| کد مطلب: ۱۰۰۸۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

مقابله می‌کردیم وقتی مقابله مد نبود!

ندا حائری

اول کاري يه‌خبر خوب بهتون بدم يه‌کم روحيه‌تون شاد بشه و با خاطري آسوده و فراغي بال به استقبال آخر هفته بريد.

مسئولين محترم مربوطه، کارگروهي براي مقابله با اينترنت ماهواره‌اي ايجاد کرده‌اند.

حالا لابد مي‌خواين بپرسيد که اين مسئولين چطوري مي‌خوان اين کار رو بکنن و اصلا اينترنت ماهواره‌اي چي هست؟!

راجع به قسمت اول سوال احتمالي‌تون، هيچ ايده‌ خاصي ندارم و حتي يه جواب احتمالي هم نمي‌تونم بهتون بدم ولي راجع به قسمت دومش بايد بگم که اينترنت ماهواره‌اي بدون‌فيلتر جز برنامه‌هاي شرکت اسپيس‌ايکس و جناب آقاي ايلان ماسک هست و قراره تا سال 2022 به مقدار کافي ماهواره به مدار زمين بفرسته طوري که ديگه هيچ نقطه‌ بدون اينترنتي روي زمين باقي نمونه.

به هرحال دوستان لطف کردن و طي يک اقدام خيلي سريع و مناسب کارگروه مقابله با اين عنصر نامطلوب جهاني‌رو راه‌اندازي کردن و خدا‌رو شکر اين يکي مشکل ريشه‌اي و اصلي‌مون هم حل شد. فقط ميمونه روند رو به رشد قيمت‌ اجناس به صورت لحظه‌اي که اونم خيلي مهم نيست و همه مي‌دانند که ما عزيزان هميشه در صف بيدي نيستند که با اين بادها بلرزند و اصلا ما همگي سرو چمان هستيم و مقاوم و حالا حالاها هم قرار نيست ميل چمان کنيم!

در همين حين و از اونجايي که اساسا جنس دغدغه‌ها در نقاط مختلف زمين با يکديگر فرق مي‌کند، همين جناب ايلان ماسک که يه جورايي سلبريتي فضانورد است و خودش به تنهايي پاسخي شفاف و رک به سوال قديمي علم بهتر است يا ثروت، محسوب مي‌شه به همراهي پروفسور ميچيو کاکو فيزيکدان نظري، از برنامه‌هاي خود براي سکونت تحفه‌هاي دو پا روي مريخ و ايجاد يک جامعه‌ انساني روي سياره‌ سرخ صحبت کرده‌اند و گفته‌اند که احتمال خيلي زياد براي ايجاد مکان مناسب براي زندگي نوع بشر در مريخ، از ربات‌هاي خود تکثيرشونده کمک خواهند گرفت.

پروفسور ميچيو کاکو اين ربات‌ها را به اين صورت توصيف کرده که قرار است دوتاشون بشن چهارتا، بعد بشن هشت‌تا و بعد همين‌طوري با مضرب 2 زياد بشن تا بتونن سرعت ساخت‌و‌ساز روي سطح مريخ رو بالا ببرن و تا سال 2050 همه چيز رو براي قدم رنجه کردن انسان‌ها بر روي خاک سرخ اين سياره فراهم کنند.

فقط خدا به داد مريخ برسه اگه نوع بشر با همين وضعيتي که الان داره روي زمين زندگي مي‌کنه بخواد به مريخ منتقل بشه.

بيچاره سياره‌ سرخ! بيچاره زمين.

کاش حداقل دوستان يه برنامه‌اي مي‌ريختن قبل از انتقال انسان‌ها از زمين به مريخ، چندتا واکسن براي درمان کم بودن شعور و فرهنگ و قدرت تفکر و نوع‌دوستي و امثالهم، کشف مي‌کردند و به اين مسافران تزريق مي‌کردند.

به اميد اون روز، فعلا خدانگهدار تا صبح بعدا!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار