| کد مطلب: ۱۰۰۸۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

استقامت در بیمارستان

ندا حائری

خُب به سلامتي در همين دوراني که ما درگير‌و‌دار اين مساله‌ عرفاني هستيم که اول مرغ گران شد يا تخم‌مرغ، مريخ‌نورد استقامت با صلابت و استوار به مريخ رسيد و پس از طي کردن 7 دقيقه وحشت، با سلامت کامل روي سطح فرود آمد و اولين عکس حرفه‌اي خود را به صورت سياه و سفيد و کاملا بي‌کيفيت به زمين مخابره کرد.

حالا قراره يه‌عالمه خبراي خصوصي و عمومي براي من بفرسته تو پي‌وي که من در صورت صلاحديد براتون اينجا مي‌نويسم يه سرياش‌رو.

اولين خبري که برام فرستاده راجع به بيمارستاناي مريخه که گويا دکتراي جالبي داره.

اينطوري که استقامت گفته، دکتراي بيمارستان‌هاي مريخ اينطوري‌ هستن که مثلا شما مي‌ري پيش متخصص قلب، بهتون مي‌گه بيمارتون مشکل کليه داره بعد مي‌ري پيش متخصص کليه، اون بهتون مي‌گه اين چه تشخيص اشتباهيه که دکتر قبلي داده؟! بيمار شما مشکل طحال داشته از اول. خدايي اين دکترا رو از کجا پيدا مي‌کنيد؟!

خلاصه همين‌طوري پاس‌کاري مي‌شيد از اين ور بيمارستان به اون ور بيمارستان و آخرشم معلوم نمي‌شه چي به چي بوده و مريض‌تون هم حالش خود به خود خوب مي‌شه و درحالي که متخصصين امر همچنان دارن سر علت بيماريش با هم مي‌جنگن، لباسش‌رو مي‌پوشه مي‌ره خونه.

يا مثلا وقتي براي يه سردرد ساده به اورژانس مراجعه مي‌کنيد سريعا اقدامات لازم براي بستري شدنتون رو انجام مي‌دن و بعد از اينکه از کافي بودن حساب‌تون خيال‌شون راحت شد، هزار و چهارصد و پنجاه و چهار مدل تست روي نواحي مختلفتون انجام مي‌دن که مثلا ما خيلي داريم کار مي‌کنيم و شما بايد تحت نظر باشيد و حالا بمون پيشمون ديگه! دور هم خوش مي‌گذره!

يه مدل ديگه‌ش هم اينطوريه که شما با علائم حاد بيماري‌هاي ويروسي عفوني به بيمارستان مراجعه مي‌کني بعد يارو با حفظ فاصله‌ ايمني و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، يه نگاه به سرتاپات مي‌کنه و اگه بچه معروفي چيزي نباشي و اسکرين‌شات از چت‌هات و عکس‌هاي دونفره باهات خريداري نداشته باشه، يه چاي نبات بهت مي‌ده و مي‌گه برو خونه روغن بنفشه و چاي ترش و چاي کوهي بخور تا خوب شدي. اگر هم خوب نشدي منتظر بمون هروقت حالت خيلي بد شد به ما مراجعه کن.

خلاصه اينطوري که مريخ‌نورد استقامت مي‌گه اوضاع بيمارستان‌هاي مريخ اصلا خوب نيست و من تصميم گرفتم برم چندتا مستند آموزشي از بيمارستان‌هاي داخلي تهيه کنم و براشون بفرستم شايد بالاخره ياد گرفتن مريض‌داري يعني چي و منشور حقوق بيمار، واقعا چي هست!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار