| کد مطلب: ۱۰۱۳۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد

دلواپسان آسوده باشند‌ ظریف نمی‌آید

ادامه از صفحه 3
ظریف اصلاح‌طلبانه عمل کرد
در همین زمینه «آرمان ملی» گفت‌وگویی با علی صوفی، عضو جبهه اصلاحات ایران داشته که در ادامه می‌خوانید.
*با دیدار اخیر وزیر امور خارجه و رئیس دولت اصلاحات، آیا می‌توان اینطور تلقی کرد که زین پس ظریف خود را شخصیتی اصلاح‌طلب خواهد دانست؟
آقای ظریف در مسیری که تاکنون اصلاح‌طلبان برای سیاست خارجی مشخص کرده بودند و در دولت آقای خاتمی نیز آن سیاست خارجی، یعنی تنش‌‌زدایی در عرصه بین‌المللی، اعمال شد، گام برداشته‌اند. این دیدار می‌تواند نشان از یک سنخیت درونی باشد. اگرچه آقای ظریف هرگز اعلام نکرده‌اند که اصلاح‌طلب هستند، در همان مسیر تنش‌زدایی حرکت کرده و مواضع اصلاح‌طلبانه داشته‌اند. تبعا نگرانی‌هایی که‌ آقای ظریف دارند، می‌تواند با اصلاح‌طلبان و در راس آن‌ها آقای خاتمی مشترک باشد. عملکرد آقای ظریف اصلاح‌طلبانه بوده است.
*روز گذشته آقای ظریف در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده‌اند که نامزد انتخابات نخواهند بود. آیا بدون حضور آقای ظریف اصلاح‌طلبان احتمالی برای پیروزی انتخاباتی خود در نظر می‌گیرند؟
تا الان نظرسنجی‌ها نشان داده بوده که آقای ظریف نسبت به سایر نامزدهای اصلاح‌طلب از اقبال عمومی بهتری برخوردار بوده و اگر ایشان در انتخابات نباشد، دیگران تا‌کنون موقعیت ایشان را در نظرسنجی‌ها نداشته‌اند و طبعا این وضعیت برای اصلاح‌طلبان دارای ریسک خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار