| کد مطلب: ۱۰۱۱۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

کشف 2 جسد در کوه‌های «عجب‌شیر»
دادستان عمومی و انقلاب عجب‌شیر از کشف 2 جسد در ارتفاعات عجب‌شیر خبر داد. محمد زمانی اظهارداشت: دو نفر از اهالی روستای آلمالو عجب‌شیر از اواخر بهمن‌ماه سال گذشته در ارتفاعات روستای آلمالو مفقود شده بودند که با توجه به کوهستانی و برف‌گیربودن منطقه تلاش‌های اهالی و گروه‌های امدادی برای یافتن آنها بی‌نتیجه بوده که با افزایش دما و آب‌شدن برف‌ها در ارتفاعات جسد هر دو یافت شد. وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه هیچگونه آثاری از ضرب‌وجرح در جسم متوفیان مشاهده نشده است.

5 كشته در برخورد 2 تریلی با پراید
رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت: برخورد 2 تریلی با پراید در محور مواصلاتی بیرجند به زاهدان 5 کشته و یک مجروح برجاي گذاشت. سرهنگ علیرضا رضایی اظهارداشت: با اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي مبني بر وقوع حادثه رانندگي در محور مواصلاتی بیرجند به زاهدان بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده كردند 2 تریلی با یک سواری پراید برخورد کرده است که در اثر این حادثه 5 نفر از سرنشینان پراید جان خود را از دست داده و یک نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد. رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه عدم توجه راننده تریلی به جلو تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي‌مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.

دپوی 112 کیلو تریاک در یک منزل
سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از کشف 112 کیلو و 600 گرم تریاک از منزل فردی در یکی از روستاهای شهرستان راور خبر داد. سرهنگ مهدی توسنگ اظهارداشت: تکاوران یگان 113 شهرستان راور با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی مقادیری مواد مخدر در یک منزل روستایی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران با شناسایی مکان موردنظر ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از آنجا 112کیلو و 600 گرم تریاک دپوشده را از محل نگهداری احشام این خانه کشف و یک نفر را دستگیر کردند. سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، تاکید کرد: مشارکت خوب مردم با پلیس قاچاقچیان موادمخدر را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

کشف بیش از 41 هزار کالای قاچاق
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از کشف بیش از 41 هزار و 400 کالای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت: متهم با تغییر تاریخ، این کالاها را در بازار مصرف توزیع می‌کرد. سرهنگ نادر مرادی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی بسته‌های قهوه و شکلات خارجی تاریخ مصرف‌گذشته در یک واحد صنفی در حوالی خیابان وصال‌شیرازی بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران قرار گرفت. وی عنوان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متصدی واحد صنفی، با جعل تاریخ کالاهای قاچاق آنها را به بازار مصرف توزیع و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی به‌همراه کارشناسان غذا دارو و دانشگاه علوم از این واحد صنفی بازدید کردند، ادامه داد: در بررسی‌ از این واحد صنفی 41هزار بسته‌های شکلات و قهوه خارجی، 324 عدد بسکویت خارجی و 79 عدد ادکلن همگی تاریخ مصرف گذشته و قاچاق کشف شد. این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های بیشتر از این مکان، تجهیزات چاپی برای درج و ثبت تاریخ جعلی کشف و در این رابطه متصدی واحد صنفی دستگیر شد. وی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با دستور قضائی این واحد صنفی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

پلمب 2 کارگاه تولید ماسک تقلبی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب 2 کارگاه زیرزمینی تولید ماسک و کشف 210هزار عدد ماسک تقلبی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از تولید غیرمجاز ماسک در 2 کارگاه زیرزمینی در یکی از مناطق شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به‌همراه کارشناسان اداره بهداشت استان به محل اعزام و در بازرسی از این کارگاه‌ها 210 هزار عدد ماسک تقلبی تولید شده و آماده توزیع به‌همراه 130 رول پارچه ماسک و مواد اولیه مربوط به تولید ماسک را کشف کردند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب کارگاه‌های مذکور با حکم مقام قضائی خبر داد و اظهارداشت: در این خصوص پرونده تشکیل شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل اصلی راه‌اندازی این کارگاه‌ها در دستور کار ماموران قرار دارد. سرهنگ کریمی تصریح کرد: پلیس با افراد سودجو و فرصت‌طلبی که با سوءاستفاده از شرایط کرونایی کشور برای کسب منفعت خود سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی می‌کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار