| کد مطلب: ۱۰۷۷۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

کاربرد تبلیغاتی طرح قابل ویرایش تقویم 1403 جهت چاپ و تبلیغات مشاغل

چکیده : به دلیل کاربردی بودن تقویم ها می تواند از آن ها برای تبلیغات استفاده کرد. اگر به دنبال طرح تقویم می‌گردید تا آن را چاپ کرده و به‌عنوان تبلیغات یا هدیه به دیگران بدهید، تا پایان همراه ما باشید.

کاربرد تبلیغاتی طرح قابل ویرایش تقویم 1403 جهت چاپ و تبلیغات مشاغل

امروزه همه ما به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و انواع لوازم دیجیتالی دسترسی داریم. به کمک هر کدام از این ابزارها می‌توان تاریخ را مشاهده کرد و به تقویم دسترسی داشت. همه ما برای برنامه‌ریزی‌های خود و مدیریت زمان به تقویم‌ها احتیاج داریم. با این حال بسیاری از ما عادت داریم که از تقویم‌های دیواری استفاده کنیم. تقویم‌های دیواری و رومیزی به دلیل دید جامعی که نسبت به یک یا چند ماه به فرد می‌دهند، محبوبیت زیادی دارند و بسیاری آن‌ را ترجیح می‌دهند. به دلیل محبوبیت این تقویم‌ها می‌توان برای تبلیغات استفاده کرد. با اینکه اکثر افراد تقویم نمی‌خرند؛ اما وقتی آن را به‌صورت هدیه دریافت کنند، از آن استفاده می‌کنند. اگر به دنبال طرح تقویم می‌گردید تا آن را چاپ کرده و به‌عنوان تبلیغات یا هدیه به دیگران بدهید، تا پایان همراه ما باشید.

 

استفاده از تقویم چه مزیتی برای تبلیغات دارد؟

کارت‌های ویزیت، انواع پوسترها و بنرها از جمله مواردی هستند که برای تبلیغات استفاده می‌شوند و هر کدام از این‌ها مزایای خاص خود را دارند. برای مثال، به‌طور معمول کارت‌های ویزیت هزینه تولید بسیار پایین‌تری نسبت به تقویم‌ها و سررسیدها دارند؛ اما مهم‌ترین مزیت تقویم‌ها استفاده طولانی‌مدت از آن‌هاست که منجر به برندسازی و تثبیت برند در ذهن مخاطب می‌شود

تقویم‌ها برای مدتی طولانی که معمولا یک سال است، استفاده می‌شود. مشتری به دلیل اینکه قرار است از تقویم شما برای مدت طولانی بهره ببرد، آن را دور نمی‌اندازد و صرفا به‌عنوان یک وسیله برای تبلیغات نگاه نمی‌کنند. مهم‌ترین مزیت استفاده از یک طرح تقویم خوب، همین است که مشتری برای ماه‌ها ناخواسته به آن نگاه خواهد کرد و اگر به کالا یا خدماتی که ارائه می‌دهید، نیاز داشته باشد، قطعا با شما تماس خواهد گرفت.

طرح لایه باز تقویم چه مزایایی نسبت به دیگر تقویم‌ها دارد؟

اگر بخواهید یک تقویم برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار خود سفارش دهید، باید فکری به حال طرح روی آن کنید. به طور معمول فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های مختلف، طراحی تقویم را خود انجام می‌دهند که این مسئله دست‌وپای شما را می‌بندد. شما نمی‌توانید طراحی طرح تقویم خود را به فرد دیگری بسپارید. برای انجام این کار می‌توانید فایل تقویم لایه باز دانلود کنید. با دانلود طرح خام تقویم 1403 می‌توانید بخش‌های مربوط به بیزنستان را خودتان طراحی کنید یا این کار را به هر فردی که می‌خواهید، بسپارید.

طرح دات آی آر یکی از وب‌سایت‌های معتبر در این زمینه است که امکان دانلود طرح لایه باز تقویم‌های مختلف به‌صورت خام را فراهم کرده است. با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه، شما با طرح‌های مختلفی برای انواع تقویم‌های مختلف روبه‌رو خواهید شد که برای سال 1403 طراحی شده‌اند و پس از دانلود در نرم‌افزارهای مخصوص ویرایش تصویر مانند فوتوشاپ، طرح موردنظر خود را در آن‌ها پیاده کنید. البته تنها خدمات طرح دات آی آر، طرح خام تقویم نیست و در آن می‌توانید طرح‌های مربوط به کارت ویزیت، آگاهی‌های ترحیم، بنرهای مختلف و حتی پوسترهای تبلیغاتی را نیز از آن دانلود کنید.

نمونه طرح تقویم خام قابل ویرایش و لایه باز -tarh.ir

تقویم‌های تبلیغاتی چه نوعی هستند؟

اگر بخواهید از تقویم‌ها برای مقاصد تبلیغاتی خود استفاده کنید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارند. سررسیدها، تقویم‌های رومیزی، تقویم‌های دیواری و حتی تقویم‌های جیبی، بعضی از گزینه‌های شما هستند. در ادامه قصد داریم هر کدام از این گزینه‌ها را جداگانه بررسی کنیم.

طرح تقویم‌ دیواری

یکی از بهترین تقویم‌ها برای هدیه دادن به مشتریان، انواع دیواری هستند. چندین طرح تقویم خام جذاب در این دسته وجود دارند که از بین آن‌ها می‌توانید مناسب‌ترین را برای موقعیت خود پیدا کنید. تقویم‌های دیواری هم برای دیوار اتاق و هم دیوار محل کار مناسب هستند و هزینه تولید آن‌ها نسبت به انواع دیگر مناسب‌تر است. تقویم‌های دیواری سه نوع مختلف دارند؛ نوع اول تک برگ است که تمام روزها و ماه‌های سال در یک صفحه گنجانده شده است. بعضی از تقویم‌ها در چهار برگ چاپ می‌شوند و هر صفحه یک فصل، یعنی سه ماه را در خود جای داده است. در مدل آخر هم در هر صفحه یک ماه گنجانده شده است. اگر نمی‌خواهید برای تبلیغات خود هزینه زیادی کنید، بهترین گزینه طرح تقویم تک برگ خواهد بود.

تقویم رومیزی

تقویم‌های رومیزی یکی دیگر از انتخاب‌های شما هستند که به‌ویژه برای محیط‌های کاری بسیار عالی‌اند. طرح تقویم‌های رومیزی بسیار زیبا بوده و با آن‌ها همیشه نام شما و شرکتتان در مقابل دیدگان مشتریان شما خواهد بود. در طرح تقویم رومیزی، در وب‌سایت طرح دات آی آر تنوع زیادی وجود دارد.

سررسیدها

یکی دیگر از انواع تقویم‌ها که کاربرد و محبوبیت زیادی دارند، سررسیدها هستند. بسیاری از افراد برای برنامه‌ریزی از سررسید استفاده می‌کنند. این نوع از تقویم‌ها به اندازه کافی برای یادداشت کارهای روزانه جا دارند. البته بسیاری از افراد هم هستند که از سررسیدها به‌عنوان دفتر یادداشت استفاده می‌کنند که در این حالت هم شما و شرکتتان دائم در معرض دید مشتری‌تان خواهد بود.

تقویم‌های جیبی

محبوبیت تقویم‌های جیبی به دلیل ظهور گوشی‌های هوشمند کاهش یافته؛ اما هنوز هم افرادی هستند که با تقویم‌های جیبی راحت‌ترند. بسیاری از افراد کار کردن با کاغذ را به کار با گوشی ترجیح می‌دهند. طرح تقویم برای مدل‌های جیبی متنوع است و هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

طرح تقویم رومیزی لایه باز جهت دانلود و چاپ - طرح دات آی آر

تقویم لایه باز؛ روشی برای شخصی‌سازی تبلیغات

در این مقاله سعی کردیم به کاربردهای تقویم در تبلیغات بپردازیم. تقویم‌ها به دلیل کاربرد طولانی مدتی که دارند، یک نوع تبلیغ طولانی‌مدت به شمار می‌روند. تقویم‌ها برای مدت طولانی در معرض مشتریان شما خواهند بود و یک نوع تبلیغات طولانی‌مدت برای شما محسوب می‌شود. اگر برای معرفی کسب‌وکار خود به دنبال طرح تقویم 1403 هستید، بهترین گزینه برای شما وب‌سایت طرح دات آی آر خواهد بود. طرح تقویم دست شما را برای شخصی‌سازی کامل باز خواهد گذاشت و هزینه‌های نهایی‌تان را کاهش خواهد داد. اگر برای تبلیغ قصد استفاده از تقویم را دارید، به طرح دات آی آر سر بزنید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار