| کد مطلب: ۱۰۱۴۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

سارقی با25 فقره سرقت
فرمانده انتظامي شهرستان خوانسار از دستگيري يک سارق که مرتکب 25 فقره سرقت اماکن خصوصی شده بود، خبر داد. سرهنگ علي بابايي بیان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان در شهرستان خوانسار، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت. وي افزود: کارآگاهان پس از انجام اقداماتی تخصصی موفق شدند، یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کنند. فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار با اشاره به اینکه از مخفیگاه این سارق 10 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد، ادامه داد: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به 25 فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان اعتراف کرد. سرهنگ بابايي اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اموال مسروقه کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می شود، خاطر نشان کرد: رعایت توصیه‌های انتظامی و مجهز کردن اماکن خصوصی به سیستم‌های پیشگیری از سرقت و استفاده از نگهبان مطمئن تا حد زیادی از وقوع سرقت می‌کاهد که اکیدا توصیه می‌شود شهروندان عزیز فرصت‌های ارتکاب جرم سرقت را از سارقان سلب کنند.
دستگیری سارق حرفه‌ای
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای در شهرستان کرمانشاه و کشف 32 فقره سرقت از وی خبر داد. سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از وقوع سرقت های متعدد سیم برق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران کلانتری 22 ظفر با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ارتکاب 32 فقره سرقت و دزدیدن 420 متر سیم برق اعتراف کرد. سردار جاویدان در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
کشف 645 کیلو موادمخدر
فرمانده انتظامي استان، از کشف 645 کیلوگرم انواع موادمخدر در 72 ساعت گذشته خبر داد. سردار کیوان ظهیری بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، در 72 ساعت گذشته توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، در 6 شهرستان تابعه اجرا شد. وی افزود: در اجرای این طرح 645 کیلوگرم انواع موادمخدر را که به صورت خرد عرضه می‌شد، در شهرستان‌های غرب استان تهران کشف کردند. سردار ظهیری بیان داشت: در این مدت ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، 490 نفر خرده فروش، حمل‌کننده و توزیع‌کننده و 17 قاچاقچی عمده موادمخدر را که از شهرهای مختلف در حال انتقال موادمخدر بودند، دستگیر و به مقامات قضائی تحویل دادند. فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان دغدغه اصلی مردم و مسئولان است ماموران پلیس مبارزه موادمخدر در این خصوص 150 نفر معتاد متجاهر را از شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل دادند. این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تمامي متهمان پس از تکميل پرونده به دادسرا معرفي شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و در دستگیری سوداگران مرگ پلیس را یاری کنند.
منشأ دود در آسمان جنوب تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت وجود دود در محدوده جنوب تهران را تشریح کرد. سید‌جلال ملکی اظهار کرد: وقوع حریق در محدوده ای فضای باز در محدوده اسلامشهر که در آن لاستیک‌های ضایعاتی نگهداری می‌شد به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که نیرو‌های سازمان به عنوان کمکی به محل حادثه اعزام شدند. وی با بیان اینکه این محدوده در حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران نیست، ادامه داد: نیرو ها به محل رسیدند و خبر دادند که اوضاع تحت‌کنترل است. ملکی در ساعت ۱۴ نیز در گزارش تکمیلی از این عملیات گفت: ساعت ١٢:٢٩ دقیقه ظهر روز دوشنبه یک مورد آتش سوزی در بزرگراه آزادگان محله علی آباد قاجار اعلام شد که چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو کف شیمیایی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار