| کد مطلب: ۱۰۱۰۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

خـــبر

بازداشت سارقان مطب دندانپزشکی
فرمانده انتظامی قم با اشاره به دستگیری سه سارق یک مطب دندانپزشکی در قم گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیق‌های صورت گرفته به ۲۰ فقره انواع سرقت شامل منزل و اماکن اعتراف کردند. سردار سیدمحمود میرفیضی اظهارداشت: در پی سرقت از یک مطب دندانپزشکی در قم از طریق تخریب قفل محل مذکور، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت. وی افزود: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد، ۲ مرد و یک زن پس از سرقت با یکدستگاه خودرو پیکان وانت اموال مسروقه را منتقل کرده‌اند، بنابراین تحقیق‌های پلیس در این رابطه آغاز و با تلاش‌های صورت‌گرفته افراد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شدند. این مقام ارشد انتظامی قم با بیان اینکه متهمان اعتیاد به موادمخدر دارند گفت: در ادامه بلافاصله منزل افراد دستگیرشده مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد قابل‌توجهی اموال مسروقه نیز کشف شد. میرفیضی اضافه کرد: در نهایت افراد مذکور طی مواجهه با شواهد موجود به ۲۰ فقره انواع سرقت شامل منزل و اماکن اعتراف و به‌همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند. با تمهیدات و تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی پلیس قم نرخ سرقت طی سال ۹۹ در این استان با چهار درصد کاهش روبه‌رو بوده است.
کشف ۱۲۰ قبضه سلاح سرد
معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از کشف ۱۲۰ قبضه سلاح سرد از انبار ۲ واحد صنفی لوازم خانگی در مرکز تهران خبر داد. نادر مرادی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش سلاح‌های سرد توسط متصدیان ۲ واحد صنفی لوازم خانگی در حوالی بازار تهران، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران قرار گرفت. وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به این واحد‌های صنفی در تردد هستند. معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران این معاونت به نشانی اعلامی اعزام شدند، افزود: در بررسی‌های اولیه تعداد ۱۲۰ قبضه سلاح سرد از انبار این دو واحد صنفی کشف و متصدیان واحد‌های صنفی به بزه‌انتسابی اعتراف کردند. این مقام انتظامی ابراز داشت: طبق دستور قضائی هر دو واحد‌ صنفی پلمب و متصدیان آن برای تحقیقات تکمیلی به معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس منتقل شدند.
بازداشت 2 سارق در کانال کولر
جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: دو نفر از سارقان در کانال کولر دستگیر شدند. سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد اظهارکرد: ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارقان منزل در یکی از منازل خیابان‌های آزادی به نشانی اعلامی اعزام شدند. جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد دو سارق منزل که از طریق کانال کولر قصد ورود به منزل شاکی داشتند، در کانال کولر محبوس شدند و سارق سوم نیز توسط ماموران کلانتری دستگیر شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه با همکاری عوامل آتش‌نشانی هر دو سارق محبوس شده از کانال کولر خارج و هر سه سارق به کلانتری منتقل شدند، افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که هر سه متهم سابقه‌دار بوده و به قصد خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کردند. به گفته وی، متهمان به پنج فقره سرقت منزل با همکاری یکدیگر اعتراف کرده و هر سه متم با تکمیل پرونده با صدور قرار قانونی توسط مراجع قضائی روانه زندان شدند.
رهایی گروگان از چنگال آدم‌ربا
با تلاش پلیس استان سیستان‌وبلوچستان گروگان 13 ساله کمتر از یکساعت از چنگال آدم‌ربا آزاد شد. سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: در پی مراجعه خانمی به یکی از کلانتری‌های شهرستان نیکشهر مبنی بر اینکه خواهرزاده 13ساله‌اش توسط سرنشین یکدستگاه پراید از در منزلش مورد ربایش قرار گرفته، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس شهرستان نیکشهر قرار گرفت. وی افزود: با هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی استان بلافاصله 2 تیم از واحدهای گشتی و انتظامی شهرستان به‌همراه کاراگاهان پلیس شهرستان نیکشهر اقدام به اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی کرده و خودروی مذکور را در دوراهی روستای کشیک به سمت شهرستان قصرقند مشاهده کردند. جانشین انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: عامل ربایش به محض مشاهده ماموران باسرعت قصد فرار از محل را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران در یک اقدام ضربتی کمتر از یکساعت خودرو وی متوقف و آدم‌ربا دستگیر شد. سرهنگ جوکار اظهارداشت: متهم 43 ساله که اهل یکی از استان‌های کشور بوده پس از انتقال به کلانتری در بررسی‌های صورت گرفته انگیزه خود از آدم‌ربایی را اختلافات مالی با پدر گروگان 13 ساله بیان کرد. این مقام انتظامی با بیان اینکه پسر 13 ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، تصریح کرد: متهم پس ار تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد. جانشین انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس سیستان و بلوچستان است، خاطر نشان کرد: پلیس استان با هر گونه ارتکاب جرم خشن که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به شدت برخورد می کند.
محموله پرتقال تریاکی به مقصد نرسید
جانشین انتظامی استان اصفهان از کشف 104 کیلو و 800 گرم تریاک در بازرسی از یک کامیونت که زیربار قانونی پرتقال جاساز شده بود خبر داد. سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اردستان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر اصفهان از حمل محموله‌ای افیونی در محور ترانزیتی اردستان مطلع و وارد عمل شدند. وی افزود: در این رابطه یک کامیونت شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه متوقف که در بازرسی از آن 104 کیلو و 800 گرم تریاک که زیر محموله قانونی پرتقال جاساز شده بود کشف شد. جانشین انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار