| کد مطلب: ۱۰۱۱۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

«صدر» به رنگ زرد

آرمان‌ملی: روزگذشته دو دیدار باقی‌مانده هفته نوزدهم لیگ‌برتر برگزار شد. با پیروزی تیم گل‌گهر و برد سپاهان که منجر به صدرنشینی مجدد شاگردان نویدکیا شد پرونده این هفته از رقابت‌ها هم بسته شد.
پیروزی گل‌گهر
در اولین دیدار روز سوم هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال گل‌گهر سیرجان در مصاف با ماشین‌سازی به برتری قاطع 3 بر یک دست یافت. یونس شاکری در دقایق (45، 53 و 64) برای گل‌گهر هت‌تریک کرد و محمد ابراهیمی (42) زننده تنها گل ماشین‌سازی بود. گل‌گهر با این پیروزی 26 امتیازی شد و به رتبه هفتم صعود کرد. ماشین‌سازی هم با 9 امتیاز در قعر جدول باقی ماند تا گزینه اصلی سقوط از لیگ‌برتر باقی بماند.
برد سپاهان
در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ‌برتر تیم‌های سایپا و سپاهان در ورزشگاه دستگردی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید. سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد و در اولین موقعیت خطرناک خود که روی یک کرنر به‌دست آمد با ضربه سر عزت‌ا... پورقاز پیش افتاد. شاگردان نویدکیا تا حدود دقیقه ۲۰ بازی را به‌خوبی اداره کردند و بر بازی مسلط بودند اما رفته‌رفته ریتم بازی سپاهان با افت روبه‌رو و سایپا کمی بر بازی سوار شد. شاگردان صادقی در سایپا در دقایق پایانی نیمه نخست بهتر عمل کردند اما حملات آنها به موقعیت خطرناک و گل ختم نشد تا نیمه نخست با برتری سپاهان به پایان برسد. در نیمه‌دوم سپاهان بازی را بهتر آغاز کرد و موقعیت‌های زیادی داشت اما موقعیت‌های خوب شاگردان محرم یکی پس از دیگری از دست رفت. شاگردان صادقی که امید داشتند در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشانند روی ارسال‌های بلند و توپ‌های برگشتی موقعیت‌های معدودی به‌دست آوردند که درخشش پیام نیازمند مانع گلزنی سایپایی‌ها شد تا بازی با حداقل اختلاف به‌سود سپاهان به پایان برسد. بدین‌ترتیب سپاهان با پیروزی در این دیدار ۴۰ امتیازی شد تا با دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدرجدول باقی بمانند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار