| کد مطلب: ۱۰۱۳۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن:

احتمالا نتیجه دربی مساوی می‌شود

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ‌برتر روزجمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. حسن روشن پیشکسوت فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال در این خصوص صحبت کرد.
در مورد دربی پرسپولیس و استقلال چه نظری دارید؟
دربی در سالیان اخیر بی‌دلیل حساس شده است. در جدول رده‌بندی شرایط پرسپولیس بهتر است و این تیم برای آنکه بتواند در کورس قهرمانی از سپاهان جا نماند حداکثر تلاشش را می‌کند تا به پیروزی برسد. استقلال هم کمی از صدر فاصله گرفته و در صورتی که مقابل پرسپولیس برنده شود می‌تواند با امید بیشتری رقابت‌های این فصل را دنبال کند.
وضعیت 2 تیم از لحاظ فنی چگونه است؟
پرسپولیس در تمامی نقاط زمین شرایط خوبی دارد و یحیی با تیم خوبی به مصاف استقلال می‌رود. در مقابل آبی‌پوشان اگرچه در خطوط میانی و هجومی شرایط بسیار خوبی دارند و از پرسپولیس بهتر هستند ولی عملکرد خط‌دفاعی این تیم ایرادات فراوان دارد.
مــجیدی روز دربی مشکلات خط دفاعی تیمش را برطرف می‌کند؟
بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. اینکه انتظار داشته باشیم در عرض چند روز و از یک بازی به بازی بعدی معایب خط‌دفاعی استقلال برطرف شود به‌نظرم خیال‌بافی است. استقلال در لیگ‌قهرمانان آسیا هم ایرادات زیادی در خط‌دفاعی‌اش داشت.
چه تیمی برنده دربی می‌شود؟
تیمی که در دربی بتواند گل اول را بزند اگر قدرت مدیریت مسابقه را داشته باشد به احتمال فراوان برنده می‌شود. اینکه مسابقه بدون تماشاگر برگزار می‌شود تا حدود زیادی بر کیفیت مسابقه تاثیر دارد. دو دربی اخیر با مساوی به پایان رسیده و حدس می‌زنم این بار هم دو تیم به تساوی برسند. اگرچه این تنها یک حدس است و نمی‌توان آن را نتیجه قطعی مسابقه دانست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار