| کد مطلب: ۱۰۱۲۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

دستگیری قاتلان 2 برادر
قاتلانی که 2 برادر را در باغی در روستای پیغمبر شهرستان رباط‌کریم به قتل رسانده و متواری شده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ شیخ‌مراد مرادی گفت: در پی وصول یک فقره درگیری منجر به قتل 2 برادر برسر اختلافات ملکی در روستای پیغمبر شهرستان رباط‌کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵منجیل‌آباد قرار گرفت. وی افزود: ماموران بلافاصله سر صحنه حاضر شده و پس بررسی صحت موضوع، ۲ نفر از باغداران منطقه به ماموران مراجعه و اظهارداشتند صدای شلیک تیر از اطراف باغ به‌گوش رسید که به باغ مراجعه و مشاهده کردیم تعداد ۲ جسد بر روی زمین افتاده است. این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران در بررسی صحنه جرم متوجه شدند که دو برادر براثر اصابت گلوله به قتل رسیده و آثار ضرب و جرح و کبودی بر روی بدن هر دو نفر مشهود بوده و تعدادی پوکه فشنگ مربوط به سلاح کلاش در محل کشف شد. سرهنگ مرادی تصریح کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، ۲ متهم را در شهرستان چالوس- مرزن‌آباد شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف به‌همراه ۵۲ تیر جنگی کلاش و ۳ تیر ژ۳ از آنها کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی پلیس به جرم قتل اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف 200 میلیارد پوشاک قاچاق
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 200 هزار ثوب پوشاک و یک هزار طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش 200 میلیارد ریال از انبار یک شرکت خصوصی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. سردار عباسعلی محمدیان بیان داشت: در پي دریافت اخباری مبني بر دپوی مقداری قابل‌توجهی پوشاک و پارچه‌های خارجی قاچاق در انبار یک شرکت خصوصی در ساوجبلاغ بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پس از بررسي و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی به شرکت موردنظر اعزام و در بازرسی از انبار آن 200 هزار ثوب انواع البسه و یک هزار طاقه پارچه خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند. فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف‌شده برابر نظر کارشناسان 200 میلیارد ریال برآورد شده، اظهارداشت: در این رابطه یک نفر برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. سردار محمدیان در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق رابطه مستقیم با رونق کسب و کار و تولید داخلی دارد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از نگهداری و انتقال هرگونه کالای قاچاق موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

دپوی 389 کیلو موادافیونی لو رفت
فرمانده انتظامي استان کرمان گفت: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان البرز 389 كيلو و 150 گرم موادافیونی دپوشده از یک منزل در عملیات پلیس شهرستان جیرفت کشف شد. سردار عبدالرضا ناظری اظهارداشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس استان البرز مبنی بر دپوی یک محموله موادافیونی در منزلی در شهر جیرفت پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. وي افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر جیرفت با اشرافیت اطلاعاتی خود منزل موردنظر را شناسایی و طی هماهنگی قضائی پس از کنترل نامحسوس این مکان، به محض ورود قاچاقچیان به داخل منزل، آنجا را تحت محاصره خود قرار دادند. فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بیان داشت: با ورود ماموران و بازرسی از این منزل، 180 کیلو و650 گرم تریاک و 208کیلو و 500 گرم حشیش دپو شده در یکی از اتاق کشف و 3 قاچاقچی را دستگیر و در این رابطه یکدستگاه خودروی سواری پراید نیز توقیف شد. سردار ناظری تصریح کرد: در مجموع طی این عملیات 389کیلو و 150گرم مواد افیونی کشف و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند. این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی تلاش می‌کند هيچ نقطه و مکاني براي سوداگران مرگ امن نباشد و هرگز اجازه نخواهیم داد این افراد به هدف شوم خود برسند.

دستگیری عامل توزیع «قارچ»‌ تاریخ گذشته
معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل بسته‌بندی قارچ تاریخ‌گذشته و فاسد و توزیع آن در واحدهای صنفی خبر داد. سرهنگ نادر مرادی اظهارکرد: در پی انتشار کلیپی مبنی بر اینکه داخل یکدستگاه خودرو وانت فردی با بازنمودن بسته‌های تاریخ‌گذشته قارچ اقدام به پخش‌کردن آنها در بسته‌های تازه و از بین‌بردن پلمب‌های آنان کرده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت. وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت مالک خودرو و محل تردد وی در یکی از مناطق شمالی تهران شناسایی که با اخذ دستور قضائی ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ به آدرس اعلامی در حوالی فرمانیه اعزام و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت متهم را در حالی که در حال بازکردن بسته‌های تاریخ مصرف گذشته بود دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند. معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به بزه‌انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس همواره با کسانی‌که بخواهند سلامتی شهروندان را به‌خطر انداخته و از این راه برای خود مال‌اندوزی کنند به‌شدت برخورد می‌کند. وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد موضوع از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند. گفتنی است برابر دستور قضائی خودروی مذکور توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

مردی همسرش را با گلوله زخمی کرد
فرمانده انتظامی ارومیه از وقوع تیراندازی در یکی از خیابان‌های ارومیه خبر داد. سرهنگ شیخ‌نژاد افزود: درپی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در خیابان باکری عوامل انتظامی سریعا در محل حادثه حضور یافته و مشاهده کردند که خانم میانسالی به ضرب گلوله از ناحیه دست زخمی شده و ضارب که یه گفته شاهدان همسر وی بوده پس از تیراندازی از محل متواری شده است. وی بابیان اینکه علت تیراندازی در خیابان باکری ارومیه اختلاف خانوادگی بود، افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد ناامنی برای ساکنان محل دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته است که به‌محض دستگیری متهم فراری نتایج بررسی‌های پلیس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار