| کد مطلب: ۱۰۰۸۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه حوادثی

قتل مادرزن توسط داماد

فرمانده انتظامي شهرستان همدان گفت: وقوع يک فقره نزاع خانوادگي در شهرستان همدان منجر به قتل مادرهمسر توسط داماد خانواده شد. سرهنگ «جمشيد باقري» اظهارداشت: بروز اختلاف در يک خانواده موجب مشاجره لفظي و درگيري ميان مرد با همسر و مادرهمسرش مي‌شود که در جريان اين درگيري داماد خانواده با سلاح سرد همسر و مادر وي را مضروب مي‌کند. وي افزود: هر دو مصدوم حادثه به مرکز درماني منتقل مي‌شوند که البته مادرهمسر به‌دليل شدت جراحات وارده در مسير انتقال به بيمارستان جان خود را از دست مي‌دهد. فرمانده انتظامي شهرستان همدان با اشاره به اينکه وضعيت جسمي همسر قاتل که در بيمارستان بستري شده خوب است، گفت: متهم پرونده از صحنه جرم متواري شده و نيروهاي پليس در تلاش براي دستگيري وي هستند. سرهنگ باقري درباره علل و انگيزه بروز اين حادثه، افزود: براساس شواهد و اظهارنظرهاي اوليه، اختلاف خانوادگي عامل بروز اين درگيري منجر به قتل بوده است.

دستگيري 3 سارق زورگير

ماموران کلانتري 11 وليعصر آبادان موفق به دستگيري 3 سارق زورگير که اقدام به چندين فقره سرقت به‌عنف در اين شهرستان کرده بودند، شدند. در پي وقوع سرقت‌هاي متعدد به‌عنف و زورگيري در شهرستان آبادان شناسايي و دستگيري عاملان اين سرقت‌ها به‌صورت ويژه در دستور کار پليس آبادان قرار گرفت. در اين راستا ماموران کلانتري 11 وليعصر آبادان با استفاده از منابع اطلاعاتي و مخبران موفق به شناسايي تعداد سه نفر از سارقان زور گير و گوشي‌قاپ به‌عنف که در محله‌ها سرقت به‌عنف با تهديد چاقو و ساطور انجام مي‌دادند، شدند. ماموران با هماهنگي مرجع قضائي در يک عمليات غافلگيرانه محل مخفيگاه متهمان را محاصره و در اين عمليات تعداد 3 نفر سارق زورگير و سابقه‌دار دستگير که هر 3 سارق با مالباختگان مواجهه و مورد شناسايي واقع شدند که تحقيقات تخصصي دراين خصوص ادامه دارد.

کشف محموله «کره» قاچاق

فرمانده انتظامي استان کردستان از توقيف کاميون حامل بيش از 5 ميليارد ريال کره قاچاق خبر داد. سردار علي آزادي اظهارداشت: با هوشياري و اشراف اطلاعاتي ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان مريوان، کاميون حامل بار قاچاق شناسايي شد. وي افزود: با هماهنگي مراجع قضائي کاميون موردنظر متوقف و در بازرسي از آن 98 هزار و960 قالب کره‌ايراني و فاقد مجوز کشف شد. فرمانده انتظامي کردستان با اشاره به دستگيري 2 نفر در اين عمليات و معرفي آنان به مراجع قضائي، خاطرنشان کرد: ارزش اين مقدار کالاي قاچاق برابر اعلام نظر کارشناسان بيش از 5 ميليارد ريال برآورد شده است.

دستگيري 2 سارق حرفه‌اي

فرمانده انتظامي استان فارس از دستگيري 2 سارق حرفه‌اي درون‌خودرو و كشف 150 فقره سرقت در شيراز خبر داد. سردار رهام‌بخش حبيبي در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، اظهاركرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت محتويات خودرو پژو 206 در شهرستان شيراز، موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت. وي افزود: ماموران انتظامي كلانتري 22 آزادگان شهرستان شيراز با انجام اقدامات فني و تخصصي، موفق شدند در اين خصوص 2 نفر سارق حرفه‌اي كه همدست هم بودند را شناسايي و آنان را در يك عمليات ضربتي در مخفيگاهشان دستگير كنند. فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه متهمان در بررسي هاي اوليه به 150 فقره سرقت فقط از درون خودروهاي پژو 206 در شيراز اقرار كردند، گفت: در بازرسي از مخفيگاه سارقان، 30 دستگاه ضبط و 8 دستگاه باند مسروقه کشف شد. سردار حبيبي با اشاره به اينكه در اين خصوص 4 نفر مالخر نيز دستگير شده‌اند، افزود: همه متهمان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند. اين مقام انتظامي به شهروندان توصيه كرد: چنانچه شيشه و قفل درب خودرو معيوب شده، در کوتاه‌ترين زمان ممکن نسبت به رفع عيب آن اقدام کنيد و هنگام ترک اتومبيل از بسته‌بودن درب‌ و شيشه اطمينان حاصل كنيد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار