| کد مطلب: ۱۱۱۶۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

استقلال ۲ - ذوب آهن ۱/ نکونام دوباره پرچم آبی ها را به صدر جدول کوبید

آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران میان تیم‌های استقلال و ذوب آهن برگزار شد که با نتیجه مساوی به پایان رسید.

استقلال ۲ - ذوب آهن ۱/  نکونام دوباره پرچم آبی ها را به صدر جدول کوبید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پیش از آغاز دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شده بود در یک بازی خارج از خانه مقابل نساجی به پیروزی برسد و به صورت موقت صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کند.

برای آنکه استقلال بتواند یک بار دیگر به رتبه نخست جدول بازگردد، محکوم به پیروزی مقابل حریف اصفهانی بود اما در نهایت به یک نتیجه مساوی رضایت داد.

در سمت مقابل اما محمد ربیعی که به هیچ وجه از عملکرد شاگردانش در بازی با نساجی رضایت نداشته ۴ تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کردتا نش ان دهد قصد ندارد حریف آسانی برای استقلال در این بازی باشد.

از آخرین باری که ذوب آهن در یک بازی خارج از تهران و در رقابت‌های لیگ برتر شکست خورد، ۱۳ ماه می‌گذرد. حالا نکونام و شاگردانش باید علیه این رکورد خاص و جالب توجه شکست دهند.

چهارشنبه: ۱۴۰۳/۲/۱۷ ؛ ساعت: ۲۰:۳۰

ورزشگاه: آزادی تهران/ ۱۵ هزار تماشاگر

گروه داوری: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی؛ داور چهارم: علی بای/ ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲-میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۷- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب ذوب آهن:

محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (۶۵- محسن آذرباد)، کمال‌ کامیابی‌نیا (۶۵- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (۷۸- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی

سرمربی: محمد ربیعی

اخطار ها:

استقلال:

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار