| کد مطلب: ۱۰۱۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

اخبار کــوتاه

صبح آزادی را انتظار می‌کشیم
یادگار امام در پی حــوادث اخـــیـــر فلسطین به اسماعیل هنیه پیام داد. در متن پیام آیت‌ا... سید حسن خمینی آمده است: جنایات رژیم صهیونیستی در حق زنان و کودکان ملت قهرمان فلسطین، در سرزمین‌های اشغالی دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد. شهادت برادران و خواهران ما توسط دژخیمان اشغالگر، بی تردید خون ملت‌های مسلمانان و آزادیخواهان را به جوش آورده و عزم آنها را با همت شما همراه می‌کند. اینجانب وظیفه خود می‌دانم ضمن یادآوری اهتمام ویژه امام خمینی (س) نسبت به قدس شریف و با ابراز احترام ویژه خود نسبت به برادران و خواهران مجاهد در فلسطین اشغالی، خود را در آلام و مصائب ملت قهرمان فلسطین شریک بدانم و از خدای متعال عاجزانه بخواهم تا شرایطی فراهم آورد که در کنار شما به ستیز با سردمداران کفر و نفاق مشغول شوم. یا لیتنا کنا معکم! امروز بیش از هر زمان دیگر ملت‌های مسلمان به وجود فرزندانی چون شما افتخار می‌کنند و از سران خائن کشورهای عربی که داعیه مسلمانی دارند و شریک جنایت صهیونیست‌ها هستند ابراز انزجار می‌کنند .ما با ابراز تعظیم در برابر فداکاری‌های زنان و مردان و کودکان فلسطین و ایمانی راسخ به وعده الهی، صبح آزادی را انتظار می‌کشیم.

کسب اجازه
لاریجانی از دو مرجع
علی لاریجانی با آیات عظام صافی گلپایگانی و نوری همدانی تلفنی گفت‌وگو کرد. وی پیش از ظهر دیروز، طی تماس تلفنی با مرجع عالیقدر آیت‌ا... العظمی صافی گلپایگانی عید سعید فطر را تبریک گفت و از محضر ایشان کسب اجازه کرد.

همه ‌پرسی راه‌حل
مشکل فلسطین
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی (یوم النکبه) بیانیه‌ای صادر کرد. در بیانیه وزارت خارجه آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام‌ همبستگی با آرمان بلند فلسطین، تاکید می‌نماید برگزاری همه‌پرسی با مشارکت همه‌ ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی با هدف اعمال حق تعیین سرنوشت و تعیین نوع نظام سیاسی مورد نظر، تنها راه‌حل برای حل و فصل بحران فلسطین است. بدون شک تا آن روز تنها راه جلوگیری از این ظلم دامنه‌دار و کشتار، شکنجه و تحقیر روزانه فلسطینیان توسط صهیونیست‌های بیگانه با ارزش‌های انسانی، مقاومت همه‌جانبه است. وعده نصرالهی نزدیک است و مقاومت مشروع و اخلاقی مجاهدین فلسطینی، رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی را وادار به پذیرش واقعیت فلسطین عزیز خواهد نمود. جمهوری اسلامی ایران به رغم‌ همه دسیسه‌ها و طرح‌های نمایشی و خفت‌بار سازش و همراهی نظام سلطه با جنایت‌های رژیم صهیونیستی، فلسطین را پاره تن و اولویت اول جهان اسلام دانسته و از همه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزاده می‌خواهد تا با کنارگذاردن اختلافات، به مثابه امت واحده از حقوق حقه فلسطین عزیز در مقابل اشغالگران قدس دفاع نموده و تا آزادی کامل قدس شریف و تشکیل دولت مستقل فلسطین از آرمان فلسطین عدول نکرده و با همه توان خود به یاری مردم شجاع و صبور فلسطین بشتابند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار