| کد مطلب: ۱۰۱۱۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

قتل عام خانوادگی در اهواز
فرماندار اهواز از قتل هشت نفر در اهواز خبر داد. جمال عالمی‌نیسی فرماندار اهواز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یک فرد معتاد به شیشه ابتدا در اهواز اقدام به قتل پدر، مادر و دو برادر همسر اول خود در اهواز می‌کند و سپس با مراجعه به خانه همسر دوم اقدام به قتل پدر و مادر زن دوم، پسر خود و برادر زن دوم خود می‌کند. وی افزود: فرد معتاد بعد از ارتکاب قتل‌ها به زندگی خود نیز خاتمه داد. فرماندار اهواز گفت: این فرد که سابقه درگیری هم داشته، از سلاح گرم برای این جنایت که ریشه خانوادگی داشته، استفاده کرده است. وی ادامه داد: این پرونده همچنان در دست بررسی است و اسلحه و خودروی استفاده شده در این حادثه نیز کشف شده است.

5 کشته در تصادف 2 پراید
رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: تصادف 2 دستگاه خودروی پراید131 و 141 در محور حمیدیه - اهواز 5 کشته و یک مجروح برجای گذاشت. سرهنگ رضا دولتشاهی اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور حمیدیه- اهواز بلافاصله ماموران پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. وی تصریح کرد: در این حادثه 2 دستگاه خودروی پراید 131 و 141 تصادف کردند که متاسفانه 5 نفر براثر شدت جراحات فوت و یک تن دیگر مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند. رئیس پلیس راه استان خوزستان افزود: کارشناسان پلیس راه علت تصادف را تجاوز به چپ و رفتن به لاین مخالف پراید 131 نسبت به پراید 141 اعلام کردند.

انهدام باند قاچاق سلاح
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این عملیات 88 قبضه سلاح به‌همراه تعداد قابل‌توجهی فشنگ کشف شده است. سردار علی‌اکبر جاویدان اظهارداشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت اعضای یک باند توزیع سلاح غیرمجاز و اینکه قصد دارند از مرزهای غربی تعداد قابل‌توجهی اسلحه و مهمات وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی به موضع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان اسلحه در محور ماهیدشت- کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در محل مناسب مستقر شدند. رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ماموران به محض مشاهده خودروی حامل قاچاقچیان آن را در عملیاتی ضربتی توقیف و در بازرسی‌های انجام شده ۸۸ قبضه سلاح شامل ۸۰ قبضه کلت کمری و 8 قبضه اسلحه شکاری کشف کردند. سردار جاویدان یادآوری کرد: همچنین در ادامه بازرسی ماموران پلیس امنیت عمومی، یک هزار و ۳۵۵ عدد فشنگ کلت نیز کشف شد. وی با اشاره به دستگیری یک نفر از اعضای باند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای آن با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد. فرمانده انتظامی استان در پایان از اهتمام پلیس در برخورد با عوامل برهم‌زننده نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های جدی در سالجاری برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، به‌خصوص واردکنندگان اسلحه است.

کشف 434 کیلو هروئین
با هوشیاری و سرعت عمل پلیس، سوداگران مرگ در انتقال یک محموله 434 کیلویی هروئین در استان هرمزگان ناکام شدند. سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان رودان در راستای مقابله جدی با قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روزی و رصد فعالیت سوداگران، یک باند قاچاق موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم، با استقرار در ایست و بازرسی فاریاب این شهرستان کامیون موردنظر را متوقف کردند. وی افزود: ماموران کامیون را به داخل یگان انتقال و پس از چند ساعت تلاش و بازرسی دقیق از آن 434 کیلو هروئین در بسته‌های مختلف که به‌طرز ماهرانه داخل خودرو جاساز شده بود، کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر کردند. این مقام ارشد انتظامی، هدف پليس از اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي را افزايش امنيت و آسايش عمومی شهروندان عنوان کرد و اظهارداشت: پليس با به‌‌کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني و امنيتي در پيشگيري از جرايم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار