| کد مطلب: ۱۰۰۹۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

خــــبر

جاساز ترياک در كف اتاق نيسان
جانشين فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پليس ني‌ريز در بازرسي از يكدستگاه وانت نيسان حامل گاو، 208 كيلو ترياك كشف كردند. سردار يوسف ملک‌زاده ، بيان كرد: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر ني‌ريز با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند يک قاچاقچي حرفه‌اي با يكدستگاه وانت نيسان حامل گاو قصد انتقال ترياك به اين شهرستان دارد كه موضوع را به‌صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند. وي افزود: ماموران سريعا پس از هماهنگي قضائي به محور ني‌ريز- سيرجان اعزام و وانت نيسان حامل 4 راس گاو را مشاهده و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند. جانشين فرمانده انتظامی استان با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو، 208 كيلو ترياك كه به‌طرز بسيار ماهرانه‌اي در كف اتاق جاسازي شده بود كشف شد، عنوان داشت: در اين خصوص يك قاچاقچي حرفه‌‎اي دستگير و پس از سير مراحل قانوني، روانه زندان شد.

کشف حشيش از منزل مسكوني
فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 305 كيلو حشيش و دستگيري 2 سوداگر مرگ در شهرستان شيراز خبر داد. سردار رهام‌بخش حبيبي در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند، فردي مقداري حشيش در منزل خود دپوكرده كه موضوع را به‌صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند. وي با بيان اينكه ماموران انتظامي با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر اعزام شدند، گفت: در بازرسي از آن منزل، 305 كيلو حشيش كشف شد. فرمانده انتظامي استان با تاکید بر سطح بالای اشراف اطلاعاتی پلیس فارس بر اقدامات سوداگران مرگ، تصريح كرد: در اين خصوص 2 قاچاقچي حرفه‌اي دستگير و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.

حمل تریاک در بار «ذغال چوب»
فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف 137 کیلو و 600 گرم تریاک در پوشش بار ذغال چوب در خرم‌آباد خبر داد. سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب، اظهارداشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبني بر جابه‌جایی مقادیری موادمخدر توسط یک سوداگرمرگ با یکدستگاه وانت نیسان در اطراف خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر استان به محل موردنظر اعزام و وانت نیسان مربوطه را شناسایی و توقیف کردند. فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور 137 کیلو و 600 گرم تریاک که به‌صورت بطری‌هاي کوچک و بزرگ پلاستيکي و بسته‌هاي نايلوني جاسازی شده بود، کشف شد. این مقام انتظامی استان، گفت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

اعتراف سارق به 26 فقره سرقت
فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری سارق و کشف 26 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره در خرم‌آباد خبر داد. سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره در خرم‌آباد موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی با هماهنگی قضائی یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان بیان داشت: سارق به جرم خود اعتراف و در تحقیقات صورت‌گرفته 26 فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره از وی کشف شد. فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده، خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت کامل اطلاعاتی اجازه عرض‌اندام به سارقان و هنجارشکنان نخواهد داد.

کشف 1۱ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه
فرمانده یگان امداد فاتب از کشف تعداد ۱۱ دستگاه خودروی مسروقه توسط نیرو‌های این یگان خبر داد. سرهنگ سلمان آدینه‌وند فرمانده یگان امداد فاتب بیان داشت: نیرو‌های گشت انتظامی یگان امداد فاتب با اعزام به کلانتری‌های سطح شهر موفق شدند در گشتزنی‌های انتظامی ۱۱ خودروی مسروقه که به‌صورت رهاشده در معابر توقف کرده بود، شناسایی کنند. وی افزود: ماموران پس از راه‌اندازی چندین واحد تخصصی گشتزنی و انجام گشت‌های انتظامی به‌صورت همزمان در سطح شهر ۱۹ دستگاه خودرو تحت تعقیب را متوقف و راننده خودرو را دستگیر کردند. فرمانده یگان امداد فاتب تصریح کرد: در این رابطه یکدستگاه موتورسیکلت کشف و متهمان به‌همراه اموال مسروقه در اختیار پلیس‌ تخصصی قرار گرفتند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار