| کد مطلب: ۱۰۱۲۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

فرشاد فلاحت‌زاده:

حذف فوتبال‌ساحلی ناراحت‌کننده بود

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره نماینده‌های این قاره برای حضور در جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۱ روسیه اعلام کرد که به توصیه کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی اعتماد خواهد کرد و نتایج 8 تیم برتر 3 دوره اخیر رقابت‌ها را معیار قرار خواهد داد. به این ترتیب تیم‌های ژاپن، عمان و امارات به این رقابت‌ها راه پیدا خواهند کرد. فرشاد فلاحت‌زاده سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال‌ساحل در این خصوص صحبت کرد.
در مورد حذف فوتبال‌ساحلی ایران چه نظری دارید؟
این خبر ناراحت‌کننده ای بود و وقتی از این موضوع باخبر شدم اعصابم به‌هم ریخت، چرا که تیم‌ملی می‌توانست نتایج خوبی در جام‌جهانی بگیرد ولی متاسفانه به‌دلایلی فوتبال‌ساحلی ایرانی برای AFC و FIFA مهم نیست. ایران به‌دلیل شرایط خاصی که دارد نمی‌تواند میزبان مسابقات فوتبال ساحلی باشد و به همین دلیل است که فوتبال‌ساحلی ایران در مجامع بین‌المللی نادیده گرفته می‌شود و این یک ضعفی است که نمی‌شود برای برطرف‌کردنش کاری انجام داد.
فدراسیون در زمینه فوتبال ساحلی چه اقداماتی انجام داده؟
از مجموعه جدید فدراسیون هم هر روز یک خبر بد بیرون می‌آید و فکر می‌کنم دیگر نباید انتظار خبر خوب داشته باشیم. عزیزی‌خادم تا بیاید ببیند فوتبال ساحلی چیست 10 تا حکم این‌چنینی صادر شده است. در این سال‌ها فقط خانم پریا شهریاری یک‌تنه برای فوتبال ساحلی جنگید و هرکاری از دستش بر می‌آمد انجام داد و من واقعا شاهد هستم چقدر تلاش کرده است، ولی یکدست صدا ندارد و کسی به او در این مسیر کمک نکرده است. بعداز گرفتن میزبانی فوتبال حالا این‌هم یک خبر دیگر از مجموعه جدید فدراسیون بود، فقط می‌توانم بگویم حیف شد و یک فرصت‌سوزی بزرگ اتفاق افتاد.
بـــه‌عنوان پیشکسوت استقلال وضعیت ایــــن تــیم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
بعداز خبر ناراحت‌کننده فوتبال ساحلی خبر خوب این است که استقلال امسال زیرنظر فرهاد مجیدی شرایط خوبی دارد. مجیدی نشان داده پخته شده است و دیگر رفتارهای قبل را تکرار نمی‌کند و تمرکزش روی تیم و کار فنی است، شرایط استقلال الان خیلی خوب است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار