| کد مطلب: ۱۰۱۲۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

کشف 21 دستگاه ماینر
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف 21 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال از یکدستگاه خودروی پژو در پلیس‌راه تهران- قم خبر داد. سرهنگ نورا... خادم اظهارداشت: ماموران گشت نامحسوس پاسگاه پلیس‌راه تهران- قم حین گشتزنی در بزرگراه متوجه تخلفات رانندگی و حرکات مشکوک راننده یکدستگاه خودروی سواری پژو 405 شدند که برای بررسی بیشتر آن را متوقف كردند. وی با بیان اینکه در بازرسي ماموران از خودروی مذکور 21 دستگاه ماینر فاقدمجوز قانونی كشف شد، افزود: ارزش کالای مکشوفه قاچاق توسط کارشناسان بیش از 35 میلیارد ریال برآورد شده است. فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده اولیه، برای سیر مراحل قانونی در اختیار عوامل پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت.

550 کیلو تریاک کشف شد
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از کشف550 کیلوگرم تریاک در محور شیراز- یاسوج خبر داد. سردار کیقباد مصطفایی اظهارداشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با هماهنگی مرجع قضائی حین کنترل خودروهای عبوری در محور شیراز- یاسوج به یکدستگاه خودروی سمند مشکوک شده و به آن دستور توقف دادند. وی افزود: راننده خودرو با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی تعقیب‌وگریز، ماموران موفق به توقیف خودرو مورد نظر شدند. این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 550 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و در این رابطه راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد. مصطفایی ضمن قدردانی از اقدام به موقع ماموران پلیس کهگیلویه‌وبویراحمد با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با سوداگران مرگ و اعضای باند‌های قاچاق موادمخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای
فرمانده انتظامي استان لرستان از دستگيري 2 نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای و کشف 20 فقره سرقت اماكن خصوصي و عمومی در شهرستان الیگودرز خبر داد. سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهر الیگودرز، موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی 2 نفر اعضای باند سارقان حرفه‌ای را در الیگودرز شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به 20 فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه شامل، پل‌آهنی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، لوله‌های گاز، لوله‌های چاه‌ آب کشاورزی و ادوات کشاورزی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال کشف شد. سردار مهدیان‌نسب با اشاره به شناسایی مالباختگان، به شهروندان توصیه کرد، اماکن خصوصی و کارگاه‌های خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز و از نگهبانان مطمئن و مورداعتماد استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

توقیف کالای قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یکدستگاه خودروی وانت نیسان و کشف 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب این شهر خبر داد. سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی بیان داشت: در کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر، ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران حین گشتزنی در محدوده جاده قدیم تهران - قم به یکدستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند. وی عنوان کرد: در بررسی از داخل خودرو 120 عدد لامپ‌ قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف و راننده خودرو به قاچاق‌بودن کالای کشف شده، معترف شد. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که راننده خودرو محموله قاچاق را از یک بنگاهی بارگیری کرده است، ابراز داشت: کارآگاهان از محل دپوی کالا بازدید و مشخص شد که در این مکان مقادیر فراوانی کالای قاچاق جمع‌آوری شده است. این مقام پلیسی اظهارداشت: در مجموع ۴۹۶ دستگاه پنکه، ۳۳۵ دستگاه عدد حشره‌کش برقی، ۱۲۰ عدد چراغ مطالعه، ۱۲۰ دستگاه مینی‌فن، ۶۰ دستگاه‌بخور و ۲۰۰ هزار عدد لوازم خرازی کشف شد. سرهنگ گودرزی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 8 میلیارد ریال محاسبه کرده‌اند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار