| کد مطلب: ۱۱۱۶۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید در نمایشگاه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۲۰۲۴ مطرح کرد؛

همکاری با شرکت‌های دانش بنیان استراتژی کلیدی پتروشیمی مروارید در راستای افزایش تولید

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با بیان اینکه شرکت طی سال جاری برنامه های گسترده ای در راستای افزایش تولید دارد ، تصریح کرد: مشارکت مردمی و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، از جمله استراتژی‌های کلیدی شرکت برای دستیابی به اهداف تعیین شده است.

همکاری با شرکت‌های دانش بنیان استراتژی کلیدی پتروشیمی مروارید در راستای افزایش تولید

آرمان ملی آنلاین - محمود فخرایی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید  در نمایشگاه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۲۰۲۴  در گفت و گو با آرمان ملی اظهار داشت : شرکت پتروشیمی مروارید با دو محصول اصلی اتیلن و واحد الفین در پی گسترش سبد تولید خود است تا بتواند در بازار رقابتی پایدار بماند. مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید افزود : شرکت در حال مطالعه و انتخاب واحدهای پایین دستی است تا از افزایش ظرفیت تولیدی واحد الفین به نحو احسن بهره‌برداری کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با بیان اینکه در حال بررسی دقیق و علمی برای انتخاب واحدهای پایین دستی مناسب است ، گفت:  این اقدام با هدف تضمین سودآوری طولانی‌مدت و جلوگیری از هرگونه چالش احتمالی در آینده صورت می‌گیرد.

افزایش سودآوری و چشم انداز روشن پتروشیمی مروارید

وی خاطرنشان کرد :  ما به دنبال این هستیم که با بررسی‌های علمی و دقیق، واحدهای پایین دستی را انتخاب کنیم که این امر نه تنها به بهبود تصویر برند ما کمک می کند بلکه اطمینان حاصل می کنیم که این واحدها می‌توانند بدون چالش‌، در دو یا سه سال آینده به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرعامل مروارید همچنین تصریح کرد : این رویکرد به ما این امکان را می‌دهد که اطمینان خاطر سهامداران را حفظ کنیم و تضمین کنیم که شرکت پتروشیمی مروارید همچنان سودآور باقی بماند.

به گفته فخرایی، پتروشیمی مروارید علاقمند است تا با شناسایی واحدهای پایین دستی که نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی ندارند، طرح‌هایی با مشارکت مردم و بخش خصوصی در اطراف کارخانه ایجاد کند، این طرح‌ها می‌توانند با سرمایه‌گذاری‌هایی در حد یک تا دو میلیون دلار پیاده‌سازی شوند.

مدیرعامل پتروشیمی مروارید تأکید کرد : هر فردی که برای توسعه سبد محصولات خود با شرکت همکاری کند، با گرمی مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

برنامه های پتروشیمی مروارید برای کاهش هزینه تولید

 وی در ادامه اظهار داشت : شرکت در سال جاری شاهد افزایش ۱۰ تا ۱۲ درصدی در تولید واحد الفین بوده است، که این امر نیازمند توسعه سریعتر زیرساخت‌ها و واحدهای پایین دستی است.

فخرایی افزود: استراتژی ما واضح و روشن است و تا پایان سال می خواهیم آن چیزی که سال 1402 سود کردیم را در سال 1403 به سه برابر برسانیم و این امر مستلزم همکاری و ایده‌پردازی تمامی اقشار پرسنل شرکت است. این در حالی است که شرکت برنامه‌هایی برای کاهش هزینه‌های تولید و بهبود معیشت پرسنل دارد تا آن‌ها بتوانند به خوبی در این استراتژی مشارکت کنند.

فخرایی در پایان در زمینه همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، اعلام کرد : پتروشیمی مروارید در حال توسعه تولید کاتالیست‌های داخلی است که می‌تواند به کاهش خروج ارز از کشور کمک کند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد، ظرف یک ماه آینده، خبرهای خوبی در این زمینه به مردم ارائه خواهد شد.

Untitled

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار