصریح کرد: شاکی به دلیل اینکه چهار هفته اخیر فروشی نداشته در نتیجه نتوانسته تا مبلغ مورد نظر ماموران سد معبر شهرداری را بپردازد، به همین دلیل مورد ضرب و شتم آن‌ها قرار گرفته است.
موسوی و رهنورد واکسن زدند
میرحسین موسوی و زهرا رهنورد واکسن کرونا دریافت کردند. نرگس موسوی دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در صفحه اینستاگرام خود در قالب استوری از تزریق واکسن کرونا به والدین خود خبر داد. او نوشت: والدین ما دیروز، واکسن کرونا را دریافت کردند. پیش از این نیز چندین بار از سمت ماموران پیشنهاد دریافت واکسن داده شده بود، اما با توجه به اینکه واکسیناسیون عمومی آغاز نشده بود، ایشان نپذیرفته بودند.
بازداشت کارمند بانک ملی
رئیس سازمان بازرسی از شناسایی و برخورد با کارکنان متخلف یکی از کارکنان بانک ملی در گلستان خبر داد که با سوءاستفاده، با جعل امضای ۳۳ تن از مشتریان بانک، اقدام به برداشت ۵۰ میلیارد ریال از وجوه ۵۵ فقره سپرده کرده بود. حجت الاسلام درویشیان ادامه داد: یکی از مدیران ارشد بانک ملی در گلستان که اقدام به اخذ حداقل ۳۰ عدد سکه بهار آزادی و چندین هزار دلار به علاوه وجوه نقدی دیگر و یک باب منزل مسکونی با نصف قیمت واقعی به عنوان رشوه کرده که پرونده وی در حال رسیدگی است.
گاف عجیب مجری تلویزیون!
مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی در اردیبهشت سال ۱۴۰۰، تولد پرویز مشکاتیان را که در سال ۱۳۸۸ مرحوم شده است به او تبریک گفت و برایش آرزوی سلامتی کرد! اسکندری مجری این برنامه خطاب به مخاطبان می‌گوید: «دیروز سالروز تولد استاد مشکاتیان نوازنده پرافتخار و سرشناس موسیقی ایران بود. تبریک می‌گویم به استاد مشکاتیان نازنینم و امیدوارم که حالش خوب باشد و همچنان مضراب در دستان او بر اپیزودهای سنتور در حال رقص و نواختن باشد و ما بشنویم و لذت ببریم از نواختنِ ساز استاد پرویز مشکاتیان نازنین و پرافتخار ایران زمین.»
پست ریاست جمهوری را قبول نمی‌کنم
بیژن زنگنه، وزیر نفت در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال وزیر شدن در دولت سیزدهم گفت: در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی‌کنم چه برسد به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت‌های دولتی بازنشسته خواهم شد ولی همچنان در سیاست خواهم بود زیرا سیاست مثل زندگی است و سرنوشت کشور به مسائل سیاسی گره خورده است. ولی از تمامی کار دولتی، پست و سمت و... کناره‌گیری می‌کنم.
شهر حدنصاب قانونی را ندارند!
رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گفت: مرجع نهایی تعیین صلاحیت‌ها، هیأت مرکزی نظارت است. اگر صبور باشیم، به‌طور دقیق صلاحیت‌ها را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد و در نشست خبری دیگری آمار دقیقی از صلاحیت‌ها به اصحاب رسانه خواهیم داد. تا چند روز پیش ۲۱ شهر به جهت رد صلاحیت از حد نصاب افتاده بودند که دستور دادم ۲۱ شهر را احصاء کنند. اینها شهرهای کم جمعیتی بودند که به ۱۳ شهر و در نهایت به ۸ شهر کاهش یافتند. تا پایان بررسی‌ها ممکن است این آمار تغییر کند.
تقوی به ناراضیان پیوست
سید رضا تقوی رئیس سنی مجلس یازدهم که مدیریت جلسه افتتاحیه با او بود، در بخشی از نطق میان دستور خود با اشاره به اهمیت نامگذاری سال‌ها، گفت: ما مسئولان با نصب چند تابلو و سخنرانی، تشکیل چند همایش و وبینار مأموریت خود را پایان یافته می‌دانیم ؛ متأسفانه مجلس قبل از شعار سال با بعد از آن هیچ تفاوتی نکرده است.
پای صندوق نشان می‌دهیم
علیرضا پناهیان گفت: باید توجه کنیم که جرم درست انتخاب نکردن از غارتگری بیت المال سنگین‌تر است زیرا با انتخاب غلط در اصل غارتگران افزایش می‌یایند. انتخابات تجلی این جمله است که «هر جوری باشید همانجور سرپرستی انتخاب می‌کنید» یعنی ما پای صندوق رأی نشان می‌دهیم کی هستیم. وی ادامه داد: کاری که باید در این برهه انجام شود این است که آموزه‌های دینی را درباره انتخابات بیان کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار