| کد مطلب: ۱۱۱۲۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

نه مجیدی؛ نه گل محمدی مربی بعدی تراکتور خارجی است

با رد پیشنهاد تراکتورسازی از سوی مربیان مطرح داخلی باشگاه تراکتور در روزهای آینده و برای فصل بعد دست به جذب مربی خارجی خواهد زد.

نه مجیدی؛ نه گل محمدی مربی بعدی تراکتور خارجی است

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبر ورزشی؛ تراکتور برای انتخاب مربی سه گزینه داخلی داشت که با این سه گزینه صحبت کرد اما نتوانست با هیچ یک از آنها به توافق برسد. به این خاطر که این گزینه ها دارای تیم هستند و خطاب به باشگاه تراکتور اعلام کردند: به دلیل تعهد به باشگاه فعلی قادر به حضور در تیم تبریزی نیستند.

این خبری است که از سوی زنوزی مالک باشگاه تراکتور هم تایید شد.

او در این باره گفت: سه گزینه داخلی تیم تراکتور که مدنظر این باشگاه قرار داشتند، به دلیل قرارداد با تیم فعلی، امکان حضور در تراکتور را از دست داده‌اند.

مالک باشگاه تراکتور پیرامون وضعیت آینده تیم و سرمربی اش در جمع بازیکنان تیم تراکتور گفت: طی چند روز آتی سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد. هر کدام از شما توان فنی بالایی دارید و یک نفر باید شما را هماهنگ کند تا در زمین موفق شویم. از آقای خمس به دلیل زحمات فراوانی که متحمل شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم. ایشان در بدترین زمان ممکن با نظر خودش جدا شد. آقای خمس دوست بنده بوده و تا ابد هم چنین خواهد بود و شاید روزی دوباره برگردد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار