| کد مطلب: ۱۱۱۶۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

بله؛ آقای بیرانوند در جریان هستیم که گرفتار چه مشکلی شده اید!

بعد از پیروزی دشوار پرسپولیس مقابل نساجی در مازندران، ویدئویی از علیرضا بیرانوند منتشر شد که عجیب و قابل‌تامل بود.

بله؛ آقای بیرانوند در جریان هستیم که گرفتار چه مشکلی شده اید!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در این فیلم، یک خبرنگار به گلر پرسپولیس نزدیک می‌شود و از او می‌پرسد: «بازی چطور بود؟»؛ احتمالا رایج‌ترین سؤالی که ممکن است خبرنگاران از فوتبالیست‌ها یا مربیان بپرسند. بیرو اما رو ترش می‌کند و از او می‌پرسد: «در جریان بازی نیستی؟ اگر نیستی ولش کن!» راستش این است که هرچقدر این ویدئو را بالا و پایین کردیم، متوجه فلسفه رفتار بیرانوند نشدیم اما این فرصت مغتنمی است تا همین سؤال را از خود علیرضا بپرسیم؛ اینکه آیا در جریان هستی؟ آیا می‌دانی مدت‌های طولانی از آخرین درخشش‌ات گذشته و در حال پشت سر گذاشتن یکی از معمولی‌ترین فصل‌های فوتبالت هستی؟

بازگشتی نه‌چندان پرفروغ

همانطور که می‌دانید بیرانوند از ابتدای سال جدید به‌دلیل مصدومیت دست قادر به حضور در میادین نبود. او از بازی با سپاهان فرصت حضور دوباره در ترکیب پرسپولیس را به دست آورد اما فعلا رد پای روشنی از این سنگربان پیدا نیست. مسابقه با سپاهان که کلا هیچ موقعیت دشواری برای دروازه‌بان‌ها پیش نیاورد و شاید اگر جای بیرانوند و پیام نیازمند ۲هافبک هم درون دروازه قرار می‌گرفتند، همین نتیجه رقم می‌خورد! در مسابقه با نساجی هم بیرانوند نمره قبولی نگرفت، چرا که تنها موقعیت جدی حریف شمالی با ضربه امیرمحمد هوشمند به گل تبدیل شد و هیچ کاری از دست بیرو بر نیامد. ارزش یک گلر ملی و مهم که قرار است به قول امیر قلعه‌نویی از پدر و مادر خوب هم بهتر باشد، به مهار همین ضربات است، در غیراین صورت توپ‌های ساده را که همان امیررضا رفیعی جوان هم می‌توانست بگیرد.

تداوم یک فصل ناامیدکننده

قبلا به تفصیل در مورد گل‌های دریافتی بیرانوند و اینکه او تقریبا روی نیمی از آنها مقصر بوده گزارش نوشتیم. خبر بد این است که گویا گلر قرمزها قصد ندارد به این روند پایان بدهد. او که با تیم ملی هم در جام ملت‌های آسیا تورنمنت چندان درخشانی را پشت سر نگذاشت، مدت‌های طولانی است که ارزش‌هایش را نشان نداده؛ یعنی یک بازی مهم را در نیاورده یا سوپر سیوی نداشته که همه را به تحسین وا بدارد. قبلا از این کارها زیاد از بیرانوند می‌دیدیم اما او این مدت در یک فرم نزولی دنباله‌دار قرار گرفته؛ آیا در ۴بازی پایانی فصل بالاخره نوبت رونمایی از آن بیروی آشنای قدیمی خواهد رسید یا نه؟

در بند غرور؟

از همه بدتر اینکه به‌نظر می‌رسد بیرانوند در بند غرور گرفتار شده و اگر واقعا اینطور باشد، بازگشت او به شرایط نرمال بسیار دشوارتر خواهد بود. نشانه‌های تکبر بیرو هم فراوان است؛ از همان اظهارنظر جنجالی در مورد اینکه نسل آنها بهترین نسل تاریخ تیم ملی است تا همین جواب سربالایی که در قائم‌شهر به خبرنگار داد. در جریان هستی؟ بله، همه در جریان هستند ما یک گلر توانمند و متواضع داشتیم که فعلا انگار از هیچ‌کدام از آن دو فاکتور، چیزی برایش باقی نمانده است.

 

 

منبع : همشهری
نویسنده : بهروز رسایلی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار