| کد مطلب: ۱۰۶۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

طارمی در دوراهی جدید | میلان یا تیم جدید از لیگ جزیره؟

خبرنگار بزرگترین روزنامه ایتالیا، از تلاش پورتو برای فرستادن مهدی طارمی به لیگ جزیره خبر داد.

طارمی در دوراهی جدید | میلان یا تیم جدید از لیگ جزیره؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نام مهدی طارمی دوباره سرزبان‌ها افتاده و اخبار انتقالش به میلان توسط معتبرترین نشریه‌های ایتالیا منتشر شده است. فوتبال‌دوستان ایرانی هرلحظه منتظر یک خبر شگفت‌انگیز درباره او هستند.

به نقل از ورزش سه، یکی از معتبرترین خبرنگاران فوتبال ایتالیا یعنی نیکو اسکیرا اعتقاد دارد که اژدها می‌خواهد پرواز کرده و روی بال‌هایش، طارمی را به لیگ جزیره ببرد، این یعنی دقیقاً همان چیزی که این بازیکن سال‌هاست آرزویش را دارد.

وی درخصوص آینده مهاجم ایرانی پورتو می‌گوید: من خبر دارم که میلان اطلاعات طارمی را کسب کرده و او را زیرنظر گرفته است. اما این وسط یک مانع بزرگ وجود دارد، پورتو و به طور کلی فوتبال پرتغال بیش از هرچیز به دنبال درآمدزایی از بازیکنان‌شان هستند و تیم میلان برای رسیدن آن‌ها به این هدف مناسب نیست.

نیکو توضیح می‌دهد: من فکر می‌کنم لیگ جزیره راحت‌تر بتواند خواسته‌های جاه‌طلبانه مدیران پورتو را برآورده کند، برای همین احتمال حضورش در انگلستان را بیشتر از سری آ می‌دانم. میلان گرچه نیازمند یک مهاجم تمام‌عیار مثل طارمی است، اما احتمالاً با مبلغ کمتری نسبت به چیزی که پورتو طلب می‌کند بتواند بازیکن دیگری جایگزین طارمی کند.

اسکیرا صحبتش را این‌طور تمام می‌کند: حتی اگر طارمی پیشنهاد خاصی از انگلستان نداشته باشد، مدیران پورتو برای او بازاریابی خواهند کرد. من فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواهند او را به لیگ جزیره بفرستند تا درآمد خوبی نصیبشان شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار