| کد مطلب: ۱۱۱۶۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

فصل جدید «دودکش» ساخته می شود

مسعود کریمی خضرا مدیر گروه تولیدات طنز مرکز سیمافیلم درباره همه این گمانه‌زنی‌ها و اتفاقاتی که قرار است در حوزه سریال‌سازی طنز تلویزیون رقم بخورد صحبت کرده است.

فصل جدید «دودکش» ساخته می شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مسعود کریمی در پاسخ به سوال تسنیم با این مضمون که قرار است چندفصله‌های دیگری همچون «زیر آسمان شهر» و امثالهم را هم احیاء کنید و فصل جدید آنها ساخته شود، در این راستا رویکردتان چیست؟ گفت: بحمدالله با تصمیم ریاست سازمان صداوسیما در چند ماه گذشته یک عزمی اتفاق افتاد برای احیای نام‌های محبوب؛ بنابراین سیاست ما احیای کارهای چندفصله و پرطرفدار است که مردم علاقه‌مند به آنها هستند، اما این نکته هم وجود دارد مثلاً در سریال «زیرخاکی» اگر برای کاراکتر اصلی سریال، گرفتاری به‌وجود بیاید کارگردان و نویسنده هم حضور داشته باشند قاعدتاً نمی‌تواند کار پیش برود.

اما شاید جالب باشد که سریال «دودکش» را صحبت کردیم و سعی‌مان بر این است با آقای نیک‌نژاد و دیگر دوستان سریال این نمانام (برند) شناخته‌شده تلویزیون احیاء شود، البته همه این‌ها مرهون تلاش آقای نقویان و نقی‌ئی رئیس و قائم‌مقام سیمافیلم هستند که با انگیزه ستودنی در این عرصه قدم برمی‌دارند، بالاخره سراغ این عزیزان رفتن یک افتادگی و تواضع می‌طلبد چون هرکدام‌شان شرایط خاصی دارند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار