| کد مطلب: ۱۰۱۱۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

توقیف سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی استان قزوین از توقيف يكدستگاه کامیون و كشف 29 هزار ليتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد. سردار علی ابراهیمی اظهارداشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران یگان امداد شهرستان بوئین‌زهرا حین کنترل خودروهای عبوری در محور اشتهارد- بوئین‌زهرا به یکدستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. وی با بيان اينکه ماموران در بازرسي از اين خودرو 29 هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف کردند، تصريح كرد: در اين رابطه يک نفر دستگیر و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد. فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش این محموله را بنا به‌نظر کارشناسان 2 میلیارد و 320 میلیون ریال برآورد و خاطرنشان کرد: سوخت‌ مکشوفه به شرکت نفت شهرستان تحویل داده شد.

پلمب کارگاه تولید نوشیدنی غیرمجاز
فرمانده انتظامي استان اردبیل از کشف بیش از یک میلیون عدد نوشیدنی غیرمجاز به ارزش 10 ميليارد ريال در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین خبر داد. سردار هوشنگ حسینی اظهارداشت: در پی دريافت گزارش‌هاي مردمی مبني بر تولید نوشیدنی‌های غیرمجاز و غیربهداشتی در کارگاهی در شهرک صنعتی شماره 2 استان اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین قرار گرفت. وي افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های لازم و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره غذاودارو به محل اعزام شدند. فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در بازرسی از این کارگاه یک میلیون و 50 هزار عدد نوشیدنی غیرمجاز و غیربهداشتی از نوع نوشمک کشف که با دستور مقام قضائی کارگاه پلمب شد. سردار حسینی با تاکید بر برخورد قاطع با اصناف متخلف افزود: ارزش کشفیات این عملیات بنا به اظهارنظر کارشناسان 10 میلیارد ریال است. فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

30 فقره موبايل‌قاپی از عابران
رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري موبايل‌قاپی حرفه‌ای و كشف 30 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم از عابران پیاده سرقت می‌کرد. سرهنگ كارآگاه بهزاد اختياري بيان داشت: در پي وقوع چند فقره موبایل‌قاپی توسط موتورسواری جوان در سطح حوزه استحفاظي پايگاه دوم پليس آگاهي تهران تیمی از كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت‌هاي خاص این پايگاه با تجميع پرونده‌هاي مشابه موفق شدند تصویری واضح از متهم را به‌دست آورند. وي با بیان اینکه کارآگاهان هویت متهم را شناسایی و تصویری از آن در اختیار تیم‌های مختلف گشت انتظامی پلیس آگاهی قرار گرفت، عنوان كرد: كارآگاهان با جمع‌بندي سرنخ‌هاي كشف شده از صحنه‌هاي جرم توانستند نوع موتور به‌كار رفته در سرقت‌ها، ساعت سرقت‌ها و جغرافياي وقوع جرم را شناسايي کنند و بدین‌ترتیب طرح مهار و دستگیری سارق عملیاتی شد. رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي ابراز داشت: گشتزنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه کارآگاهان موفق شدند متهم را در یک عملیات پلیسی هنگام پرسه‌زنی دستگیر کنند. این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه دوم این پلیس، به 30 فقره موبایل‌قاپی از رهگذران و عابران پیاده اعتراف کرد. سرهنگ اختياري در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 23 تن از شاکیان شناسایی شده‌اند، افزود: با دستور قضائی متهم در اختیار این پایگاه برای کشف جزئیات سرقت‌ها قرار دارد.

سرقت در پوشش مسافرکشی
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده پرایدی خبر داد که با همکاری دو همدستش از مسافران زورگیری می‌کرد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای از دستگیری راننده‌ای خبر داد که با همکاری 2 همدستش از مسافران زورگیری می‌کرد. سرهنگ موقوفه‌ای اظهارداشت: در پی مراجعه 2 نفر از شهروندان به کلانتری 128 تهران‌نو و اعلام اینکه در تردد شهری برای رسیدن به مقصد به‌عنوان مسافر سوار بر خودروی پرایدی شده و در میانه راه، سرنشینان خودرو با توسل به زور اموالشان را به سرقت برده‌اند بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری 128 تهران‌نو قرار گرفت. وی تصریح کرد: ماموران کلانتری 128 تهران‌نو با استفاده از سرنخ‌های به‌دست آمده موفق شدند مخفیگاه سرکرده سارقان زورگیر را در جنوب شرق تهران شناسایی کرده و با هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی از این مخفیگاه‌ تعدادی کارت شناسایی متعلق به افراد مختلف و گوشی سرقتی کشف شد، اعلام کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به 19 فقره زورگیری با همکاری دو همدستش اعتراف کرد. سرهنگ موقوفه‌ای افزود: تاکنون 9 نفر از شاکیان با مراجعه به کلانتری 128 سارق را شناسایی کرده و متهم با صدور قرار مجرمیت از سوی مرجع قضائی روانه زندان شده است. این مقام پلیسی اضافه کرد: شناسایی و دستگیری 2 متهم متواری کماکان ادامه دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار