| کد مطلب: ۱۰۱۱۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

نبوغ مگه رفیق پزشک داره که واکسن زده و رفته مریخ؟

ندا حائری

خب تا اینجای کار خوشبختانه بالگرد رها شده استقامت یعنی نبوغ، تونسته در دمای منفی ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد دوام بیاره و بلای خاصی سرش نیومده و چون هنوز توی مریخ هیچ ساحل و لباس خاص و حتی موجود خاصی پیدا نشده، این بالگرد و اون مریخ‌نورد دچار دشواری خاصی نشدن و احتیاج خاصی به مواد شوینده پیدا نکردن و خب خیلی نمی‌شه با دقت و صحت گفت سالم هستن یا نه! درواقع هنوز آب پیدا نشده که بفهمیم این عزیزان شناگران ماهری هستند یا خیر.
خلاصه خواستم اول کاری خیال‌تون‌رو راحت کنم که بدونید استقامت و نبوغ اهالی ناسا، هنوز سالمن و تا الان مشکل خاصی براشون پیش نیومده و البته چیز خاصی هم جز چندتا تصویر از بیابون‌های اطراف مریخ به زمین مخابره نکردن. خبر بعدی‌ای که براتون آوردم اینه که مطالعات جدید پژوهشگران نشان‌دهنده‌ این مورد است که همان سیارک مهاجمی که ۶۶ میلیون سال قبل باعث انقراض دایناسورها شده به تولد جنگل‌های استوایی کمک شایان توجهی کرده است. درواقع این سیارک که احتمال خیلی زیاد همانقدری که قوم آریایی به گفته‌ بزرگان این قوم، از ایستادن در صف خوشش میاد، از گل و گیاه خوشش میومده و به احتمال خیلی زیادتر دشمن حیوانات و موجودات رونده و خزنده بوده. به همین دلیل جانورها رو از بین برده و پوشش گیاهی رو جایگزین کرده و صد البته‌که رو‌دست خورده. چون معلوم نیست از کجا و یهویی دوباره کلی موجود زنده ریختن توی کره زمین و نسل تحفه‌های دوپای امروزی رو به‌وجود آورده که با کوچک‌ترین نگاهی به همه‌چیز، آلوده می‌شن فقط برای اینکه بتونن ثابت کنن سالمن.
یکی دیگه از اتفاقاتی که به تازگی افتاده اینه که مریخ‌نورد اینسایت که سال‌ها قبل از مریخ‌نورد استقامت در خاک سرخ مستقر شده بود، به تازگی دو زلزله به بزرگی حدود 5/3ریشتر را در سطح مریخ ثبت و به زمین مخابره کرده است.من نمی‌فهمم یعنی مریخ‌نورد انقدر دهن‌لق و فضول میشه؟! حالا شاید اهالی مریخ اون شب، گودبرداری سوله‌ی ساخت واکسن رو تموم کرده بودن و از شادی این امر مهم، یه مهمونی‌ای چیزی برگزار کرده بودن که به خاطر دوپس دوپس بیش از حد، سیاره‌ی سرخشون یه کم لرزیده. حالا شما حتما باید همه‌ی اینا رو گزارش کنی؟! نمیگی ما اینجا آدم‌هایی رو داریم که از شنیدن این اخبار غمگین و افسرده میشن؟! چرا انقدر بی‌رحمید آخه؟!
البته یکی دیگه از حدس‌هایی که بنده درخصوص منشا این زلزله دارم اینه که احتمالا یکی از اهالی زمین قوانین و اولویت‌های تزریق واکسن در بیمارستان‌های ایران رو به مریخی‌ها گزارش کرده واونا از تعجب بانگ برداشتن و همین بانگ برداشتنشون باعث ایجاد زلزله شده. البته که کاملا حق دارن. شما اگه بهت بگن وقتی واکسن میاد توی بیمارستان، اول پزشکا و خانواده‌ی پزشکا و راننده‌ی پزشکا و هرکسی که یه ربطی به پزشکا داره، میزنن و بعد شاید...شاید... شایددد نوبت به پرستارا و کادر درمانی که به صورت ۲۴ ساعته در بخش مراقبت‌های ویژه‌ی کرونا، شیفت هستن برسه بانگت درنمیاد؟! درمیاد دیگه! بعد همین بانگا جمع میشه و تبدیل میشه به زلزله! حالا هی گوش نکنید تا آخر اون زلزله‌ی مهیب تهران بیاد و همه‌مون رو با هم بخوره و خلاص!!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار