| کد مطلب: ۱۰۱۱۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

ابتلای عضو هیات دولت به کرونا
مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیرو برگزاری جلسه‌ای پیش از آغاز سال جدید با حضور رئیس مجلس درخصوص تنظیم بازار و به‌ویژه تامین کالاهای اساسی در مجلس‌، مقرر شد پس از پایان تعطیلات نوروزی مجددا با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی عملکرد دولت در حوزه تنظیم بازار در پایان سال ۹۹ و برنامه‌ها برای ماه رمضان سال جاری بررسی شود؛ اما متاسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاروزی هم بر‌خلاف وعده پیشین و با وجود اعلام برگزاری این جلسه از حدود ۲۰ روز گذشته به این جلسه نیامد.

واکنش عراقچی به اتهام‌زنی گاندویی
سیدعباس عراقچی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود به اتهام‌زنی یک روزنامه با اشاره به سریال گاندو واکنش نشان داد. وی نوشت: در اجرای ماموریتی که برای تامین منافع ملی جمهوری اسلامی ایران، و رفع تحریم‌ها از گرده مردم، بر عهده داریم ذره ای تردید نخواهیم کرد و لحظه‌ای سنگر را خالی نخواهیم گذاشت. وی افزود: منطبق بر مواضع قطعی نظام و رهبری، مصاف سنگین ما در دفاع از منافع ملت، خون شهدا و آرمان‌های انقلاب تا آخرین نفس ادامه خواهد داشت و هیچ تهدید و شانتاژی ما را از این مسیر منصرف نخواهد کرد.

شکست ساعتی واتساپ از سیگنال
مدتی پیش واتساپ سیاست‌های جدید حریم خصوصی را مطرح کرد که بر اساس این سیاست‌ها، احتمال دسترسی به اطلاعات کاربران افزایش پیدا می‌کند. همین موضوع نیز مقدمه‌ای شد بر ریزش تعداد کاربران واتساپ و کوچ این کاربران به سمت پیام‌رسان‌های دیگری مانند سیگنال. میزان استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی: واتساپ ۶۴ درصد، اینستاگرام ۴۵ درصد، تلگرام ۳۶ درصد و سروش ۴ درصد است. این برنامه توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نیز مورد استقبال قرار گرفته و مردم اکنون بیش از هر زمان دیگری سیگنال را نصب کرده‌اند.

درخواست برای عفو حمید صفت
رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ در حساب رسمی خود در اینستاگرام نوشت: «من این جوون و ندیدم و آشنایی باهاش از موسیقیش دارم، نمی‌دونم دنیاش چه شکلیه، اما می‌دونم دنیای مردمش براش مهمه، حال مردمش براش عزیزه و از همه مهمتر درد مردمش براش درد خودشه... . امروز خبری شنیدم از «قصاص» که دعا می‌کنم صحت نداشته باشه... . از همه مردم عزیزم به خصوص هنرمندان خواهش دارم، تقاضای بخشش کنن برای حمید، یه‌جوون که آینده می‌تونه جلو راهش باشه با کلی اتفاق خوب .. دوستان سکوت نکنید، این سکوت فقط حسرت و شرم به بار میاره.»

وزیر احمدی‌نژاد نامزد شد
محمد ناظمی‌اردکانی، وزیر تعاون دولت نهم از سوی جامعه اسلامی مدیران به عنوان داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ معرفی شد. در بیانیه این تشکل اصولگرا آمده است: در جمع‌بندی نهایی محمد ناظمی‌اردکانی به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ معرفی می‌شود. پیش از این محمد عباسی هم کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرده بود.

رکورد عجیب احمد نوراللهی شکست
بازیکن پرسپولیس بعد از ۷۲۲ روز در این تیم نیمکت‌نشین شد. احمد نوراللهی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و بازی مقابل سوریه به همراه وحید امیری دیدار با پدیده را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به میدان آمد. با این نیمکت‌نشینی رکورد احمد نوراللهی در پرسپولیس شکسته شد. این بازیکن پس از ۵۳ بازی که در لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، روی نیمکت نشست.

مجوز به گردشگران روس؟
پیرو انتشار ویدئویی از حضور شکارچیان خارجی که به مناطق حفاظت شده استان‌خراسان رضوی نسبت داده شده بود، روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست اعلام کرد که این ویدئو، مربوط به سال ۹۵ و قرق اختصاصی منصورآباد استان یزد است. به گزارش سازمان حفاظت محیط‌زیست، ویدئویی در فضای سایبری با عنوان «اعطای مجوز شکار به گردشگران روس در استان خراسان» منتشر شده بود، به اطلاع می‌رساند که این ویدئوی مربوط به استان خراسان‌رضوی نیست و مربوط به سال ۱۳۹۵ و قرق اختصاصی منصور‌آباد در استان یزد است.

شهادت نخستین پلیس در سال 1400
دوازدهم فروردین مامورین کلانتری ۱۸ شیراز به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و محمدحسین دهقانی پلیس افتخاری که با مامورین گشت در حال همکاری بود مصدوم و به بیمارستان منتقل می‌شود. با تلاش ماموران راننده خودروی دستگیر و در بازرسی از منزل مشروبات و آلات و ادوات ساخت مشروب کشف و ضبط شد. گفتنی است پلیس افتخاری «محمدحسین دهقانی» که در بیمارستان بستری شده بود روز پانزدهم فروردین بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند اهدا شد.

ماجرای واگذاری ۳ دانگ پرسپولیس؟
ساختمان باشگاه پرسپولیس سال گذشته برای مدتی با حکم شستا توقیف شده بود، اما آن مشکل برطرف شد و اکنون شایعه‌ای درباره واگذاری سه دانگ از این ساختمان به شرکت شستا مطرح شده است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع تاکنون قطعی نشده است. با مطرح شدن این موضوع، تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس با دستور جعفر سمیعی در حال بررسی ماجراست و باید دید در نهایت این ماجرا به کجا خواهد انجامید. پرسپولیسی‌ها معتقدند بدهی فدراسیون فوتبال به شستا ارتباطی به ساختمان سرخپوشان ندارد و مسئولان فدراسیون باید این مشکل را برطرف کنند.

پرواز به استانبول با ۷۰۰ هزار تومان!
به رغم اینکه ترکیه در بحرانی‌ترین شرایط در رابطه با شیوع ویروس جهش یافته قرار دارد اما نه تنها پروازها به این کشور متوقف نشده بلکه با ارزان‌ترین قیمت انجام می‌شود. به عنوان مثال برای پرواز از تهران به استانبول نرخ بلیت هواپیما در تاریخ امروز تنها ۷۱۹ هزار تومان است این رقم با اختلاف ۲۰ هزار تومان فردا به ۷۴۰ هزار تومان خواهد رسید. مسافران این مقصد کرونایی بنا به آنچه که دولت ترکیه اعلام کرد، تنها لازم است تست منفی کرونا به همراه داشته باشند!

اجازه ندادیم قحطی شود
معاون اول رئیس جمهور گفت: با تلاش های دولت اقدامات خصمانه دشمنان علیه ملت کنترل شد و اجازه ندادیم در کشور قحطی به وجود آید.اسحاق جهانگیری در دیدار با نخبگان جوانان، برگزیدگان و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان خراسان رضوی، افزود: جامعه‌ای کارآمد است که بتواند در سرنوشت خود دخالت داشته باشد، انتخاباتی مشارکت جویانه برگزار کند و از مسئولان خود مطالبه و پرسشگری داشته باشد. از دل چنین جامعه‌ای دولتی توانمند و ایرانی قدرتمند بیرون خواهد آمد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار