| کد مطلب: ۱۰۱۱۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

بنــگــاه

افزایش ظرفیت فروش محصولات ایران‌ خودرو
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح‌های متنوع فروش در سال جاری خبر داد و گفت: با افزایش ظرفیت تولید، تعداد خودروهای قابل عرضه در هر طرح نیز افزایش خواهد یافت. بابک رحمانی، با بیان این‌که راهبرد ایران خودرو، عرضه مستمر به بازار و تامین نیــاز مشتریــان واقعی است، خاطرنشان کــرد: اجــرای روش قرعه‌کشی، براساس مصــوبات کمیته خودرو است و تا زمــانی که تعـداد متقاضــی نسبت به ظرفیت فروش محصولات بالا باشد، همچنان ادامه خواهد داشت.

کارهای بزرگ صندوق بازنشستگی فولاد
وزیــر تعــاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی توییتری سه برابر شدن بازده سرمایه‌گذاری‌ها نسبــت به ۹۸، پــرداخت مـطالبات ٨ساله بازنشــستگــان فــولاد، متنـاسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق و اجرای طـرح‌های احداث و توسعه را ازجمله مهمترین کارهای بزرگ صندوق بازنشستگی فولاد در سال 99 بیان کرد.

برگزاری جشنواره اینوماین 3
مدیــر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) از برگزاری جشنواره اینوماین 3 در نیمــه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این رویداد با هدف شناسایی و جذب تیم‌های استارت‎آپی حوزه صنایع معدنی در نیمه نخست سال آینده برگزار می شود. حسین منصوری افزود: مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران طی سال‌های گذشته، دو جشنواره موفقیت‌آمیز «اینوماین» یک و ۲ را با هدف حمایت از کسب وکارهای نوپا و تسهیل‌گیری برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور معدن و صنایع معدنی برگزار کرد. وی گفت: درحال حاضر پنج استارت‌آپ در این مرکز مستقر شدند. این پنج استارت‌آپ از بین ۳۰ایده پذیرفته شده از ۲۴۱طرح ارائه‌شده به جشنواره اینوماین ۱ و ۲ انتخاب شده‌اند.

تحقق درآمد 255هزار میلیارد ریال در چادرملو
در ۱۲ماه سال مالی گذشته، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با کسب درآمد ۲۵۵هزار میلیارد ریالی و رشد ۱۶۴درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یکی از موفق‌ترین سال‌های فعالیت خود در حوزه معدن و فولاد را پشت سر گذاشت .فرهاد آذرین‌فر سرپرست مدیریت مالی چادرملو با اعلام این خبر گفت: این شرکت با سرمایه 55هزار و 500میلیارد ریالی خود در سال گذشته با شکستن چندین رکورد در تولید سنگ آهن، گندله، آهن اسفنجی و شمش فولادی بیش‌از ۱۷میلیون تن انواع محصولات فولادی تولید کرد که در مقایسه با سال ۹۸ از رشد ۹.۲۸درصدی برخوردار بوده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار