| کد مطلب: ۱۰۱۰۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

ترقه خریدن وزیر ارتباطات
آذری جهرمی با انتشار عکسی نوشت: مدت‌ها بود که ترقه نخریده بودم. امشب که همدان اومده بودم (برای نظارت رو پیشرفت پروژه‌هامون تو استان)، برای پیاده‌روی رفتیم میدون مرکزی شهر و بازار دستفروش‌ها. دیدم یه پسر جوون داره ترقه می‌فروشه، پرت شدم به ۱۷-۱۸ سالگی و این صوبتا چند تا خریدم. حالا دنبال زمان مناسبم.
انتقاد پیمان معادی به فرانسه
پیمان معادی در گفت‌وگو خود با یک شبکه تلویزیونی فرانسه در پاسخ به این سوال که به نظرتان برای یک مهاجر راحت‌تر است جذب جامعه فرانسه شود یا آمریکا؟ گفت: فرانسوی‌ها فکر می‌کنند هویت ملی‌شان بر ایده‌آل‌های جمهوری‌خواهی جهانی بنا شده؛ برابری و سکولاریسم فرانسوی … در واقع لاییسیته. اما آیا واقعا این گونه است؟ وی افزود: همه می‌دانیم اسلام بزرگ‌ترین اقلیت مذهبی در فرانسه است؛ ولی رئیس‌جمهوری فرانسه با نادانی دین اسلام را در همه دنیا دینی در بحران می‌نامد.
هجوم مگس‌ها به منازل مسکونی
نماینده رشت در مجلس از هجوم مگس‌ها به منازل مسکونی مردم در سراوان رشت و روستاهای اطراف خبر داد و گفت: علت این پدیده تجمیع زباله در سایت زباله سراوان و تولید شیرآبه‌های سمی است. محمدرضا احمدی سنگری در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس اظهار کرد: این روزها هجوم سیل‌آسای مگس‌ها به منازل مسکونی مردم در سراوان رشت امانشان را بریده است. به داد این مردم این منطقه و روستاهای اطرافش برسید.
راهکار احمدی‌نژاد برای مذاکره
رئیس‌جمهور اسبق کشور گفت: در دو دولت قبل از ما و اوایل دولت ما، همیشه غربی‌ها می‌گفتند که ایرانی‌ها بدقولی و پنهانکاری کردند و باید تضمین بدهند. اینجا عوض شد، ما گفتیم آنها باید تضمین بدهند، چون آنها قبلا چند قرارداد داشتند که به هم زدند. احمدی‌نژاد افزود: توافقنامه نوشته شد. همین آقایان اجازه ندادند. آنقدر جوسازی کردند و فشار آوردند که جلویش را گرفتند و الّا چرا نشود؟ ما قبلا هم با آمریکا مذاکره کرده‌ایم. سال‌های ۸۵، ۸۶، ۸۷ در عراق راجع به مسائل منطقه و خروج آمریکا از عراق با آنها مذاکره کردیم.
خواستگاری دختر روس از پوتین
یک دختر روس در حین سفر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه به شهر محل سکونتش رسما از او خواستگاری کرد. شبکه اول روسیه با اعلام این خبر افزود: یولیا شیلووا از ساکنان منطقه ایوانوف روسیه است. این اتفاق یک سال پیش در حین سفر پوتین به این منطقه رخ داد و گرچه رئیس‌جمهور روسیه به نامه درخواست ازدواج و تصاویرش اعتنایی نکرد، اما این امر باعث شد تعداد خواستگاران پوتین افزایش پیدا کند.
بازداشت یک مدیر ورزشی
کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی به دلیل اتهامات مالی از سوی ماموران بازداشت شده است. این مدیرکل مهرماه سال 96 با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به این سمت منصوب شده بود. پیش از این نیز رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان خراسان شمالی به اتهام فساد مالی بازداشت شده بود. این چندمین مدیرکل ورزش و جوانان است که به اتهامات مالی بازداشت می‌شود.
بازداشت ۲۰۰ مخالف دولت روسیه
اداره وزارت کشور روسیه شعبه مسکو در بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود ۲۰۰ نفر در هتلی در ناحیه ایزمایلوا (در شرق مسکو) گرد آمده و می‌خواستند نشست حزبی برگزار کنند. در بیانیه گفته شده است که این افراد اصول پیشگیری از بیماری کرونا را نقض کرده بودند و بسیاری از آنها فاقد وسایل پیشگیری طبی (ماسک طبی و دستکش یک بار مصرف) بودند. بسیاری از افرادی که در این نشست حضور داشتند اعضای سازمانی بودند که نام آن در فهرست سازمان‌های نامطلوب در روسیه ثبت شده است.
تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی
بازنشستگان تامین اجتماعی در استان‌های مختلف کشور مقابل ادارت تامین اجتماعی تجمع کردند و خواهان اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و اجرای عادلانه متناسب‌سازی در سال ۱۴۰۰ شدند. معترضان خواهان اقدامات جبرانی تامین اجتماعی برای حفظ قدرت خرید خود در مقابل نوسانات اقتصادی هستند و تاکید دارند که ترمیم حقوق باید با توجه به کوچک شدن درآمد آنها در مقابل تورم و متناسب با هزینه‌های سبد معیشت کارگران انجام شود.
واکنش محمد به ادعای برکناری‌اش
سردار سعید محمد، کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ اظهارات برخی چهره‌های سیاسی مبنی بر عزل او از فرماندهی قرارگاه خاتم را تکذیب کرد. وی سخنان حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه را مبنی بر اینکه سعید محمد به‌دلیل تخلفات متعدد برکنار شده است، کذب خواند و گفت: همان گونه که قبلا اعلام شده، به‌دلیل حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری و پرهیز از هرگونه شائبه‌، از فرماندهی قرارگاه خاتم استعفا کردم و این استعفا مورد پذیرش فرمانده کل سپاه قرار گرفت. وی افزود: هیچ تخلفی هم از سوی من صورت نگرفته است.
لغو پخش زنده به خاطر فردوسی‌پور
درحالی‌که از هفته گذشته اعلام شده بود بازی تیم‌های پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با رسانه ورزش به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند پخش زنده می‌شود، این بازی روی آنتن نمی‌رود. تنها سه روز پس از کسب جایزه بهترین برنامه ورزشی برای فوتبال ۱۲۰ توسط عادل فردوسی‌پور در کنار معتضدی مدیر شبکه ورزش، درحالی که شواهد از روابط خوب این دو است، پخش زنده بازی بزرگداشت انصاریان و میناوند که با حضور بسیاری از ستارگان فوتبال استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود از کنداکتور پخش زنده سیما خارج شد.
تعلیق یک هفته‌ای پروازهای عراق
روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد: کلیه پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و عراقی از مبدا عراق به مدت یک هفته از تاریخ 24/۱۲/99 به حالت تعلیق درمی‌آید. در این اطلاعیه آمده است که با توجه به شیوع نوع جدید ویروس کرونای (انگلیسی) و به‌منظور رعایت اقدامات احتیاطی لازم و حفظ سلامت شهروندان این تصمیم اتخاذ شده است. همچنین کلیه شرکت‌های هواپیمایی نیز نسبت به اطلاع‌رسانی به‌موقع به مسافران ملزم شده‌اند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار